Cieľom tohto projektu je vylepšiť už existujúce prototypy editorov pre 3D UML. Našou úlohou počas najbližšieho roka bude posunúť tieto prototypy na vyšší level vďaka novším a efektívnejším techológiám, ako napríklad WebGL, ThreeJS alebo MongoDB.
V prvom šprinte sme začali s počiatočnou implementáciou služieb a prvkov grafického rozhrania.
Druhý šprint bol zameraný na implementáciu pokročilejších grafických prvkov, ako napríklad lifeline, a spojením backendu s frontendom do jedného celistvého prototypu.
Cieľom tretieho šprintu bolo pridávanie správ do diagramu a komunikáciu frontendu s backendom. Počas implementácie sme narazili na komplikácie pri orderingu správ, ktoré sme vyriešili diskusiou v druhom týždni šprintu.
Cieľom štvrtého šprintu bola prvá implementácia vytvárania správ, vrstiev a čiar života. Taktiež pokračovala implementácia serializeru a deserializeru na backende.
Piaty šprint bol zameraný na implementáciu stavového stroja na frontende. Taktiež sa začala implementácia odstraňovania správ, čiar života a vrstiev.
Náš tím je kombináciou inžinierskych odborov softvérového inžinierstva aj internetových technológií na FIIT STU.
Dátum | Súbor |
---|---|
25. 9. 2017 | Prvé stretnutie |
2. 10. 2017 | Druhé stretnutie |
9. 10. 2017 | Tretie stretnutie |
16. 10. 2017 | Štvrté stretnutie |
23. 10. 2017 | Piate stretnutie |
30. 10. 2017 | Šieste stretnutie |
6. 11. 2017 | Siedme stretnutie |
13. 11. 2017 | Ôsme stretnutie |
20. 11. 2017 | Deviate stretnutie |
27. 11. 2017 | Desiate stretnutie |
Prvý kontrolný bod | Kontrolný bod |
Druhý kontrolný bod | Druhý kontrolný bod |
Dátum | Súbor |
---|---|
12. 2. 2018 | Prvé stretnutie |
20. 2. 2018 | Druhé stretnutie |
27. 2. 2018 | Tretie stretnutie |
6. 3. 2018 | Štvrté stretnutie |
13. 3. 2018 | Piate stretnutie |
20. 3. 2018 | Šieste stretnutie |
27. 3. 2018 | Siedme stretnutie |
3. 4. 2018 | Ôsme stretnutie |
10. 4. 2018 | Deviate stretnutie |
17. 4. 2018 | Desiate stretnutie |
24. 4. 2018 | Jedenáste stretnutie |
1. 5. 2018 | Dvanáste stretnutie |
Dokumentacia pre testovanie tretou stranou | Stiahnuť |
Finalna dokumentacia projektu | Stiahnuť |
Názov | Stav |
---|---|
Centrovanie kamery na vrstvu | |
Zmena ukotvenia správy | |
Premenovanie elementov | |
Animácia čiar života a správ na nich | |
Zmena poradia vstiev | |
Samovolajúca správa | |
Správa medzi vrstvami | |
Nastaviteľná rýchlosť kamery | |
Minimap | |
Fragmenty - Bakalár |