Číslo stretnutia: 3
Dátum: 25.10.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Martin Kútny
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
Keďže uplynulý týždeň bol náročný najmä na ostatné predmety, nestihli sme sa dostať k podrobnej analýze hráčov. Diskusia na stretnutí sa týkala hlavne využitia neurónových sietí, či už na optimalizáciu driblovania a prihrávok alebo na rozpoznávanie situácií a určovanie taktiky. Keďže v tímoch minulých ročníkov nebolo nasadenie neurónovej siete veľmi úspešné, rozhodli sme sa nespoliehať sa na sieť, ako na jediný prvok ale nechať si ju ako alternatívne riešenie, v prípade jej úspešnosti. V druhej časti stretnutia sme sa venovali možnosti rozpoznávania štandardných situácií v hre a možnými reakciami na ne. Touto cestou budeme pravdepodobne smerovať aj náš výskum a vylepšovanie hráča. Ako hráča, ktorého budeme zdokonaľovať, sme predbežne vybrali tím FiitMedia.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
1.2 | ALL | Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. | dlhodobá | 20% |
2.1 | PV, JH | Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. | dlhodobá | 0% |
2.2 | ALL | Podrobná analýza vybraných tímov. | 1.11.2006 | 0% |
2.3 | ALL | Porozmýšľať nad novými stratégiami alebo inými nápadmi, ktoré chceme implementovať. | 25.10.2006 | hotovo |
2.4 | ALL | Vybrať si hráča, ktorého budeme definívne vylepšovať. | 2.11.2006 | 90% |
2.5 | MK | Urobiť stránku tímu. | 22.10.2006 | hotovo |
ID | Kto | Úloha | Termín |
3.1 | MK | Vypracovať plán projektu na zimný semester. | ASAP |
3.2 | MK | Rozbehať SS server v.10 a zistiť rozdiely oproti v.9.xx | 2.11.2006 |
3.3 | PM | Preveriť možnosť využitia a sfunkčnenia neurónovej siete v tíme Fiitmedia. | 2.11.2006 |
3.4 | PV | Naštuduovať pravidlá hry robocup a oboznámiť s nimi ostatných členov na najbližšom stretnutí. | 2.10.2006 |
3.5 | MJ, PV | Vytvoriť zoznam štandardných situácií počas hry. | ASAP |
3.6 | MK | Vytvoriť šablónu pre diagramy a opisy štandardných situácií. | ASAP |
3.7 | ALL | Analýza štandardných situácií. | 2.11.2006 |
3.8 | ML | Dodanie diplomovej práce o rozpoznávaní štandardných situácií v Robocupe. | ASAP |
3.9 | JH | Naštudovať prácu o rozpoznávaní štandardných situácií. | 2.11.2006 |
3.10. | PC | Vytvoriť šablónu projektovej dokumentácie. Založiť kostru dokumentu analýzy. | 2.11.2006 |
3.11. | PC | Zozbierať od členov tímu analýzy hráčov a zapracovať ich do dokumentu analýzy. | 2.11.2006 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu