Zápis zo stretnutia tímu

Číslo stretnutia: 5
Dátum: 15.11.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Peter Mišák

Prítomní:

Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba

Téma stretnutia

V úvode stretnutia sme sa všetci oboznámili s rozhodnutím konkurenčného tímu (tím č.3 - Gang of Six), ktorý si vybral tím UvA Trilearn ako tím, na ktorom budú ďalej stavať. Vedúci Marián Lekavý poukázal na veľmi dobre spracovanú spodnú vrstvu tohto hráča. Ujdenotili sme sa na tom, že treba veľkú pozornosť venovať práve spodnej vrstve nášho hráča. Dvaja ľudia (Pavol Vrba, Ján Hric), ktorí sa zhostili tejto úlohy už predtým, sa budú primárne venovať tejto úlohe i počas implementácie prototypu. Navyše sme sa rozhodli lokalizovať a pokúsiť sa odstrániť chyby, ktoré sú popisované v dokumentácii tímu Fiitmedia. Diskutovali sme tiež o samotnej implementácii prototypu a o potrebe naštudovania dokumentácie konkurenčného tímu a vyhotovenia posudku k dokumentácii. Rozhodli sme sa, že sa pokúsime upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať aj pod OS Linux. Tým by sme mohli nášho hráča prihlásiť i do medzinárodných súťaží. V tejto súvislosti je potrebné preskúmať možnosti nasadenia hráča do Simulated Soccer Internet League (SSIL).

Kľúčové závery

  1. Dôkladné preskúmanie spodnej vrstvy hráča, odstránenie chýb, vylepšenie spodnej vrstvy.
  2. Potreba naštudovania dokumentácie konkurenčného tímu Gang of Six a vytvorenia posudku.
  3. Lokalizovanie chýb, popísaných v dokumentácii tímu Fiitmedia, v zdrojovom kóde a ich oprava.
  4. Treba vyskúšať upraviť hráča tak, aby bol schopný bežať pod OS Linux.
  5. Preskúmanie možností nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League.

Revízia zadaných úloh

ID Kto Úloha Termín Stav
1.2 ALL Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. dlhodobá 20%
2.1 PV, JH Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. dlhodobá 15%
4.1 PM Vypracovať dôkladnú analýzu tímu FIITMEDIA, ktorú by sme mohli použiť do dokumentu. 15.11.2006 100%
4.2 JH Prečítať a skontrolovať dokument, odstrániť pravopisné chyby. 15.11.2006 100%
4.3 PC Dokončiť kostru dokumentu. ASAP 100%
4.4 PV Vypracovať analýzu servera, ktorú použijeme v dokumente. 15.11.2006 100%
4.5 MK Naštudovať konvenciu fiitmedie, vypracovať konvenciu programovania, ktorú budeme používať. 15.11.2006 100%
4.6 JH Vypracovať návrh "vedúceho hry" 15.11.2006 100%
4.7 PM Analýza servera v10.0 15.11.2006 100%
4.8 MK Nakopírovať zdrojové súbory fiitmedie do SVN ASAP 100%

Nové úlohy

ID Kto Úloha Termín
5.1 JH Pokúsiť sa upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať pod OS Linux. dlhodobá
5.2 ALL Prečítať si dokumentáciu tímu č. 3. ASAP
5.3 MK Vypracovať posudok k dokumentácii tímu č. 3. 23.11.2006
5.4 PM Lokalizovanie známych chýb v zdrojovom kóde Fiitmedie a ich oprava. dlhodobá
5.5 PM, PC, MK Implementácia prototypu. 15.12.2006
5.6 PC Preskúmanie možností nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. 22.11.2006

ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu