Singapura
Základným cieľom sprintu je zozbierať potrebné nápady, pochopiť problematiku domény, ktorou sa aplikácia bude zaoberať, zhromaždiť dokumenty na základe ktorých bude možné navrhnúť finálny projekt. Sekundárnym cieľom je zaviesť jednoznačné fungovanie tímu, určiť zodpovednosť za parciálne úlohy a zladiť všeobecné fungovanie vývojového tímu.
Egyptian Mau
Sprint je zameraný najmä na voľbu vhodnej technológie a jej následné overenie jednoduchým demom, základný návrh entít systému, definovanie funkčných požiadaviek na systém, návrh základného dátového modelu pre 1. etapu vývoja, začiatok vývoja základnej funkcionality
Snowshoe
V tomto sprinte nastavíme aplikačné prostredie, servre, architektúru ktorá sa bude venovať continuous integration - builds&releases, pokračujeme v ostrom vývoji aplikácie
Neva Masquerade
Vývoj aplikácie, riešenie problémov odhalených počas vývoja
Garfield
Testovanie fázy 1 a jej následné odovdanie, spísanie dokumentácie, UI/UX testy na koncových používateľoch, overenie dodania product ownerom.
Russian Blue
Plánovanie práce na letný semester a stanovanie si cieľov
Norwegian Forest Cat
Tlačové dokumenty
Siamese
Rozdelenie mačiek medzi posudzovateľov
Bengal
Platby a autorizácia
Ragdoll, Siberian
Nasadenie produkčnej verzie aplikácie, Dokončenie príručiek a tvorba projektovej dokumentácie