Stretnutie č. 4

Zápis

dátum: 16.3.2010

čas: 11:00

miesto: Softvérové štúdio

Zapisovateľ

Samuel Števaňák

Moderátor

Ing. Miroslav Galbavý

Účastníci

Vedúci: Ing. Miroslav Galbavý

Tím: Dušan Palo, Matej Krchniak, Peter Líška, Peter Mikuška,Vladimír Krajčovič, Samuel Števaňák, Ondrej Buch

Minuloročný tím: Roman, Rasťo

Praktikantky:

téma stretnutia

Zhodnotenie úloh a určenie priorít vypracovania

OPis stretnutia

Na začiatku stretnutia sme vedúcemu zosumarizovali úlohy, ktoré sme už vypracovali alebo sa dokončujú:

  • Pridanie predmetov z minulého roku do aktuálneho s podporou pridania aj garantov k daným predmetom.
  • Pridanie možnosti prebrania požiadavky na predmet z minulého roku pre garanta, vyučujúceho a cvičiaceho.
  • Pri požiadavkách na prednášky a cvičenia boli pridané možnosti zadania komentáru k danej požiadavke a možnosť pridať požiadavku na softvérové vybavenie. Ďalej bola pridaná možnosť reagovať na požiadavku, jej zmenu alebo komentár od tvorcu rozvrhu. Tieto možnosti boli pridané pre požiadavky cvičiaceho a prednášajúceho. Je ešte potrebné dokončiť ich zobrazovanie pre tvorcu rozvrhu.
  • Presmerovanie na korektnú url adresu po prihlásení používateľa do systému.
  • Kolaborácia požiadaviek (zadávanie požiadaviek garant môže zadávať požiadavky aj pre prednášky alebo cvičenia...)
  • Navrhnutie mailovej notifikácie.

 

Následne sme s vedúcim diskutovali ohľadom možnosti nastavenia flagu na zmenený predmet. Ide o situáciu, kedy sa predmet, ktorý sa vyučoval v minulom roku, zmenil. V takom prípade je potrebné nastaviť korektné správanie v prípade preberaní požiadaviek daného predmetu z minulého roku.

 

Taktiež bol podaný návrh na pridanie kalendára, na ktorom by bolo iba jednoduché mesačné rozloženie.

 

Ďalej bol vedúcim podaný návrh, že by v systéme bolo dobré mať aj harmonogram výučby, ktorý je platný v danom semestri. Zhodli sme, že v prvom priblížení bude stačiť aj použitie harmonogramu, ktorý sa nachádza na fakultnej stránke FIIT alebo AIS.

 

Vedúcemu sme predstavili názov pre systém, ktorý sme vybrali na poslednom stretnutí tímu (MOP – Master Of Plans). Vedúci nemal nič proti navrhovanému názvu systému. Následne nás upozornil, že by bolo vhodné ešte vytvoriť logo pre systém. Vedúci nám oznámil čas experimentálnej prevádzky systému, ktorý je plánovaný na prvý alebo druhý aprílový týždeň (je to ešte potrebné potvrdiť od pani prodekanky).

 

V najbližšom období sa budeme prednostne zaoberať hlavne nasledujúcimi úlohami:

  • Vyriešenie mailovej notifikácie, napr. pri zmene požiadaviek. Je potrebné analyzovať a navrhnúť typy notifikačných mailov.
  • S riešením mailovej notifikácie úzko súvisí aj možnosť, aby používateľ zadal svoj preferovaný mail na notifikáciu. Je potrebné vyriešiť a implementovať danú možnosť.
  • Pridanie semestrálnej organizácie. Je možné sa inšpirovať akademickým informačným systémom alebo harmonogramom na stránke fakulty FIIT.
  • Pridať možnosť jednoduchšie pracovať so zoznamom požiadaviek pre tvorcu rozvrhu (napr možnosť jednoduchšie sa presúvať medzi staršími a novšími požiadavkami toho istého predmetu).
  • Pridať mailové adresy pedagógov, ktoré majú zadané v AISe.
  • Pridať podporu rozvrhových akcií – administrátor prípravnej etape má možnosť nadefinovať kedy presne bude prebiehať zber požiadaviek.

 


Tabuľka 1 – Stav úloh z predchádzajúceho týždňa

Týždeň 4

ID

Osoba

Úloha

Priorita

Dátum zadania

Plánovaný termín ukončenia

Skutočný termín ukončenia

Stav

%

2.2

Samo

#36 ape - pridať možnosť prebrať predmety z minulého roku

3 - stredná

2.III.2010

15.3.2010

 

OK

100

2.3

Peťo L.

#37 teacher - pridať možnosť prebrať požiadavku z minulého roku

3 - stredná

2.III.2010

15.3.2010

 

OK

100

2.5

Peťo M.

#39 garant - pridať možnosť prebrať požiadavku z minulého roku

3 - stredná

2.III.2010

15.3.2010

 

OK

100

2.17

Samo

#88 pridať podporu komentárov #3 - uprava pohladov prednasajuceho a cvic

3 - stredná

2.III.2010

15.3.2010

 

OK

100

2.18

Peťo M.

#89 pridať podporu komentárov #4 - uprava pohladov rozvrhara

3 - stredná

2.III.2010

15.3.2010

 

OK

100

2.20

Dušan

#92 evidencia stavov pripomienok

3 - stredná

2.III.2010

15.3.2010

 

OK

100

3.2

Ondro

#103 ape - pridať podporu rozvrhových akcií

3 - stredná

9.III.2010

29.3.2010

 

OK

100

4.1

Samo

#70 rozvhrár - sled metapožiadavok

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované

 

4.2

Vlado

#90 vymenit maily v pedagogoch

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované

 

4.3

Peťo M.

#94 ape - pridať podporu na blokovanie preberania požiadaviek

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované

 

4.4

Maťo.

#95 riešenie kolízií pri kolaborácii pri zadávaní požiadaviek

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované

 

4.5

Peťo L..

#96 vypracovať a navrhnúť typy notifikačných zoznamov

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované

 

4.6

Vlado

#97 pridat moznost pouzivatelovi nastavit si mail kam mu bude chodit notifikacia

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované

 

4.7

Dušan

#100 pridat semestrovy kalendar (organizacia semestra)

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované

 

4.8

Dušan

#105 vytvorit logo pre MOPa

3 - stredná

16.III.2010

22.3.2010

 

rozpracované