Zápis zo stretnutia tímu

Číslo stretnutia: 3
Dátum: 25.10.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Martin Kútny

Prítomní:

Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba

Téma stretnutia

Keďže uplynulý týždeň bol náročný najmä na ostatné predmety, nestihli sme sa dostať k podrobnej analýze hráčov. Diskusia na stretnutí sa týkala hlavne využitia neurónových sietí, či už na optimalizáciu driblovania a prihrávok alebo na rozpoznávanie situácií a určovanie taktiky. Keďže v tímoch minulých ročníkov nebolo nasadenie neurónovej siete veľmi úspešné, rozhodli sme sa nespoliehať sa na sieť, ako na jediný prvok ale nechať si ju ako alternatívne riešenie, v prípade jej úspešnosti. V druhej časti stretnutia sme sa venovali možnosti rozpoznávania štandardných situácií v hre a možnými reakciami na ne. Touto cestou budeme pravdepodobne smerovať aj náš výskum a vylepšovanie hráča. Ako hráča, ktorého budeme zdokonaľovať, sme predbežne vybrali tím FiitMedia.

Kľúčové závery

  1. Bol určený manažér dokumentácie - Peter Cséfalvay.
  2. Deadline analýzy hráčov je najneskôr vo štvrtok (2.11.2006).
  3. Peter Mišák bude skúmať využitie neurónových sietí na driblovanie, prihrávanie a rozpoznávanie situácií. Vzhľadom na to, že v minulých tímoch bola úspešnosť nasadenia neurónových sietí diskutabilná, zvyšok tímu sa bude venovať algoritmickému riešeniu týchto úloh.
  4. Budeme sa zaoberať rozpoznávaním a reakciou (tvorbou stratégie) na štandardné situácie počas hry.

Revízia zadaných úloh

ID Kto Úloha Termín Stav
1.2 ALL Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. dlhodobá 20%
2.1 PV, JH Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. dlhodobá 0%
2.2 ALL Podrobná analýza vybraných tímov. 1.11.2006 0%
2.3 ALL Porozmýšľať nad novými stratégiami alebo inými nápadmi, ktoré chceme implementovať. 25.10.2006 hotovo
2.4 ALL Vybrať si hráča, ktorého budeme definívne vylepšovať. 2.11.2006 90%
2.5 MK Urobiť stránku tímu. 22.10.2006 hotovo

Nové úlohy

ID Kto Úloha Termín
3.1 MK Vypracovať plán projektu na zimný semester. ASAP
3.2 MK Rozbehať SS server v.10 a zistiť rozdiely oproti v.9.xx 2.11.2006
3.3 PM Preveriť možnosť využitia a sfunkčnenia neurónovej siete v tíme Fiitmedia. 2.11.2006
3.4 PV Naštuduovať pravidlá hry robocup a oboznámiť s nimi ostatných členov na najbližšom stretnutí. 2.10.2006
3.5 MJ, PV Vytvoriť zoznam štandardných situácií počas hry. ASAP
3.6 MK Vytvoriť šablónu pre diagramy a opisy štandardných situácií. ASAP
3.7 ALL Analýza štandardných situácií. 2.11.2006
3.8 ML Dodanie diplomovej práce o rozpoznávaní štandardných situácií v Robocupe. ASAP
3.9 JH Naštudovať prácu o rozpoznávaní štandardných situácií. 2.11.2006
3.10. PC Vytvoriť šablónu projektovej dokumentácie. Založiť kostru dokumentu analýzy. 2.11.2006
3.11. PC Zozbierať od členov tímu analýzy hráčov a zapracovať ich do dokumentu analýzy. 2.11.2006

ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu