Číslo stretnutia: 2
Dátum: 18.10.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Peter Cséfalvay
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
Na stretnutí sme sa prevažne rozprávali o tom, čo sme mali za úlohu spraviť do dnešného stretnutia. Postupne sme preberali tímy, tak ako sme ich analyzovali. Rozoberali sme jednotlivé stratégie tímov, diskutovali o ich plusoch a mínusoch a zvažovali sme, či sa oplatí pokračovať vo vylepšovaní daného tímu. Následne sme si vybrali 10 tímov, ktoré budeme podrobnejšie analyzovať (a výsledok dáme do výslednej dokumentácie) a rozdelili sme si ich. Táto úloha má byť splnená do dvoch týždňov.
Diskutovali sme tiež o nejakých prvotných nápadoch, čo by sme chceli urobiť, vylepšiť, aké stratégie by sme chceli implementovať a pod. Určili sme tiež ľudí, ktorí budú mať za úlohu opraviť, príp. vylepšiť nízkoúrovňové funkcie hráča. Padol tiež návrh, že by sa napr. evolučným algoritmom našli nejaké parametre hráča, ktoré bude potrebné nastaviť. Definitívne sme sa dohodli na názve nášho tímu a taktiež na ďalších úlohách, ktoré treba splniť do nasledujúcich stretnutí.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
1.1 | ALL | Stiahnuť server, hráča a monitor a spustiť simuláciu na vlastnom počítači. | 18.10.2006 | hotovo |
1.2 | ALL | Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. | dlhodobá | 20% |
1.3 | ALL | Spraviť stručnú analýzu dvoch-troch hráčov nájdených na internete, vyzdvihnúť zaujímavosti. | 18.10.2006 | hotovo |
1.4 | ALL | Podrobne analyzovať dva vybrané tímy. | 25.10.2006 | 2.2 |
1.5 | MK | Poslať ponuku pedagogickému vedúcemu. | 18.10.2006 | hotovo |
1.6 | ALL | Pokúsiť sa navrhnúť originálne meno tímu. | 18.10.2006 | hotovo |
ID | Kto | Úloha | Termín |
2.1 | PV, JH | Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. | dlhodobá |
2.2 | ALL | Podrobná analýza vybraných tímov. | 1.11.2006 |
2.3 | ALL | Porozmýšľať nad novými stratégiami alebo inými nápadmi, ktoré chceme implementovať. | 25.10.2006 |
2.4 | ALL | Vybrať si hráča, ktorého budeme definívne vylepšovať. | 1.11.2006 |
2.5 | MK | Urobiť stránku tímu. | 22.10.2006 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu