Stretnutie č. 2

Zápis

dátum: 2.3.2010

čas: 12:00

miesto: Softvérové štúdio

Zapisovateľ

Peter Líška

Moderátor

Ing. Miroslav Galbavý

Účastníci

Vedúci: Ing. Miroslav Galbavý

Tím: Dušan Palo, Matej Krchniak, Peter Líška, Peter Mikuška,Vladimír Krajčovič, Samuel Števaňák, Ondrej Buch

Minuloročný tím: Roman, Rasťo

Praktikantky:

téma stretnutia

Zhodnotenie úloh a určenie priorít vypracovania

OPis stretnutia

Najprv sme zosumarizovali úlohy, ktoré sme už vypracovali:

·         Filtrovanie podľa semestra

·         Zoraďovanie a stránkovanie (pri veľa záznamoch)

·         Zrušené limity pre komentáre

·         Vytvorenie metapožiadaviek (každý predmet má len + požiadavku)

·         Kolaborácia pri vytváraní požiadaviek (garant predmetu je zároveň aj prednášajúci a cvičiaci, aby mohol upravovať požiadavky okrem iných zodpovedných osôb)

 

Ďalej sme sa na stretnutí rozprávali o úlohách, ktoré je potrebné vypracovať. Zhodli sme sa, že vzhľadom na obmedzený čas možno nestihneme vypracovať všetky úlohy do konca semestra a preto je dôležité, aby sme si úlohy zoradili do poradia podľa priority. Vedúci povedal, že sa máme zamerať predovšetkým na úlohy, ktoré budeme vedieť vypracovať čo najrýchlejšie. Taktiež povedal, že sa máme primárne zamerať na tieto úlohy (zoradené podľa dôležitosti):

1.       Kopírovanie požiadaviek z minulých rokov

2.       E-mailovú notifikáciu

3.       Vyrábanie zoznamov, kde budú smerované e-maily

4.       Komentovanie požiadaviek tvorcom rozvrhu cez e-mail (tvorca nemusí meniť požiadavky ale len vloží komentár, ktorý sa odošle mailom zadávateľovi)

 

Týmito úlohami sa budeme zaoberať prednostne v najbližších týždňoch. Taktiež ale musíme myslieť aj na ostatné úlohy a zhodnotiť, ktoré z nich stihneme vypracovať. Pričom nesmieme zabudnúť na udržiavanie programového kódu, aby na tomto systéme mohli pracovať tímy v ďalších rokoch. Ďalšie úlohy, ktoré treba zvážiť:

·         Rozvrhové akcie (odkedy a dokedy bude možné zadávať požiadavky) a poslanie mailu zodpovedným osobám („ty budeš prednášajúci pre predmet XYZ“)

·         Export požiadaviek zo systému

·         Možnosť vyjadrenia študijného parlamentu alebo katedry

·         Komentáre k požiadavkám (od tvorcu aj zadávateľa)

·         Vyriešiť odhlasovanie (ak je niekto dlho neaktívny a má rozpracovanú požiadavku, tak nech sa to uloží)

·         Každému poslať mail ohľadom jeho rolách v predmetoch (zvážiť schválne posielanie duplicitných pre prednášky aj cvičenia)

·         Pridať kalendár, aby sa mohli zadávatelia vždy pozrieť na kedy vychádza ktorý deň

·         Nájsť ku každému predmetu v AIS porovnanie so zadanými požiadavkami

 

Export požiadaviek zo systému majú na starosti Roman a Rasťo z minuloročného tímu, ktorí povedali, že by to mohli stihnúť do konca marca.

 

Vedúci spomenul, že by do budúcna (zatiaľ nie je bližšie špecifikované kedy) mohla byť v systéme aj predregistrácia predmetov študentmi podobne ako je to v systéme AIS. Dôvod presunu pod náš systém je, aby všetky záležitosti ohľadom vytvárania rozvrhov (vytváranie predmetov s tým úzko súvisí) boli v jednom systéme.

 

Nižšie je uvedený zoznam úloh, ktoré sme vypracovali (alebo boli zrušené) od predošlého stretnutia a taktiež nové úlohy, ktoré sme si určili na vypracovanie do najbližších stretnutí.


Tabuľka 1 – Stav úloh z predchádzajúceho týždňa

Týždeň 2

ID

Osoba

Úloha

Priorita

Dátum zadania

Plánovaný termín ukončenia

Skutočný termín ukončenia

Stav

%

1.2

Dušan

#27 analyzovať a navrhnúť riešenie na implementáciu komentárov k požiadavkám

1 - veľmi vysoká

16.2.2010

22.2.2010

1.3.2010

OK

100

1.3

Samo

#13 naviazať požiadavky na semester

2 - vysoká

16.2.2010

22.2.2010

1.3.2010

OK

100

1.4

Ondro

#48 admin - správa používateľov - upraviť zobrazovanie podľa novej schémy

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

zrušené

 

1.5

Ondro

#52 teacher - filtrovanie podľa semestra

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

zrušené

 

1.7

Vlado

#20 automatické doĺňanie počtu Študentov

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.8

Vlado

#29 otestovať použitie knižnice tablesorter

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.9

Maťo

#24 aktualizovať dátový model

5 - veľmi nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.14

Peťo L.

#28 navrhnúť riešenie pre rozvrhové akcie

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.15

Peťo L.

#53 garant - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

zrušené

 

1.16

Peťo L.

#25 cvičenia - pridať možnosť zadať požiadavku na vybavenie

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.17

Peťo M.

#55 rozvrhár - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

zrušené

 

1.18

Peťo M.

#21 zobrazovať počty študentov podľa odboru

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.20

Dušan

#18 usporiadať položky v menu

5 - veľmi nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.21

Dušan

#40 navrhnúť riešenie pre blokovanie preberania požiadaviek

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.22

Dušan

#51 ape - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.23

Samo

#17 zrušiť obmedzenia na komentáre

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.24

Samo

#47 admin - správa používateľov - upraviť pridávanie používateľov pre novú schému používateľov

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.25

Samo

#54 pract - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

zrušené

 

2.1

Peťo L.

#25 cvičenia - pridať možnosť zadať požiadavku na vybavenie

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.2

Samo

#36 ape - pridať možnosť prebrať predmety z minulého roku

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.3

Peťo L.

#37 teacher - pridať možnosť prebrať požiadavku z minulého roku

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.4

Dušan

#38 pract - pridať možnosť prebrať požiadavku z minulého roku

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.5

Peťo M.

#39 garant - pridať možnosť prebrať požiadavku z minulého roku

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.6

Ondro

#41 auth/login - nekorektne spravanie

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.7

Maťo

#42 all - priorities - chyba ak nie som prihlaseny

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.8

Maťo

#43 analyzovať kompatibilitu s PHP 5.3

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.9

Ondro

#44 rozvrhár - cvičenie - refactoring

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.10

Maťo

#45 rozvrhár - prednášky - refactoring

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.11

Peťo L.

#75 rozvhár - zobrazovať počty študentov podľa štud. programov

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.12

Maťo

#78 all, rozvhár - pridať podporu filtrovania podľa semestra""

2 - vysoká

2.3.2010

8.3.2010

 

rozpracované

 

2.13

Maťo

#79 rozvrhar - nekorektne zobrazovanie mien v prioritach

3 - stredná

2.3.2010

8.3.2010

 

rozpracované

 

2.14

Vlado

#81 pridat mailovu notifikaciu

2 - vysoká

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.15

Vlado

#85 Kolaboracia poziadavky

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.16

Ondro

#87 pridať podporu komentárov #2 - vytvorenie SQL update + update modelu

3 - stredná

2.3.2010

8.3.2010

 

rozpracované

 

2.17

Samo

#88 pridať podporu komentárov #3 - uprava pohladov prednasajuceho a cvic

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.18

Peťo M.

#89 pridať podporu komentárov #4 - uprava pohladov rozvrhara

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.19

Maťo

#91 redirect po prihlaseni na konkretnu url

2 - vysoká

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.20

Dušan

#92 evidencia stavov pripomienok

3 - stredná

2.3.2010

15.3.2010

 

rozpracované

 

2.21

Maťo

#93 zhodnotiť použitie knižnice Smarty

2 - vysoká

2.3.2010

8.3.2010

 

rozpracované