Predstavte si, že kráčate po ulici a do reality sú vkladané počítačom generované grafické prvky. To je najjednoduchšie priblíženie pojmu obohatená realita. Dosahuje sa spoluprácou softvéru(OpenCV, Unity, ...) a hardvérových zariadení ako Kinect, Google glass alebo rukavíc pre prácu s obohatenou realitou. Neustále zlepšovanie kvality hardvéru sa snaží prekonať pretrvávajúci problém obohatenej reality: kvalitné mapovanie medzi skutočným svetom a virtuálnymi prvkami, ktoré sa snažíme simulovať.
Jedným z velkých problémov softvérového inžinierstva v súčasnosti je vizualizácia softvéru. Inak povedané, náš projekt sa venuje použitiu obohatenej reality pri vizualizácii zdrojových kódov.
Ako tím sa v tomto už zabehnutom projekte venujeme pridávaniu funkcionality do už existujúceho rozsiahleho projektu. Medzi prvé úlohy, ktoré sme si stanovili napríklad patrí:
Tento týždeň náš tím hodnotí svoj prvý šprint. Zisťujeme koľko sme toho dosiahli a čo sa nm bude musieť presunúť do ďaľšieho týždňa. Vytvárame zoznam úloh pre ďaľší šprint, ktorý začne o týždeň. Dostali sme aj nové hardvérové vybavenie, takže sa pomaly učíme ako s ním narábať. Ako členovia tímu sa postupne učíme hodnotiť jednotlivé úlohy podľa SCRUM metodiky kariet s Fibonacciho postupnosťou. Zmienil som už že ochvíľu si ideme stanovovať naše vlastné metodiky? To je len jedna z mnohých úloh, ktoré nás čakajú.