Číslo stretnutia: 13
Dátum: 14.3.2007 13:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Peter Mišák
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
Na začiatku stretnutia nás JH oboznámil o svojej práci a objavoch chýb v správaní sa hráča. Zjednotili sme sa, že je potrebné zistiť, či môže hráč počuť sám seba. Tiež sme naznačili potrebu vyhľadania a odstránenie "mŕtveho kódu". Veľmi závažnou vadou nášho hráča je značne skreslený prehľad o svete. Rozhodli sme sa, že pri hodnotení stavu sveta sa treba riadiť "coachom". MJ a PM nadhodili potrebu zvýšiť pravdepodobnosť streľby na bránu pri akciách pred súperovou bránou. Potom PC zhodnotil svoju prácu na brankárovi počas predchádzajúceho týžďna. Nasledovala rozprava o šmýkačke brankára, navrhli sme použitie šmýkačky iba vtedy, keď nemožno použiť chytenie lopty (do 5 cyklov po pokuse o chytenie lopty). Spoločne sme diskutovali o možnostiach chytania brankára a o výhodách chytania oproti šmýkačke. Potom MJ a PV zreferovali ako postupovali pri implementácii herných situácií. MK nám oznámil, že implementoval obzerania sa hráča, avšak narazil na viaceré problémy, tiež súvisiace s vnútorným svetom hráča, ktoré bude treba odstrániť. PM bude musiet ďalej pracovať na hodnotení štatistických údajov zo zápasov, pričom treba vyhodnotiť: (1) hráča, kt. najviac vidí na základe informácií o jeho pozícii, (2) koľko hráč vidí na základe vzdialenosti od lopty. Treba pritom skúsiť brať do úvahy jednak údaje o spoluhráčoch a protihráčoch a údaje len o spoluhráčoch.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
9.4 | PM, MK | Vytvoriť algoritmus obzerania sa hráča, spustiť simulácie a vyhodnotiť ich. | 21.02.2007 | 80% |
10.2 | PC | Pokúsiť sa nájsť súťaž, ktorej by sme sa mohli zúčastniť s našim hráčom | 28.2.2007 | 85% |
10.4 | PC, JH | Porovnať iné svetové tímy s naším hráčom | 28.2.2007 | 70% |
10.5 | MJ, PV | Implementovať situáciu (nech nejak funguje) | 28.2.2007 | 60% |
10.6. | MJ, PV | Dokončiť k situácii ukončovacie podmienky | 7.3.2007 | 80% |
12.3 | JH, PC | Úprava brankára aby pri výkope náhodne nenahral súperovi. Nájdenie vhodnej pozície pre výkop a teleportácia brankára na túto pozíciu | 14.3.2007 | 80% |
12.1 | JH | Kódovanie/dekódovainie správ hráčom | 14.3.2007 | 20% |
12.4 | PC, JH | Zistenie, prečo brankár kope do lopty, aj keď ju nedočiahne, čím sa vyčerpáva a oprava tejto chyby | 14.3.2007 | 10% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
13.1 | JH | Vylepšiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | ASAP |
13.2 | PC | Vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 21.3.2007 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu