Číslo stretnutia: 16
Dátum: 04.04.2007 13:05
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Miroslav Jakuš
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
V úvode MK referoval o doplnení materíalu do tímovej webovej prezentácie. MJ oznámil, že implementoval defenzívnu situáciu, o ktorej vravel na predchádzajúcom stretnutí. Taktiež upravil zdrojový text coacha tak, aby vypisoval kompletné štatistiky aj do súboru. PC oboznámil s postupom vylepšovania brankára. ML mu povedal, že by bolo vhodné, aby spravil modularizáciu zdrojového kódu brankára. MK nám oznámil nemilú správu - termín dôležité termíny súvisiace s odovzdávaním našej práce v tomto semestri: 27.04. dokumentácia+produkt, 15.05. finálna verzia. Zhodli sme sa na vytvorení testovacích štatistík (vložených do finálnej verzie). Štatistiky budú vykonané na nami vylepšenom hráčovi, pričom porovnáme hráča bez vylepšení s hráčom so zapnutými vylepšeniami. Za výstup zvolíme priemer štatistík, ktoré vypisuje coach. Tieto štatistiky budú umiestnené v dokumentácii v časti Záznam o používaní systému. JH v ďalšej časti opisoval jeho postup na úprave vnútorného sveta. ML mu navrhol, aby poslal mail JW ohľadom žiadosti na zaslanie programu na vizualizáciu gradientovej mapy. V poslednej časti stretnutia sme sa venovali samotnej synchronizácii hráča. Je povážlivé, že až doteraz nikto nevenoval pozornosť úprave tejto časti hráča. Je potrebné upravit synchronizáciu tak, aby metóda Act() bola volaná len vtedy, keď je to naozaj vhodné a nie vždy na začiatku cyklu ako to je teraz! Teda vždy keď je prijatá správa SenseBody alebo nastane timeout cyklu. Na túto časť sa podujali JH a PM. Nakoniec ML oznámil, že by bolo vhodné aby sme mu priniesli ukázať poster na konferenciu IIT.SRC. PM spraví ešte jednu analýzu:
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
12.3 | JH, PC | Úprava brankára aby pri výkope náhodne nenahral súperovi. Nájdenie vhodnej pozície pre výkop a teleportácia brankára na túto pozíciu | 4.4.2007 | 80% |
12.1 | JH | Kódovanie/dekódovainie správ hráčom | 4.4.2007 | 50% |
12.4 | PC, JH | Zistenie, prečo brankár kope do lopty, aj keď ju nedočiahne, čím sa vyčerpáva a oprava tejto chyby | 4.5.2007 | 100% |
13.1 | JH | Vylepšiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | 4.4.2007 | 70% |
13.2 | PC | Vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 4.4.2007 | 60% |
14.1 | JH | Dokončiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | ASAP | 30% |
14.2 | PC | Dokončiť vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 4.4.2007 | 30% |
14.3 | MJ,PV | Dokončiť prácu na útočnej situácii, implementovať obrannú situáciu | 4.4.2007 | 90% |
14.4 | ALL | Upraviť coach-a aby vypisoval štatistiky aj v "release" verzii | 4.4.2007 | 100% |
14.5 | MK | Implementovať spôsob obzerania vedúceho v cykloch | 28.3.2007 | 100% |
14.6 | MK,PM | Pozrieť spracovávanie VI a upraviť ho podľa pripomienky ML | 4.4.2007 | 70% |
14.7 | ALL | Implementovať zmenu vedúceho počas hry | 4.4.2007 | 60% |
14.8 | ALL | Zabezpečiť správne vyhodnocovanie zachytenia prihrávok | 4.4.2007 | 60% |
15.2 | MK | Aktualizuje tímový web. | ASAP | 100% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
16.1 | PM | Vytvorí ešte jednu analýzu videnia hráča (viď Téma stretnutia). | 11.4.2007 |
16.2 | JH,PM | Upraviť synchronizáciu hráča a volanie metódy !Act(). | 11.4.2007 |
16.3 | ALL | Vytvoriť poster na konferenciu. | 11.4.2007 |
16.4 | PC | Napísať mail JW ohľadne vizualizácie mapy. | 11.4.2007 |
16.5 | ALL | Vytvoriť súbor testovacích štatistík. | 15.5.2007 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, JW - Jozef Wagner, ALL - všetci členovia tímu