Číslo stretnutia: 8
Dátum: 13.12.2006 18:10
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Martin Kútny
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
Výnimočne krátke stretnutie sa nieslo v duchu finišovania prototypu. Navzájom sme sa oboznámili so stavom prác. Upresnili sme termín vzájomnej prezentácie prototypov. Rozhodli sme sa zmeniť základného hráča na hráča FiitBA, z dôvodu prehľadnosti zdrojového kódu a celkových kvalít hráča. V implementácii sme ale našli niekoľko chýb. Opravu týchto chýb budeme musieť konzultovať s autorom.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
5.1 | JH | Pokúsiť sa upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať pod OS Linux. | dlhodobá | 100% |
5.4 | PM | Lokalizovanie známych chýb v zdrojovom kóde Fiitmedie a ich oprava. | dlhodobá | zrušená |
5.5 | PM, PC, MK, MJ | Implementácia prototypu. | 15.12.2006 | 6.5 |
6.2 | JH, PV | Analyzovať spodnú vrstvu hráča a overiť správnu funkčnosť jednotlivých častí. | 29.11.2006 | 80% |
6.3 | PC | Presnejšie overenie podmienok nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. | 29.11.2006 | 50% |
6.4 | PV, JH | Spraviť refaktoring kódu vybraného hráča spolu s vytvorením príslušných diagramov. | 29.11.2006 | 80% |
6.5 | PM, PC, MK, MJ | Pokračovanie v implementácii prototypu | 15.12.2006 | 7.2 |
7.1 | MK | Dohodnúť sa na dátume prezentácie prototypu a dať vedieť ML. | 13.12.2006 | 100% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
8.1 | MK, PM | Vypracovať dokumentáciu prototypu (rozsah, dizajn, implementáciu). | 15.12.2006 |
1.2 | PC, JH, PV | Pokračovať v implementácii prototypu. | 17.12.2006 |
1.3 | MJ | Dohliadnuť na zosúladenie dokumentácie a implementácie. | 18.12.2006 |
1.4 | ALL | Pripraviť prezentáciu prototypu. | 18.12.2006 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu