Vitajte na stránke tímu 25, ktorý pracuje na projekte

3D-UML Improved

O projekte



Cieľom tohto projektu je vylepšiť už existujúce prototypy editorov pre 3D UML. Našou úlohou počas najbližšieho roka bude posunúť tieto prototypy na vyšší level vďaka novším a efektívnejším techológiám, ako napríklad WebGL, ThreeJS alebo MongoDB.

Plán projektu



  • Layer

    V prvom šprinte sme začali s počiatočnou implementáciou služieb a prvkov grafického rozhrania.

  • Lifeline

    Druhý šprint bol zameraný na implementáciu pokročilejších grafických prvkov, ako napríklad lifeline, a spojením backendu s frontendom do jedného celistvého prototypu.

  • Message

    Cieľom tretieho šprintu bolo pridávanie správ do diagramu a komunikáciu frontendu s backendom. Počas implementácie sme narazili na komplikácie pri orderingu správ, ktoré sme vyriešili diskusiou v druhom týždni šprintu.

  • Create

    Cieľom štvrtého šprintu bola prvá implementácia vytvárania správ, vrstiev a čiar života. Taktiež pokračovala implementácia serializeru a deserializeru na backende.

  • State

    Piaty šprint bol zameraný na implementáciu stavového stroja na frontende. Taktiež sa začala implementácia odstraňovania správ, čiar života a vrstiev.

  • State-Machine

    Piaty šprint bol zameraný na implementáciu stavového stroja na frontende. Taktiež sa začala implementácia odstraňovania správ, čiar života a vrstiev.

  • Continous-Integration

    Piaty šprint bol zameraný na implementáciu stavového stroja na frontende. Taktiež sa začala implementácia odstraňovania správ, čiar života a vrstiev.

  • Test-Cases

    Piaty šprint bol zameraný na implementáciu stavového stroja na frontende. Taktiež sa začala implementácia odstraňovania správ, čiar života a vrstiev.

  • Pop-Up

    Piaty šprint bol zameraný na implementáciu stavového stroja na frontende. Taktiež sa začala implementácia odstraňovania správ, čiar života a vrstiev.

  • Animation

    Piaty šprint bol zameraný na implementáciu stavového stroja na frontende. Taktiež sa začala implementácia odstraňovania správ, čiar života a vrstiev.

Členova tímu


Náš tím je kombináciou inžinierskych odborov softvérového inžinierstva aj internetových technológií na FIIT STU.

meet1

doc. Ing. Ivan Polášek, PhD.

PROJECT OWNER

meet1

Štefan Motko

PROJECT MANAGER

meet1

Marcel Furucz

SCRUM MASTER AND COMMUNICATION

meet1

Ronald Demeter

HEAD DEVELOPER

meet1

Martin Dieška

BACKEND DEVELOPER

meet1

Peter Psota

GRAPHIX EXPERT

meet1

Patrik Sčensný

TESTER AND QUALITY EXPERT

meet1

Martin Gembec

DATABASE ADMINISTRATION AND DOCUMENTATION

Fotky Prototypu


Dokumenty na stiahnutie


Zimny semester
Dátum Súbor
25. 9. 2017 Prvé stretnutie
2. 10. 2017 Druhé stretnutie
9. 10. 2017 Tretie stretnutie
16. 10. 2017 Štvrté stretnutie
23. 10. 2017 Piate stretnutie
30. 10. 2017 Šieste stretnutie
6. 11. 2017 Siedme stretnutie
13. 11. 2017 Ôsme stretnutie
20. 11. 2017 Deviate stretnutie
27. 11. 2017 Desiate stretnutie
Prvý kontrolný bod Kontrolný bod
Druhý kontrolný bod Druhý kontrolný bod
Letny semester
Dátum Súbor
12. 2. 2018 Prvé stretnutie
20. 2. 2018 Druhé stretnutie
27. 2. 2018 Tretie stretnutie
6. 3. 2018 Štvrté stretnutie
13. 3. 2018 Piate stretnutie
20. 3. 2018 Šieste stretnutie
27. 3. 2018 Siedme stretnutie
3. 4. 2018 Ôsme stretnutie
10. 4. 2018 Deviate stretnutie
17. 4. 2018 Desiate stretnutie
24. 4. 2018 Jedenáste stretnutie
1. 5. 2018 Dvanáste stretnutie
Dokumentacia pre testovanie tretou stranou Stiahnuť
Finalna dokumentacia projektu Stiahnuť
Test cases
Názov Súbor
Message Stiahnut
Lifeline Stiahnut
Layer Stiahnut
Funkcionalita na implementáciu
Názov Stav
Centrovanie kamery na vrstvu
Zmena ukotvenia správy
Premenovanie elementov
Animácia čiar života a správ na nich
Zmena poradia vstiev
Samovolajúca správa
Správa medzi vrstvami
Nastaviteľná rýchlosť kamery
Minimap
Fragmenty - Bakalár

Kontakt


bystandereffect25@gmail.com

Osobný kontakt: pondelok 13:00-16:00, učebna 3.38