č. |
úloha |
šprint |
stav |
1. |
personalizácia - prednastavenie charakteru |
6. |
|
2. |
aura - zber mincí, postupné miznutie |
6. |
|
3. |
API library - dať na testovanie tretej strane |
6. |
|
4. |
API - variabilný počet charakterov |
6. |
|
5. |
dotazník - doplniť + typy charakterov |
6. |
|
6. |
robime.it - tvorba článku |
5. |
|
7. |
name - zmena mena pre MP |
5. |
|
8. |
upgrade v MP - posielanie parametrov medzi hráčmi |
5. |
|
9. |
IITSRC - tvorba plagátu |
5. |
|
10. |
bots - vylepšenie botov |
4. |
|
11. |
upgrades - implementácia hráčskych vylepšení |
4. |
|
12. |
server - tvorba grafov z nazbieraných dát |
4. |
|
13. |
maps - oprava máp pre botov |
4. |
|
14. |
graphics - nové textúry herných položiek |
4. |
|
15. |
API library - tvorba knižnice |
4. |
|
16. |
dotazník - zväčšiť písmo |
4. |
|
17. |
meno - zobrazovanie mena v MP |
4. |
|
18. |
achievements - trofeje za hranie hry |
4. |
|
19. |
IITSRC - článok na konferenciu |
3. |
|
20. |
map managment - manažment máp pre hru viacerých hráčov |
3. |
|
21. |
sounds - pridanie zvukov a hudby do hry |
3. |
|
22. |
menu - nová štruktúra s novou grafikou |
3. |
|
23. |
mapy - vytvorenie nových máp |
2. |
|
24. |
assets - načítavanie assetov len keď je to potrebné |
2. |
|
25. |
rebríček - zobrazenie rebríčka počas hry |
2. |
|
26. |
aura - odtláčanie oponentov |
2. |
|
27. |
generátor mincí - generovanie mincí a bránok iba na cestu |
2. |
|
28. |
map tileset - vytvorenie tilesetov pre mapy |
2. |
|
29. |
dotazníky - povinné polia |
1. |
|
30. |
optimalizácia hry - nadmerná spotreba RAM |
1. |
|
31. |
chyba - skoky pri zoome kamery |
1. |
|
32. |
chyba - padanie hry po skončení závodu |
1. |
|
33. |
synchronizácia - spoločné zberateľné objekty |
1. |
|
34. |
git model - návrh na využívanie |
1. |
|
35. |
parsovanie hier - zistenie typu inštalovaných aplikácii |
1. |
|
36. |
dotazník - pridanie otázok |
1. |
|
37. |
brzdy - pevné ovládanie |
1. |
|
38. |
profil - oprava odosielania profilu |
1. |
|
39. |
|
|
|