Číslo stretnutia: 4
Dátum: 08.11.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Pavol Vrba
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
V úvode stretnutia nás PC oboznámil so stavom dokumentu. Navrhol svoju predstavu o štruktúre, ktorú sme s menšími úpravami schválili. Dohodli sme sa, kto bude mať na starosti, ktorú kapitolu. Dohodli sme sa, že budeme vychádzať a pokračovať v hráčovi FIITMEDIA z minulého roku. MK oboznámil ML s návrhom plánu na tento semester, ktorý s ním súhlasil.
JH zreferoval svoje poznatky, ktoré naštudoval z práce o rozpoznávaní štandardných situácií. Týkali sa hlavne úlohy kouča a štatistického vyhodnotenia stratégie. MJ a PV oboznámili ostatných s ich návrhmi stratégií počas hry ako aj štandardných situácií.
Nasledovala plodná diskusia o stratégiách počas hry a ich rozpoznávaní. Diskutovalo sa hlavne o synchronizácii okolitého sveta medzi hráčmi. Dospeli sme k názoru, že naše stratégie bude spúšťať a dirigovať jeden z hráčov, ktorý bude mať najlepší prehľad o dianí na ihrisku - vedúci hry. Diskutovalo sa o jeho určení na začiatku, o výmene tohto postu ako aj spôsobe komunikácie, ktorá bude medzi hráčmi prebiehať. Vedúci by mal vyhodnotiť situáciu, určiť ktorá stratégia sa má použiť. Všetci hráči budú prednostne počúvať jeho a v prípade znamenia, budú vedieť aké sú ich úlohy a takisto budú vedieť, čo robiť v prípade neúspechu napr. odobratia lopty.
PC zreferoval poznatky nadobudnuté z práce o využití heterogénnych hráčov a rozhodli sme sa, že by bolo vhodné zaoberať sa aj touto oblasťou. Znamenalo by to upravenie funkcií na najnižšej úrovni, aby si hráči uvedomili svoju "výnimočnosť" a rozpoznanie takýchto hráčov (ako u seba tak aj u súpera). Takisto je potrebné vyriešiť problém, na aké posty, dať akých hráčov s akými vlastnosťami.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
1.2 | ALL | Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. | dlhodobá | 20% |
2.1 | PV, JH | Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. | dlhodobá | 10% |
3.1 | MK | Vypracovať plán projektu na zimný semester. | 2.11.2006 | 100% |
3.2 | MK | Rozbehať SS server v.10 a zistiť rozdiely oproti v.9.xx | 2.11.2006 | 0% |
3.3 | PM | Preveriť možnosť využitia a sfunkčnenia neurónovej siete v tíme Fiitmedia. | 2.11.2006 | 100% |
3.4 | PV | Naštuduovať pravidlá hry robocup a oboznámiť s nimi ostatných členov na najbližšom stretnutí. | 2.11.2006 | 50% |
3.5 | MJ, PV | Vytvoriť zoznam štandardných situácií počas hry. | 2.11.2006 | 100% |
3.6 | MK | Vytvoriť šablónu pre diagramy a opisy štandardných situácií. | 2.11.2006 | 100% |
3.7 | ALL | Analýza štandardných situácií. | 2.11.2006 | 100% |
3.8 | ML | Dodanie diplomovej práce o rozpoznávaní štandardných situácií v Robocupe. | ASAP | DONE |
3.9 | JH | Naštudovať prácu o rozpoznávaní štandardných situácií. | 2.11.2006 | 100% |
3.10. | PC | Vytvoriť šablónu projektovej dokumentácie. Založiť kostru dokumentu analýzy. | 2.11.2006 | 80% |
3.11. | PC | Zozbierať od členov tímu analýzy hráčov a zapracovať ich do dokumentu analýzy. | 2.11.2006 | 100% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
4.1 | PM | Vypracovať dôkladnú analýzu tímu FIITMEDIA, ktorú by sme mohli použiť do dokumentu. | 15.11.2006 |
4.2 | JH | Prečítať a skontrolovať dokument, odstrániť pravopisné chyby. | 15.11.2006 |
4.3 | PC | Dokončiť kostru dokumentu. | ASAP |
4.4 | PV | Vypracovať analýzu servera, ktorú použijeme v dokumente. | 15.11.2006 |
4.5 | MK | Naštudovať konvenciu fiitmedie, vypracovať konvenciu programovania, ktorú budeme používať. | 15.11.2006 |
4.6 | JH | Vypracovať návrh "vedúceho hry" | 15.11.2006 |
4.7 | PM | Analýza servera v10.0 | 15.11.2006 |
4.8 | MK | Nakopírovať zdrojové súbory fiitmedie do SVN | ASAP |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu