Číslo stretnutia: 9
Dátum: 14.02.2007 13:10
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Ján Hric
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
Celé stretnutie sa zaoberalo špecifikáciou úloh na najbližší týždeň. Od poslednej úpravy Loptošov (realizácia prototypu) vykonal Jozef Wagner určité vylepšenia v pôvodnom hráčovi FiitBA. Aby sme o tieto zmeny neprišli, zahrnieme do finálnej verzie FiitBA prototyp voľby vedúceho. Potom sa časť tímu bude venovať definovaniu a rozpoznávaniu herných situácií a zoradeniu hráčov do formácie. Zatiaľ pôjde len o overenie funkčnosti, spôsobom ich definovania v programe sa budeme zaoberať neskôr. Stále je veľkou slabinou hráča brankár. Pri jeho vylepšení sa zvažujú dve možnosti: 1) opravenie chýb v súčasnom algoritme rozhodovania, 2) použitie rozhodovacieho stromu iného hráča. Zmenu vedúceho z prototypu upravíme tak, aby rozhodovanie prebiehalo na základe istých parametrov. Medzi ne bude určite patriť vzialenosť od lopty. Informovanosť vedúceho napomôže algoritmus obzerania sa, ktorý použijeme v simuláciách na lepšie určenie pravidiel zmeny vedúceho. Okrem vlastnej práce na hráčovi nás čaká úloha napísať po anglicky článok na IIT-SRC o našich myšlienkach, prínose do hráča.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
6.2 | JH, PV | Analyzovať spodnú vrstvu hráča a overiť správnu funkčnosť jednotlivých častí. | 29.11.2006 | zrušená |
6.3 | PC | Presnejšie overenie podmienok nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. | 29.11.2006 | 70% |
6.4 | PV, JH | Spraviť refaktoring kódu vybraného hráča spolu s vytvorením príslušných diagramov. | 29.11.2006 | 100% |
8.1 | MK, PM | Vypracovať dokumentáciu prototypu (rozsah, dizajn, implementáciu). | 15.12.2006 | 100% |
8.2 | PC, JH, PV | Pokračovať v implementácii prototypu. | 17.12.2006 | 100% |
8.3 | MJ | Dohliadnuť na zosúladenie dokumentácie a implementácie. | 18.12.2006 | 100% |
8.4 | ALL | Pripraviť prezentáciu prototypu. | 18.12.2006 | 100% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
9.1 | JH | Dorobiť prototyp voľby vedúceho do finálnej verzie hráča FiitBA. | 18.02.2007 |
9.2 | PV, MJ | Definovať aspoň jednu situáciu/formáciu. | 21.02.2007 |
9.3 | PC, JH | Určiť možnosti vylepšenia brankára. | 21.02.2007 |
9.4 | PM, MK | Vytvoriť algoritmus obzerania sa hráča, spustiť simulácie a vyhodnotiť ich. | 21.02.2007 |
9.5 | ALL | Napísať a poslať abstrakt článku na IIT-SRC (100 slov). | 19.02.2007 |
9.6 | PC | Napísať úvod článku (Introduction). | 23.02.2007 |
9.7 | MJ, PV | Napísať návrh situácií do článku. | 23.02.2007 |
9.8 | JH | Napísať návrh voľby vedúceho do článku. | 23.02.2007 |
9.9 | ALL | Skompletizovať a poslať článok na IIT-SRC. | 26.02.2007 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu