Zápis zo stretnutia tímu

Číslo stretnutia: 15
Dátum: 28.3.2007 13:05
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Martin Kútny

Prítomní:

Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba

Téma stretnutia

V úvode MJ referoval o implementácii situácie. Bude sa venovat stiahnutiu obrancu, ktorý posilní brankára. PC oboznámil s postupom vylepšovania brankára. Je treba upravit toleranciu pri volaní funkcie RunToPoint, čo spôsobuje, že brankár sa v niektorých situáciach nepohne z miesta. Keď brankár zachytil loptu, dokázal spracovávať informácie len každý tretí cyklus. Toto bude treba oddebugovať. MK vylepšil obzeranie vedúceho, ktorý teraz zároveň sleduje loptu aj okolie. JH bádal po príčine nespoľahlivých prihrávok. Pri svojom bádaní narazil v kóde na niekoľko funkcií, ktoré sa nepoužívajú. Príčinou je zrejme zlý zrak hráča - hráč sa tesne pred tým, než mu niekto prihrá, pozrie vedľa a nevidí tak loptu, smerujúcu naňho. Ďalej sme diskutovali neúspešný prienik hráča súperovou obranou a neshopnosť strieľať na bránu. PM spraví ešte jednu analýzu:

  • Na vstupe číslo hráča a pozícia lopty, výstup: koľko vidí.
  • Pozícia lopty na vstupe, výstup číslo hráča, ktorý najviac vidí.

Kľúčové závery

  1. Pokračovať v reimplementácii brankára.
  2. Upraviť videnie hráča blízko lopty tak, aby mal loptu neustále v zornom uhle.
  3. Zvýšiť priebojnosť útoku.
  4. Treba aktualizovať tímový web.

Revízia zadaných úloh

ID Kto Úloha Termín Stav
10.2 PC Pokúsiť sa nájsť súťaž, ktorej by sme sa mohli zúčastniť s našim hráčom 28.2.2007 100%
10.4 PC, JH Porovnať iné svetové tímy s naším hráčom 28.2.2007 100%
10.5 MJ, PV Implementovať situáciu (nech nejak funguje) 28.2.2007 100%
12.3 JH, PC Úprava brankára aby pri výkope náhodne nenahral súperovi. Nájdenie vhodnej pozície pre výkop a teleportácia brankára na túto pozíciu 4.4.2007 80%
12.1 JH Kódovanie/dekódovainie správ hráčom 4.4.2007 50%
12.4 PC, JH Zistenie, prečo brankár kope do lopty, aj keď ju nedočiahne, čím sa vyčerpáva a oprava tejto chyby 4.5.2007 50%
13.1 JH Vylepšiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) 4.4.2007 60%
13.2 PC Vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) 4.4.2007 50%
14.1 JH Dokončiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) ASAP 20%
14.2 PC Dokončiť vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) 4.4.2007 20%
14.3 MJ,PV Dokončiť prácu na útočnej situácii, implementovať obrannú situáciu 4.4.2007 70%
14.4 ALL Upraviť coach-a aby vypisoval štatistiky aj v "release" verzii 4.4.2007 0%
14.5 MK Implementovať spôsob obzerania vedúceho v cykloch 28.3.2007 100%
14.6 MK,PM Pozrieť spracovávanie VI a upraviť ho podľa pripomienky ML 4.4.2007 60%
14.7 ALL Implementovať zmenu vedúceho počas hry 4.4.2007 50%
14.8 ALL Zabezpečiť správne vyhodnocovanie zachytenia prihrávok 4.4.2007 50%
14.9 ALL Vyrobiť základný návrh posteru na konferenciu 4.4.2007 0%

Nové úlohy

ID Kto Úloha Termín
15.1 PM Vytvorí ešte jednu analýzu videnia hráča (viď Téma stretnutia). 4.4.2007
15.2 MK Aktualizuje tímový web. ASAP

ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu