Zápis zo stretnutia tímu

Číslo stretnutia: 7
Dátum: 06.12.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Ján Hric

Prítomní:

Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba

Téma stretnutia

Stručne sme zrekapitulovali úlohy z minulého stretnutia a potom sme sa zaoberali plánom na zvyšok semestra. Budeme v podstate rozdelení na dve skupiny. PV a JH sa pokúsia o celkovú úpravu štruktúry hráča, vymazanie nepotrebného kódu a opravu chýb v základných funkciách. MK, PM, PC a MJ sa budú venovať prototypu voľby vedúceho tímu. Prototyp treba vytvoriť ako nezávislý modul. Uľahčí to jeho prípadný prenos na iného hráča, resp. bude odolnejší voči zmenám v súčasnom hráčovi. Dátum a čas prezentácie prototypu konkurenčnému tímu a vedúcim si treba dohodnúť. ML je vedúcim diplomového projektu - hráč FiitBA (autor Jozef Wagner), založeného na tíme FC Farmári. Vylepšený tím kvalitou prevyšuje tím FIITMedia. V najbližšom čase nám ML poskytne zdrojové kódy i dokumentáciu. Ak sa nám to bude zdať vhodné, možno budeme pokračovať v tomto hráčovi.

Kľúčové závery

  1. Ako prílohu pridáme do dokumentácie našu reakciu na posudok od druhého tímu.
  2. Budeme mať prístup k hráčovi FiitBA. Možno ho použijeme ako základ.
  3. Prototyp treba spraviť čo najrýchlejšie a najjednoduchšie. Bude mať formu nezávislého modulu.
  4. Skontaktoval sa s nami jeden z tvorcov tímu FIITMedia. Môže byť zdrojom užitočných informácií, preto by sme sa mali dohodnúť na stretnutí s ním.

Revízia zadaných úloh

ID Kto Úloha Termín Stav
1.2 ALL Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. dlhodobá 100%
2.1 PV, JH Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. dlhodobá 6.2
5.1 JH Pokúsiť sa upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať pod OS Linux. dlhodobá 70%
5.3 MK Vypracovať posudok k dokumentácii tímu č. 3. 23.11.2006 100%
5.4 PM Lokalizovanie známych chýb v zdrojovom kóde Fiitmedie a ich oprava. dlhodobá 40%
5.5 PM, PC, MK, MJ Implementácia prototypu. 15.12.2006 6.5
5.6 PC Preskúmanie možností nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. 22.11.2006 6.3
6.1 MK Dokončenie posudku dokumentácie tímu Gang of Six a dohodnutie odovzdávania posudku. 24.11.2006 100%
6.2 JH, PV Analyzovať spodnú vrstvu hráča a overiť správnu funkčnosť jednotlivých častí. 29.11.2006 20%
6.3 PC Presnejšie overenie podmienok nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. 29.11.2006 50%
6.4 PV, JH Spraviť refaktoring kódu vybraného hráča spolu s vytvorením príslušných diagramov. 29.11.2006 50%
6.5 PM, PC, MK, MJ Pokračovanie v implementácii prototypu 15.12.2006 20%

Nové úlohy

ID Kto Úloha Termín
7.1 MK Dohodnúť sa na dátume prezentácie prototypu a dať vedieť ML. 13.12.2006

ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu