Číslo stretnutia: 12
Dátum: 7.3.2007 13:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Martin Kútny
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
V úvode prebehla diskusia o situácii 'prienik po krídle'. Treba ešte doprogramovať určenie rolí v rámci situácie pomocou vedúceho. Dohodli sme sa na formáte správy. Bolo by dobré, keby brankár vedel zakričať na vedúceho, aby poslal jedného hráča k vzdialenejšej tyčke, kvôli posilneniu obrany. PM a ML vášnivo rozoberali vyhodnocovanie počtu hráčov v závislosti od čísla hráča a vzdialenosti od lopty. Ďalej sa bude zaznamenávať len počet priateľských hráčov. Vyhodnotenie hráča, ktorý najviac vidí PM skúsi aj na základe informácie o pozícii lopty a vlastníkovi lopty. PM nebude vyhodnocovať, koľko toho hráč vidí, na základe množstva informácie o svete, ktorý daný hráč vidí. Vymysleli sme, že vedúci by mal vyhodnocovať ťažisko hráčov (bod, z ktorého je najbližšie k väčšine hráčov). Nebolo by zlé vyhodnocovať aj ťažisko súperovho tímu, ale neviem načo by to bolo vhodné. MK bude pokračovať v algoritme obzerania za účelom vyhodnotenia najvhodnejšieho vedúceho. JH referoval o schopnostiach brankára Fiitby. Ak brankár nevie, komu by prihral pri výkope, nahráva na náhodné miesto. Toto bude treba zmeniť tak, aby brankár nenahrával neúmyselne súperovi. V brankárovi našiel chybu, ktorá spôsobuje, že brankár v určitej situácii vykopáva loptu, ale pritom ju nevlastní, čo spôsobí, že brankár sa vyčerpá a po cca 100 cykloch neúspešného rozohrávania nakoniec rozohrá súper.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
9.3 | PC, JH | Určiť možnosti vylepšenia brankára. | 21.02.2007 | 100% |
9.4 | PM, MK | Vytvoriť algoritmus obzerania sa hráča, spustiť simulácie a vyhodnotiť ich. | 21.02.2007 | 50% |
10.1 | ALL | Upraviť správy, ktoré si hráči medzi sebou posielajú tak, aby boli zjednotené so správami, ktoré vymysleli predchádzajúce tímy | dlhodobá | 100% |
10.2 | PC | Pokúsiť sa nájsť súťaž, ktorej by sme sa mohli zúčastniť s našim hráčom | 28.2.2007 | 85% |
10.4 | PC, JH | Porovnať iné svetové tímy s naším hráčom | 28.2.2007 | 60% |
10.5 | MJ, PV | Implementovať situáciu (nech nejak funguje) | 28.2.2007 | 60% |
10.6. | MJ, PV | Dokončiť k situácii ukončovacie podmienky | 7.3.2007 | 50% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
12.1 | JH | Kódovanie/dekódovainie správ hráčom | 14.3.2007 |
12.3 | JH, PC | Úprava brankára aby pri výkope náhodne nenahral súperovi. Nájdenie vhodnej pozície pre výkop a teleportácia brankára na túto pozíciu | 14.3.2007 |
12.4 | PC, JH | Zistenie, prečo brankár kope do lopty, aj keď ju nedočiahne, čím sa vyčerpáva a oprava tejto chyby | 14.3.2007 |
12.5 | MK | Dokončenie implementácie obzerania vedúceho hráča | ASAP |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu