Stretnutie č. 1

Zápis

dátum: 24.2.2010

čas: 11:00

miesto: Softvérové štúdio

Zapisovateľ

Vladimír Krajčovič

Moderátor

Ing. Miroslav Galbavý

Účastníci

Vedúci: Ing. Miroslav Galbavý

Tím: Dušan Palo, Matej Krchniak, Peter Líška, Peter Mikuška,Vladimír Krajčovič, Samuel Števaňák, Ondrej Buch

Minuloročný tím: Roman, Rasťo

Praktikantky:

téma stretnutia

Pripomienky k testovacej prevádzke

OPis stretnutia

Na stretnutí sa rozoberali pripomienky k systému od používateľov a pripomienky, ktoré vznikli na základe zadávania papierových požiadaviek do systému.

Najdôležitejšie body diskusie boli:

-          Pridanie možnosti mať požiadavky aj na nainštalovaný softvér v počítačových učebniach

-          Pridať možnosť „použiť z minulého roka“ (používateľ si vyberie možnosť, ktorá zaistí, že sa zadajú rovnaké požiadavky na predmet ako boli minulý rok)

-          Pridať požiadavkám ich stav (nezadaná, zadaná, spracovaná, nevhodná ...)

-          Nevhodné zobrazenie miestností ( bude ich treba preusporiadať do iných skupín)

Ø       Vedúci navrhoval určiť kapacity miestností podľa predmetu ( treba zvážiť)

-          Pridať komentáre k požiadavkám od ďalších skupín osôb (rozvrhár, riaditeľ ústavu, študent)

Ø       Táto potreba vznikla kvôli tomu, že sa môžu líšiť názory garanta a riaditeľa ústavu na premet

Ø       Dôležité je, aby mohol aj riaditeľ ústavu určovať koľko cvičení sa otvorí ( ak ostane len 5          študentov tak ich rozdelíme do ostatných skupín alebo im dáme celé cvičenie?)

Ø       Týmto vzniká potreba vytvoriť nové role v systéme – riaditeľ ústavu, študent ?

-          Filtrovanie požiadaviek podľa časových období

Ø             Semestre

Ø             Roky

-          Pridanie flagu pre predmet, či sa zmenila jeho organizácia v porovnaní s minulým rokom

Ø             Môžu vznikať konflikty, ak niekto si žiada rovnakú organizáciu ako minulý rok pritom sa predmet zmenil (dotyčný si neuvedomil zmenu)

-          Export do tlačiteľného formátu ( CSV, EXCEL, XML, Plain text ...)

-          Zamedziť automatickému odhláseniu používateľa ak má niečo rozeditované

-          Pripraviť systém na kooperáciu s AIS alebo s existujúcim softvérom na tvorbu rozvrhov. Možnosť použiť štandardizovaný a všeobecne rozšírený formát XML na komunikáciu medzi systémami. ( webové služby ? )

-          Navrhnúť a implementovať „kalendár“, ktorý by mal slúžiť:

Ø             Na prehľad harmonogramu semestra

      Na definovanie presného rozvrhu používateľov ( napr. externisti )


Tabuľka 1 – Stav úloh z predchádzajúceho týždňa

Týždeň 1

ID

Osoba

Úloha

Priorita

Dátum zadania

Plánovaný termín ukončenia

Skutočný termín ukončenia

Stav

%

1.1

Peťo M.

#22 upraviť naviazaznie študentov na študijný odbor

2 - vysoká

16.2.2010

22.2.2010

 

OK

100

1.2

Dušan

#27 analyzovať a navrhnúť riešenie na implementáciu komentárov k požiadavkám

1 - veľmi vysoká

16.2.2010

22.2.2010

 

rozpracované

 

1.3

Samo

#13 naviazať požiadavky na semester

2 - vysoká

16.2.2010

22.2.2010

 

rozpracované

 

1.4

Ondro

#48 admin - správa používateľov - upraviť zobrazovanie podľa novej schémy

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.5

Ondro

#52 teacher - filtrovanie podľa semestra

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.6

Ondro

#19 upraviť zobrazovanie pedagógov u garanta

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

 

1.7

Vlado

#20 automatické doĺňanie počtu Študentov

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

50

1.8

Vlado

#29 otestovať použitie knižnice tablesorter

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.9

Maťo

#24 aktualizovať dátový model

5 - veľmi nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

50

1.10

Maťo

#15 pridať možnosť vytvoriť nový semester

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.11

Maťo

#50 pridať select s výberom semestra do menu

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.12

Maťo

#57 core - updater - upraviť poradie vykonávaných skriptov

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.13

Maťo

#59 vytvoriť skript, ktorý zabalí zadané požiadavky do metapožiadaviek

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.14

Peťo L.

#28 navrhnúť riešenie pre rozvrhové akcie

3 - stredná

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.15

Peťo L.

#53 garant - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.16

Peťo L.

#25 cvičenia - pridať možnosť zadať požiadavku na vybavenie

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.17

Peťo M.

#55 rozvrhár - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.18

Peťo M.

#21 zobrazovať počty študentov podľa odboru

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.19

Peťo M.

#16 upraviť polia pre komentáre

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

OK

100

1.20

Dušan

#18 usporiadať položky v menu

5 - veľmi nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.21

Dušan

#40 navrhnúť riešenie pre blokovanie preberania požiadaviek

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.22

Dušan

#51 ape - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.23

Samo

#17 zrušiť obmedzenia na komentáre

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.24

Samo

#47 admin - správa používateľov - upraviť pridávanie používateľov pre novú schému používateľov

2 - vysoká

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.25

Samo

#54 pract - filtrovanie podľa semestra

4 - nízka

16.2.2010

1.3.2010

 

rozpracované

 

1.26

Vlado

#23 rozseparovať tabuľku zapisany_predmet

3 - stredná

16.2.2010

22.2.2010

 

OK

100