Zápis zo stretnutia tímu

Číslo stretnutia: 2
Dátum: 18.10.2006 18:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Peter Cséfalvay

Prítomní:

Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba

Téma stretnutia

Na stretnutí sme sa prevažne rozprávali o tom, čo sme mali za úlohu spraviť do dnešného stretnutia. Postupne sme preberali tímy, tak ako sme ich analyzovali. Rozoberali sme jednotlivé stratégie tímov, diskutovali o ich plusoch a mínusoch a zvažovali sme, či sa oplatí pokračovať vo vylepšovaní daného tímu. Následne sme si vybrali 10 tímov, ktoré budeme podrobnejšie analyzovať (a výsledok dáme do výslednej dokumentácie) a rozdelili sme si ich. Táto úloha má byť splnená do dvoch týždňov.
Diskutovali sme tiež o nejakých prvotných nápadoch, čo by sme chceli urobiť, vylepšiť, aké stratégie by sme chceli implementovať a pod. Určili sme tiež ľudí, ktorí budú mať za úlohu opraviť, príp. vylepšiť nízkoúrovňové funkcie hráča. Padol tiež návrh, že by sa napr. evolučným algoritmom našli nejaké parametre hráča, ktoré bude potrebné nastaviť. Definitívne sme sa dohodli na názve nášho tímu a taktiež na ďalších úlohách, ktoré treba splniť do nasledujúcich stretnutí.

Kľúčové závery

  1. Dohodli sme sa na 10 existujúcich hráčoch, ktorých podrobne analyzujeme a použijeme v dokumentácii.
  2. Pavol Vrba a Ján Hric budú mať za úlohu prezretie kódu, ktorý je zodpovedný za nízkoúrovňové funkcie hráča a jeho následnú opravu, príp. aj vylepšenie.
  3. Definitívne sme sa dohodli na názve tímu - Loptoši.

Revízia zadaných úloh

ID Kto Úloha Termín Stav
1.1 ALL Stiahnuť server, hráča a monitor a spustiť simuláciu na vlastnom počítači. 18.10.2006 hotovo
1.2 ALL Preštudovať manuál k serveru so zameraním sa na fyziku a protokol medzi serverom a hráčmi. dlhodobá 20%
1.3 ALL Spraviť stručnú analýzu dvoch-troch hráčov nájdených na internete, vyzdvihnúť zaujímavosti. 18.10.2006 hotovo
1.4 ALL Podrobne analyzovať dva vybrané tímy. 25.10.2006 2.2
1.5 MK Poslať ponuku pedagogickému vedúcemu. 18.10.2006 hotovo
1.6 ALL Pokúsiť sa navrhnúť originálne meno tímu. 18.10.2006 hotovo

Nové úlohy

ID Kto Úloha Termín
2.1 PV, JH Preskúmať zdrojový kód vybraného hráča a preveriť možnosť nízkoúrovňových chýb hráča. dlhodobá
2.2 ALL Podrobná analýza vybraných tímov. 1.11.2006
2.3 ALL Porozmýšľať nad novými stratégiami alebo inými nápadmi, ktoré chceme implementovať. 25.10.2006
2.4 ALL Vybrať si hráča, ktorého budeme definívne vylepšovať. 1.11.2006
2.5 MK Urobiť stránku tímu. 22.10.2006

ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, ALL - všetci členovia tímu