Číslo stretnutia: 6
Dátum: 22.11.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Miroslav Jakuš
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
V úvode stretnutia sme zrekapitulovali úlohy z posledného stretnutia. MK uviedol hlavné pripomienky k dokumentácii tímu č. 3, ktoré uvedie aj v posudku k dokumentácii. JH nam oznámil výsledok testovania zápasov tímov FIITMEDIA a UvA Trilearn (vo verzii použitej na svetovej súťaži RoboCup 2003, a taktiež aj s verziou voľne dostupnou na stiahnutie aj spolu so zdrojovými kódmi z roku 2003). Testy nedopadli pre nášho hráča veľmi priaznivo, prínosom však bolo poukázanie na najzávažnejšie chyby v nami vybratom hráčovi. Budeme teda klásť dôraz na odstránenie týchto chýb. JH taktiež uviedol, že už len samotným opravením spomenutých chýb bude nami vybratý hráč podstatne lepší ako v terajšej verzii. Ďalej sme diskutovali o výbere programovacieho prostredia použitého pri vývoji. Padlo viacero návrhov (VS6, VS .NET 2003,VS .NET 2005), z ktorých sme sa nakoniec zhodli na použití IDE MS Visual Studio .NET 2005. Taktiež sme sa zhodli na dodržiavaní štandardu ANSI C++, vzhľadom na plánované dodržanie prenosnosti hráča aj na OS Linux.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
1.2 | ALL | Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. | dlhodobá | 50% |
2.1 | PV, JH | Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. | dlhodobá | 40% |
5.1 | JH | Pokúsiť sa upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať pod OS Linux. | dlhodobá | 50% |
5.2 | ALL | Prečítať si dokumentáciu tímu č. 3. | ASAP | 100% |
5.3 | MK | Vypracovať posudok k dokumentácii tímu č. 3. | 23.11.2006 | 80% |
5.4 | PM | Lokalizovanie známych chýb v zdrojovom kóde Fiitmedie a ich oprava. | dlhodobá | 30% |
5.5 | PM, PC, MK, MJ | Implementácia prototypu. | 15.12.2006 | 10% |
5.6 | PC | Preskúmanie možností nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. | 22.11.2006 | 80% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
6.1 | MK | Dokončenie posudku dokumentácie tímu Gang of Six a dohodnutie odovzdávania posudku. | 24.11.2006 |
6.2 | JH, PV | Analyzovať spodnú vrstvu hráča a overiť správnu funkčnosť jednotlivých častí. | 29.11.2006 |
6.3 | PC | Presnejšie overenie podmienok nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. | 29.11.2006 |
6.4 | PV, JH | Spraviť refaktoring kódu vybraného hráča spolu s vytvorením príslušných diagramov. | 29.11.2006 |
6.5 | PM, PC, MK, MJ | Pokračovanie v implementácii prototypu | 15.12.2006 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu