4.5 |
Preštudovať prácu p. Pavlaka |
všetci |
8.11.2006 |
27.11.2006 |
|
|
4.4 |
Odovzdať dokumentáciu |
všetci |
8.11.2006 |
16.11.2006 |
16.11.2006 |
|
4.3 |
Pripraviť 2 – 3 návrhy na test cases |
všetci |
8.11.2006 |
27.11.2006 |
|
|
4.2 |
Preskúmať možnosť spolupráce CLIPS a Protégé |
Juraj |
8.11.2006 |
15.11.2006 |
11.11.2006 |
|
4.1 |
Umiestniť na web všetky materiály a pravidelne ho aktualizovať. |
Juraj |
8.11.2006 |
15.11.2006 |
9.11.2006 |
|
3.6 |
Napísať zápis zo stretnutia č.3 |
Rišo |
23.10.2006 |
30.10.2006 |
23.10.2006 |
|
3.5 |
Premyslieť a pripraviť draft návrhu |
všetci |
23.10.2006 |
8.11.2006 |
8.11.2006 |
|
3.4 |
Pripraviť kapitolu analýza (podľa štruktúry uvedenej v tomto zápise) |
všetci |
23.10.2006 |
15.11.2006 |
15.11.2006 |
|
3.3 |
Preštudovať materiály (pdf), ktoré nám o znalostnom managemente dodal Ivan Polášek
a pripraviť podklady pre jednu kapitolu analýzy |
všetci |
23.10.2006 |
8.11.2006 |
8.11.2006 |
|
3.2 |
Dodať príklady dokumentácií |
Gratex |
23.10.2006 |
30.10.2006 |
|
|
3.1 |
Zmeniť dohodnutý termín stretnutia s prof. Kelemenom (pôvodne dohodnutý termín (17.11.2006)
je po odovzdaní analýzy, špecifikácie a návrhu (16.11.2006)) |
Ivan Polášek |
23.10.2006 |
26.10.2006 |
Zatiaľ nemáme informáciu o príchode p. profesora |
|
2.7 |
Integrovanie s GKO (návšteva v Gratexe) |
Ivan Polášek |
16.10.2006 |
23.10.2006 |
23.10.2006 |
|
2.6 |
Zistiť know-how o VS a indexácii |
všetci |
16.10.2006 |
23.10.2006 |
23.10.2006 |
|
2.5 |
Zistiť know-how vlastností ZS a možnosti výberu |
všetci |
16.10.2006 |
23.10.2006 |
23.10.2006 |
|
2.4 |
Získať príklady zmlúv a dokumentácií z Gratexu |
Ivan Polášek |
16.10.2006 |
23.10.2006 |
Zmluvy sa realizovať nebudú, príklad dokumentácie dodá Vladimír Petráš |
|
2.3 |
Vytvorenie webovej prezentácie a loga tímu |
Juraj |
16.10.2006 |
23.10.2006 |
21.10.2006 |
|
2.2 |
Vypracovať maticu úloh a etáp |
Ľuboš |
16.10.2006 |
23.10.2006 |
15.11.2006 |
|
2.1 |
Zaslať mail o pridelených pozíciách vedúcemu projektu |
Ľuboš |
16.10.2006 |
23.10.2006 |
19.10.2006 |
|