C# sme zvolili z dôvodu, že v rámci našeho projektu budeme pracovať s virutálnou realitou vo vývojovom nástroji Unity, ktorý podporuje programovací jazyk C#. C# je moderný, objektovo-orientovaný programovací jazyk so značnou podobnosťou s jazykom Java alebo C++.
Unity je multi-platform herný engine vyvíjaný spoločnosťou Unity Technologies, ktorý podporuje vývoj hier v 2D aj 3D prostredí a skriptovanie v jazyku C#. Súčasťou Unity je aj rozsiahla podpora pre VR, čo je dôvodom výberu tohto enginu pre náš projekt.
Python je objektovo-orientovaný, vysoko-úrovňový programovací jazyk s dynamickou semantikou. Syntax Python je jednoduchá a zameraná na jednoduchú čitateľnosť, čo značne zjednodušuje vývoj aplikácii v Pythone. V jazyku Python existuje veľa implementaícii neurónových sietí, ktoré plánujeme aplikovať v našom projekte na inteligentné generovanie 3D modelov.
Vytvoriť funkčnú aplikáciu umožňujúcú generovať 3D objekty pomocou neuronových sieti a ich umiestnenie do priestoru vo virtuálnej realite
Vylepšiť VR aplikáciu v ktorej bude možné manipulovať s objektmi pomocou hlasu.
Prvotný šprint v ktorom sme si stanovili naše ciele, premysleli možné riešenia a pripravili si vývojové prostredie.
Vytvorenie VR aplikácie v Unity s možnosťou pridania objektov. Príprava flask serveru a REST Api. Študovanie rôzných vedeckých prác na spracovanie 3D objektov pomocou GAN sietí.
V tomto šprinte sme rozbiehali neuronku na Windowse, konverter na objekty - stiahnutie objektov do aplikacie zo servra
Šprint v ktorom sme vo VR vytvorili ovladanie objektov - scalovanie, deletete, presun objektu. Rozbehanie websocketu pre komunikaciu s inferenčným strojom
Implementácia celkovej pipeline od klienta až po inferenčný stroj. Setup CI na kľúčové repozitáre v projekte.
Spojazdnenie viacerých architektúr, neuronových sietí. Prvotná práca s hlasom
Implementacia nových features do frontendovej aplikácie, vylepšenie backendových funkcionalít
Využitie grafických algoritmov na zlepšenie výzoru objektov, možnosť nastavenia farby pre jednotlivé objekty v scéne
Vytvorenie generovania objektov spolu s farbami prostredníctvom hlasu, pridanie možnosti odstraňovania objektov v celej scéne
Refaktorizácia kódu, trénovanie ďalšej neuronovej siete
Build projektu, dokončovanie projektu do finálnej podoby, nasadzovanie u klienta, testovanie a písanie dokumentácie
# | Názov | Stretnutie | Dokument |
---|---|---|---|
1 | Zápisnica č. 1 (ZS) | 02.10.2018 | link |
2 | Zápisnica č. 2 (ZS) | 09.10.2018 | link |
3 | Zápisnica č. 3 (ZS) | 16.10.2018 | link |
4 | Zápisnica č. 4 (ZS) | 23.10.2018 | link |
6 | Zápisnica č. 6 (ZS) | 13.11.2018 | link |
7 | Zápisnica č. 7 (ZS) | 20.11.2018 | link |
8 | Zápisnica č. 8 (ZS) | 27.11.2018 | link |
9 | Zápisnica č. 9 (ZS) | 04.12.2018 | link |
10 | Zápisnica č. 10 (ZS) | 11.12.2018 | link |
11 | Zápisnica č. 1 (LS) | 14.02.2019 | link |
12 | Zápisnica č. 2 (LS) | 21.02.2019 | link |
13 | Zápisnica č. 3 (LS) | 28.02.2019 | link |
14 | Zápisnica č. 4 (LS) | 07.03.2019 | link |
15 | Zápisnica č. 5 (LS) | 14.03.2019 | link |
16 | Zápisnica č. 6 (LS) | 21.03.2019 | link |
17 | Zápisnica č. 7 (LS) | 28.03.2019 | link |
18 | Zápisnica č. 8 (LS) | 04.04.2019 | link |
19 | Zápisnica č. 9 (LS) | 11.04.2019 | link |
20 | Zápisnica č. 10 (LS) | 18.04.2019 | link |
21 | Zápisnica č. 11 (LS) | 25.04.2019 | link |
22 | Zápisnica č. 12 (LS) | 02.05.2019 | link |
# | Názov | Stretnutie | Dokument |
---|---|---|---|
1 | Retrospektíva č. 1 | 16.10.2018 | link |
2 | Retrospektíva č. 2 | 6.11.2018 | link |
3 | Retrospektíva č. 3 | 20.11.2018 | link |
4 | Retrospektíva č. 4 | 4.12.2018 | link |
5 | Retrospektíva č. 5 | 18.12.2018 | link |
6 | Retrospektíva č. 6 | 28.02.2019 | link |
7 | Retrospektíva č. 7 | 14.03.2019 | link |
8 | Retrospektíva č. 8 | 28.03.2019 | link |
9 | Retrospektíva č. 9 | 11.04.2019 | link |
10 | Retrospektíva č. 10 | 25.04.2019 | link |
11 | Retrospektíva č. 11 | 10.05.2019 | link |