oko.gif (7712 bytes)
banner2.gif (20663 bytes)






 

Plán projektu

Plán projektu, určený zadaním predmetu tímového projektu:

Týždeň Hrubý plán projektu na zimný semester
1. ponuka (preferencie študentov na zaradenie do tímov, zverejnenie tém a požiadaviek na vypracovanie ponuky)
2. vyvesenie zoznamov študentov pridelených do tímov
vytvorenie tímov
ponuka (spracovanie ponuky - každý tím spracuje minimálne jednu ponuku, uskutocnenie stretnutí pre jednotlivé témy)
3. odovzdanie a prezentácia ponúk
4. vyhodnotenie ponúk, určenie rozvrhu a učitela pre tím
4. rozdelenie úloh, vytvorenie plánu projektu, analýza problému (štúdium problematiky)
5. analýza problému, špecifikácia požiadaviek a hrubý návrh riešenia
6. analýza problému, špecifikácia požiadaviek a hrubý návrh riešenia
7. analýza problému, špecifikácia požiadaviek a hrubý návrh riešenia
8. odovzdanie dokumentácie analýzy problému, špecifikácie požiadaviek riešenia spolu s hrubým návrhom
9. odovzdanie posudku analýzy, špecifikácie a hrubého návrhu iného tímu
10. dopracovanie zistených nedostatkov a návrh prototypu vybraných castí
11. implementácia prototypu vybraných častí
12. odovzdanie prototypu vybraných častí systému spolu s dokumentáciou a používatelská prezentácia prototypu

Týždeň Zjemnený plán projektu na zimný semester
1. ponuka (preferencie študentov na zaradenie do tímov, zverejnenie tém a požiadaviek na vypracovanie ponuky)
2. vytvorenie tímu č. 1
konzultovanie jednotlivých tém, výber témy, vypracovanie ponuky
3. odovzdanie a prezentácia ponuky
4. vyhodnotenie ponúk, určenie rozvrhu a učitela pre tím
rozdelenie úloh, analýza problému, štúdium problematik
5. utorok 24. 10. 2000 – diskusia s R. Kovalom a M. Kucbelom o programoch NoDAM a NoDAC,
rozhodnutie o úlohách všetkých clenov tímu,
schválenie podrobnejšieho plánu projektu na 5. – 8. týžden,
zhodnotenie 1. verzie tímovej web stránky,
zamyslenie sa nad štruktúrou vytváranej dokumentácie,
vypracovanie referátov o zbere normatívnych dát a o programoch NoDAM a NoDAC z hladiska funkcnosti, návrhu a implementácie
6. diskusia o vytvorených referátoch, identifikácia nevyriešených problémov,
úvahy o architektúre vytváraného systému, identifikácia alternatív
7. hrubý návrh – alternatívy,
diskusia,výsledný návrh štruktúry dokumentácie,
integrácia vytvorených dokumentov do tejto štruktúry
8. záverečné práce na dokumentácii,
vytvorenie preberacieho protokolu,
štvrtok 16. 11. 2000 o 1200 hod. odovzdanie dokumentácie (max 10 bodov)
9. vytvorenie posudku dokumentácie konkurenčného tímu, vytvorenie preberacích protokolov
štvrtok 23. 11. 2000 o 1200 hod. odovzdanie posudku dokumentácie konkurenčného tímu, prebratie posudku našej dokumentácie,
vypracovanie vyjadrenia k posudku našej dokumentácie
dopracovanie zistených nedostatkov
diskusia o prototype (funkcie, rozsah, implementačné prostredie, …)
návrh a vytvorenie 1. verzie prototypu (-ov)
10. implementácia prototypu
tvorba elektronickej nápovedy
priebežná tvorba dokumentácie k prototypu
11. implementácia prototypu
tvorba elektronickej nápovedy
priebežná tvorba dokumentácie k prototypu
12. záverečné práce na prototype a príslušnej dokumentácii
štvrtok 14. 12. 2000 (1200 hod.) – odovzdanie prototypu a dokumentácie
používateľská prezentácia prototypu

Týždeň Hrubý plán projektu na letný semester
1. odovzdanie posudku prototypu iného tímu
2. zhodnotenie výsledkov ZS, doplnenie a dopracovanie zistených nedostatkov, plán na LS a rozdelenie úloh
3. zakomponovanie zmien do dokumentácie ZS, podrobný návrh, plán integrácie, plán overenia výsledku
4. implementácia, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie
5. implementácia, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie
6. implementácia, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie
7. implementácia, postupná integrácia a overovanie výsledku, tvorba dokumentácie
8. integrácia produktu a overovanie, tvorba dokumentácie
9. integrácia produktu a overovanie, tvorba dokumentácie
10. integrácia produktu a overovanie, tvorba dokumentácie
11. kompletizácia dokumentácie
12. odovzdanie produktu a dokumentácie

Mesiac Zjemnený plán projektu na letný semester
do konca februára dokončený návrh štruktúry údajov (aj na základe konzultácii s MUDr. Kučerom,
predpokláda sa minimálne jedno stretnutie),
vytvorenie priroritného zoznamu funkcií, ktoré treba realizovať
marec protoyp funkcií s najvyššou prioritou (vytvorenie požiadavky, zber údajov, "nejaké" prehľady), predvedenie prototypu MUDr. Kučerovi (koniec marca)
april postupné dopĺňanie o ďalšie funkcie, integrácia, testovanie;
predvedenie aktuálneho stavu MUDr. Kučerovi (koniec apríla)
máj postupné dopĺňanie o ďalšie funkcie, integrácia, testovanie;
jún obhajoba tímového projektu

Týždeň

Plán projektu na 9. -13. týždeň (pridaný 9.4.2001)

9. návrh štruktúry finálnej dokumentácie
implementácia pridelených častí
10. implementácia pridelených častí
integrácia programu do stavu, ktorý môžeme prezentovať MUDr. Kučerovi
príprava na stretnutie s MUDr. Kučerom
stretnutie s MUDr. Kučerom – streda 18. 4. 2001 (???)
práca na finálnej dokumentácii
tvorba helpu
11. implementácia, integrácia, testovanie
práca na finálnej dokumentácii
tvorba helpu
návrh štruktúry výsledného CD
12. implementácia, integrácia, testovanie
práca na finálnej dokumentácii
tvorba helpu
utorok 1. 5. 2001 – oficiálne voľno
streda 2. 5. 2001 – stretnutie tímu v softvérovom štúdiu (učí sa ako utorok)
13. implementácia, integrácia, testovanie
tvorba helpu
práca na finálnej dokumentácii
utorok 8. 5. 2001 – oficiálne voľno
finalizácia projektu
vytvorenie preberacieho protokolu
štvrtok 10. 5. 2001 o 1300 hod. odovzdanie dokumentácie a CD