Číslo stretnutia: 5
Dátum: 15.11.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Peter Mišák
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
V úvode stretnutia sme sa všetci oboznámili s rozhodnutím konkurenčného tímu (tím č.3 - Gang of Six), ktorý si vybral tím UvA Trilearn ako tím, na ktorom budú ďalej stavať. Vedúci Marián Lekavý poukázal na veľmi dobre spracovanú spodnú vrstvu tohto hráča. Ujdenotili sme sa na tom, že treba veľkú pozornosť venovať práve spodnej vrstve nášho hráča. Dvaja ľudia (Pavol Vrba, Ján Hric), ktorí sa zhostili tejto úlohy už predtým, sa budú primárne venovať tejto úlohe i počas implementácie prototypu. Navyše sme sa rozhodli lokalizovať a pokúsiť sa odstrániť chyby, ktoré sú popisované v dokumentácii tímu Fiitmedia. Diskutovali sme tiež o samotnej implementácii prototypu a o potrebe naštudovania dokumentácie konkurenčného tímu a vyhotovenia posudku k dokumentácii. Rozhodli sme sa, že sa pokúsime upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať aj pod OS Linux. Tým by sme mohli nášho hráča prihlásiť i do medzinárodných súťaží. V tejto súvislosti je potrebné preskúmať možnosti nasadenia hráča do Simulated Soccer Internet League (SSIL).
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
1.2 | ALL | Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. | dlhodobá | 20% |
2.1 | PV, JH | Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. | dlhodobá | 15% |
4.1 | PM | Vypracovať dôkladnú analýzu tímu FIITMEDIA, ktorú by sme mohli použiť do dokumentu. | 15.11.2006 | 100% |
4.2 | JH | Prečítať a skontrolovať dokument, odstrániť pravopisné chyby. | 15.11.2006 | 100% |
4.3 | PC | Dokončiť kostru dokumentu. | ASAP | 100% |
4.4 | PV | Vypracovať analýzu servera, ktorú použijeme v dokumente. | 15.11.2006 | 100% |
4.5 | MK | Naštudovať konvenciu fiitmedie, vypracovať konvenciu programovania, ktorú budeme používať. | 15.11.2006 | 100% |
4.6 | JH | Vypracovať návrh "vedúceho hry" | 15.11.2006 | 100% |
4.7 | PM | Analýza servera v10.0 | 15.11.2006 | 100% |
4.8 | MK | Nakopírovať zdrojové súbory fiitmedie do SVN | ASAP | 100% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
5.1 | JH | Pokúsiť sa upraviť hráča tak, aby bol schopný fungovať pod OS Linux. | dlhodobá |
5.2 | ALL | Prečítať si dokumentáciu tímu č. 3. | ASAP |
5.3 | MK | Vypracovať posudok k dokumentácii tímu č. 3. | 23.11.2006 |
5.4 | PM | Lokalizovanie známych chýb v zdrojovom kóde Fiitmedie a ich oprava. | dlhodobá |
5.5 | PM, PC, MK | Implementácia prototypu. | 15.12.2006 |
5.6 | PC | Preskúmanie možností nasadenia hráča na Simulated Soccer Internet League. | 22.11.2006 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu