Číslo stretnutia: 15
Dátum: 28.3.2007 13:05
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Martin Kútny
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
V úvode MJ referoval o implementácii situácie. Bude sa venovat stiahnutiu obrancu, ktorý posilní brankára. PC oboznámil s postupom vylepšovania brankára. Je treba upravit toleranciu pri volaní funkcie RunToPoint, čo spôsobuje, že brankár sa v niektorých situáciach nepohne z miesta. Keď brankár zachytil loptu, dokázal spracovávať informácie len každý tretí cyklus. Toto bude treba oddebugovať. MK vylepšil obzeranie vedúceho, ktorý teraz zároveň sleduje loptu aj okolie. JH bádal po príčine nespoľahlivých prihrávok. Pri svojom bádaní narazil v kóde na niekoľko funkcií, ktoré sa nepoužívajú. Príčinou je zrejme zlý zrak hráča - hráč sa tesne pred tým, než mu niekto prihrá, pozrie vedľa a nevidí tak loptu, smerujúcu naňho. Ďalej sme diskutovali neúspešný prienik hráča súperovou obranou a neshopnosť strieľať na bránu. PM spraví ešte jednu analýzu:
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
10.2 | PC | Pokúsiť sa nájsť súťaž, ktorej by sme sa mohli zúčastniť s našim hráčom | 28.2.2007 | 100% |
10.4 | PC, JH | Porovnať iné svetové tímy s naším hráčom | 28.2.2007 | 100% |
10.5 | MJ, PV | Implementovať situáciu (nech nejak funguje) | 28.2.2007 | 100% |
12.3 | JH, PC | Úprava brankára aby pri výkope náhodne nenahral súperovi. Nájdenie vhodnej pozície pre výkop a teleportácia brankára na túto pozíciu | 4.4.2007 | 80% |
12.1 | JH | Kódovanie/dekódovainie správ hráčom | 4.4.2007 | 50% |
12.4 | PC, JH | Zistenie, prečo brankár kope do lopty, aj keď ju nedočiahne, čím sa vyčerpáva a oprava tejto chyby | 4.5.2007 | 50% |
13.1 | JH | Vylepšiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | 4.4.2007 | 60% |
13.2 | PC | Vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 4.4.2007 | 50% |
14.1 | JH | Dokončiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | ASAP | 20% |
14.2 | PC | Dokončiť vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 4.4.2007 | 20% |
14.3 | MJ,PV | Dokončiť prácu na útočnej situácii, implementovať obrannú situáciu | 4.4.2007 | 70% |
14.4 | ALL | Upraviť coach-a aby vypisoval štatistiky aj v "release" verzii | 4.4.2007 | 0% |
14.5 | MK | Implementovať spôsob obzerania vedúceho v cykloch | 28.3.2007 | 100% |
14.6 | MK,PM | Pozrieť spracovávanie VI a upraviť ho podľa pripomienky ML | 4.4.2007 | 60% |
14.7 | ALL | Implementovať zmenu vedúceho počas hry | 4.4.2007 | 50% |
14.8 | ALL | Zabezpečiť správne vyhodnocovanie zachytenia prihrávok | 4.4.2007 | 50% |
14.9 | ALL | Vyrobiť základný návrh posteru na konferenciu | 4.4.2007 | 0% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
15.1 | PM | Vytvorí ešte jednu analýzu videnia hráča (viď Téma stretnutia). | 4.4.2007 |
15.2 | MK | Aktualizuje tímový web. | ASAP |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu