Zápis zo stretnutia tímu

Číslo stretnutia: 10
Dátum: 21.02.2007 13:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Peter Cséfalvay

Prítomní:

Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba

Téma stretnutia

Na stretnutí sme predovšetkým diskutovali o úlohách z minulého týždňa. Vysvetľovali sme si podrobný návrh situácie, ktorú sa pokúsime ako prvú implementovať. Zistili sme, že asi nie je možné zúčastniť sa SSIL. Preto sa pokúsime nájsť iné súťaže, ktorých sa tím môže zúčastniť. Zo simulácií zápasov vyplýva, že náš brankár je slabý a pre tím je kľúčové, aby sme ho vylepšili. Je potrebné zjednotiť správy posielané našim hráčom so správami, ktoré vymysleli predchádzajúce tímy. Dohodli sme sa na rýchlom napísaní článku na IIT-SRC.

Téma stretnutia

Na stretnutí sme predovšetkým diskutovali o úlohách z minulého týždňa. Vysvetľovali sme si podrobný návrh situácie, ktorú sa pokúsime ako prvú implementovať. Zistili sme, že asi nie je možné zúčastniť sa SSIL. Preto sa pokúsime nájsť iné súťaže, ktorých sa tím môže zúčastniť. Zo simulácií zápasov vyplýva, že náš brankár je slabý a pre tím je kľúčové, aby sme ho vylepšili. Je potrebné zjednotiť správy posielané našim hráčom so správami, ktoré vymysleli predchádzajúce tímy. Dohodli sme sa na rýchlom napísaní článku na IIT-SRC.

Kľúčové závery

  1. Pokúsime sa zúčastniť nejakej súťaže (medzinárodnej) v RoboCupe.
  2. Zistenie, aký silný je náš hráč v porovnaní s inými svetovými tímami
  3. Veľký dôraz sa kladie na vylepšenie brankára.
  4. Zjednotiť správy, ktoré si hráči posielajú (naše a predchádzajúcich tímov)

Revízia zadaných úloh

ID Kto Úloha Termín Stav
6.3 PC Presnejšie overenie podmienok nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. 29.11.2006 100%
9.1 JH Dorobiť prototyp voľby vedúceho do finálnej verzie hráča FiitBA. 18.02.2007 100%
9.2 PV, MJ Definovať aspoň jednu situáciu/formáciu. 21.02.2007 100%
9.3 PC, JH Určiť možnosti vylepšenia brankára. 21.02.2007 20%
9.4 PM, MK Vytvoriť algoritmus obzerania sa hráča, spustiť simulácie a vyhodnotiť ich. 21.02.2007 10%
9.5 ALL Napísať a poslať abstrakt článku na IIT-SRC (100 slov). 19.02.2007 100%
9.6 PC Napísať úvod článku (Introduction). 23.02.2007 20%
9.7 MJ, PV Napísať návrh situácií do článku. 23.02.2007 20%
9.8 JH Napísať návrh voľby vedúceho do článku. 23.02.2007 20%
9.9 ALL Skompletizovať a poslať článok na IIT-SRC. 26.02.2007 20%

Nové úlohy

ID Kto Úloha Termín
10.1 ALL Upraviť správy, ktoré si hráči medzi sebou posielajú tak, aby boli zjednotené so správami, ktoré vymysleli predchádzajúce tímy dlhodobá
10.2 PC Pokúsiť sa nájsť súťaž, ktorej by sme sa mohli zúčastniť s našim hráčom 28.2.2007
10.3 PC, JH Vyskúšať namiesto nášho brankára brankára Deravej kopačky 28.2.2007
10.4 PC, JH Porovnať iné svetové tímy s naším hráčom 28.2.2007
10.5 MJ, PV Implementovať situáciu (nech nejak funguje) 28.2.2007
10.6. MJ, PV Dokončiť k situácii ukončovacie podmienky 7.3.2007

ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu