Testovanie používateľského zážitku pomocou sledovania pohľadu
Pokračovanie v práci minuloročného tímu Carrots,
s cieľom rožšíriť aktuálny stav o vizualizácie
výsledkov a možnosť prepojenia
systému
s výučbovým systémom ALEF pomocou API.
Tím 16
Peter Kiš
Matej Kucek
Viktória Lovasová
Vedúci tímu
C, C#.Net, Asp.Net, JavaScript, XML, MySQL, MSSQL, Oracle DB, Unity3D, niekoľkoročná prax s vývojom hier, skúsenosti s vedením tímu - pol roka 2-4 ľudia
Manažér integrácie
C/C++, Java, Ruby, Linux, MySQL, XML, html, android development, vodcovské schopnosti, zodpovednosť, flexibilita, riešenie konfliktov, vo volnom čase vývoj hier
C/C++, Java, Linux, JavaScript, MySQL, XML, HTML, Android development, skúsenosti s prácou v tíme
Manažér plánovania a rozsahu
C, Java, Ruby on Rails, HTML, CSS, MySQL, JavaScript, XML, menšie skúsenosti s grafickými návrhmi, záujem o User Experience (UX) a vizuálnu stránku softvéru
Manažér verzií
C/C++, Java, HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL, PostgreSQL, Android, inštalácia a konfigurácia serverov na platforme Linux, skúsenosti s prácou v tíme na malých a stredne veľkých projektoch
Peter Kušnír
Manažér kvality testovania
C, Java, HTML, CSS, JavaScript, PHP + Zend Framework, MySQL, PostgreSQL, základy tvorby 3D modelov (Blender), menšie skúsenosti s knižnicami OpenGL a OpenCV
Plán
8. október 2014
Inicializácia riešenia
16. október 2014
Práca na príbehoch šprintu č.1
22. október 2014
Ukončenie šprintu č.1
28. október 2014
Odovzdanie prihlášky na TP Cup
29. október 2014
Práca na príbehoch šprintu č.2
5. november 2014
Ukončenie šprintu č.2
12. november 2014
Práca na príbehoch šprintu č.3
19. nevember 2014
Ukončenie šprintu č.3
17. - 21. november 2014
Odovzdanie dokumentácie, big picture
26. november 2014
Práca na príbehoch šprintu č.4
3. december 2014
Ukončenie šprintu č.4
10. december 2014
Finalizácia výstupov
12. december 2014
Odovzdanie práce za zimný semester, prezentácia prototypu