Zápis zo stretnutia tímu

Číslo stretnutia: 6
Dátum: 22.11.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Miroslav Jakuš

Prítomní:

Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba

Téma stretnutia

V úvode stretnutia sme zrekapitulovali úlohy z posledného stretnutia. MK uviedol hlavné pripomienky k dokumentácii tímu č. 3, ktoré uvedie aj v posudku k dokumentácii. JH nam oznámil výsledok testovania zápasov tímov FIITMEDIA a UvA Trilearn (vo verzii použitej na svetovej súťaži RoboCup 2003, a taktiež aj s verziou voľne dostupnou na stiahnutie aj spolu so zdrojovými kódmi z roku 2003). Testy nedopadli pre nášho hráča veľmi priaznivo, prínosom však bolo poukázanie na najzávažnejšie chyby v nami vybratom hráčovi. Budeme teda klásť dôraz na odstránenie týchto chýb. JH taktiež uviedol, že už len samotným opravením spomenutých chýb bude nami vybratý hráč podstatne lepší ako v terajšej verzii. Ďalej sme diskutovali o výbere programovacieho prostredia použitého pri vývoji. Padlo viacero návrhov (VS6, VS .NET 2003,VS .NET 2005), z ktorých sme sa nakoniec zhodli na použití IDE MS Visual Studio .NET 2005. Taktiež sme sa zhodli na dodržiavaní štandardu ANSI C++, vzhľadom na plánované dodržanie prenosnosti hráča aj na OS Linux.

Kľúčové závery

  1. Dôkladné preskúmanie spodnej vrstvy hráča, odstránenie chýb, vylepšenie spodnej vrstvy.
  2. Lokalizovanie chýb, popísaných v dokumentácii tímu Fiitmedia, v zdrojovom kóde a ich oprava.
  3. Dohodli sme sa na používaní vývojového prostredia MS Visual Studio .NET 2005
  4. Budeme sa snažiť čo najviac dodržiavať štandardy ANSI C++ (kvôli lepšej prenosnosti aj na OS Linux)

Revízia zadaných úloh

ID Kto Úloha Termín Stav
1.2 ALL Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. dlhodobá 50%
2.1 PV, JH Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. dlhodobá 40%
5.1 JH Pokúsiť sa upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať pod OS Linux. dlhodobá 50%
5.2 ALL Prečítať si dokumentáciu tímu č. 3. ASAP 100%
5.3 MK Vypracovať posudok k dokumentácii tímu č. 3. 23.11.2006 80%
5.4 PM Lokalizovanie známych chýb v zdrojovom kóde Fiitmedie a ich oprava. dlhodobá 30%
5.5 PM, PC, MK, MJ Implementácia prototypu. 15.12.2006 10%
5.6 PC Preskúmanie možností nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. 22.11.2006 80%

Nové úlohy

ID Kto Úloha Termín
6.1 MK Dokončenie posudku dokumentácie tímu Gang of Six a dohodnutie odovzdávania posudku. 24.11.2006
6.2 JH, PV Analyzovať spodnú vrstvu hráča a overiť správnu funkčnosť jednotlivých častí. 29.11.2006
6.3 PC Presnejšie overenie podmienok nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. 29.11.2006
6.4 PV, JH Spraviť refaktoring kódu vybraného hráča spolu s vytvorením príslušných diagramov. 29.11.2006
6.5 PM, PC, MK, MJ Pokračovanie v implementácii prototypu 15.12.2006

ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu