Téma : Využitie sociálnych sietí pri vytváraní pracovných tímov
Miesto konania : Reštaurácia Koliba
Dátum a čas : 8.4.2010, 17:00 - 19,00
Účastníci : Ing. Michal Barla(MiB), Bc. Martin Labaj(ML), Bc. Zuzana Číková(ZC), Bc. Matej Sokol(MS), Bc. Peter Božík(PB), Bc. Adrián Rakovský(AR)
Pedag. vedúci : Ing. Michal Barla
Moderoval : Ing. Michal Barla
Zapisoval : Bc. Zuzana Číková
Úlohy pre nasledujúci šprint
Číslo |
Úloha |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovednosť |
15.1 |
#400: Zamedzit viacnasobnemu importu rovnakych vztahov/charakteristik |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Adrián Rakovský |
15.2 |
#416: Globalne ohodnotenie teamsetu |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc.Peter Božík |
15.3 |
#418: Automatizovane generovanie timov na zaklade kriterii |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Martin Labaj |
15.4 |
#532: Rucna zmena hesla
|
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Vyriešená |
Bc. Róbert Šopinec |
15.5 |
#567: routes za ucelom zabezpecit REST |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Vyriešená |
Bc. Adrián Rakovský |
15.6 |
#568: Internacionalizacia |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Róbert Šopinec |
15.7 |
#563: Dokumentacia k sprintom 6 az 10 |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Matej Sokol |
15.8 |
#564: TP Cup plagat |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Adrián Rakovský |
15.9 |
#569: Priprava kompletnych seed data |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Zuzana Číková |
15.10 |
#570: zozbierat feedback od prof. Bielikovej a dohodnut testovanie s tretiakmi |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Martin Labaj |
15.11 |
#571: vyhodit confidence a relevance |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Vyriešená |
Bc. Zuzana Číková |
15.12 |
#573: Zamedzit viacnasobnemu importu rovnakych vztahov/charakteristi |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Vyriešená |
Bc. Adrián Rakovský |
15.13 |
#552: vyriesit TODO vo svojich castiach aplikacie |
1.4.2010 |
15.4.2010 |
Aktívna |
Bc. Adrián Rakovský |
Priebeh stretnutia
o Za zapisovateľa stretnutia bola zvolená Zuzana Číková
o Boli diskutované úlohy jednotlivých členov a štádium ich riešenia
o Vytvorili sme predbežnú koncepciu plagátu na IIT.SRC 2010, pri jeho tvorbe sme sa rozhodli využiť aj trojrozmerné, prípadne interaktívne prvky. Plagát bude reprezentovaný pavučinou, pričom jednotlivé dôležité body budú reprezentované muchami. Plagát bude rozdelený na sektory podľa nasledovných tém: motivácia, top features, architektúra, možné rozšírenia a workflow diagramy pre rolu študenta a staff, s dôležitými bodmi zvýraznenými screenshotmi.
o Diskutovali sme o seed data, ZC predstavila aktuálny stav riešenia, rozhodli sme sa, že okrem seed data iba pre metaúroveň, ktoré použijeme pre testovanie, vytvoríme aj seed data pre metaúroveň aj s konkrétnymi dátami, ktoré budú použité pri ukážke systému.
o Bola prehodnotená úloha automatizovaného generovania tímov na základe kritérií, rozhodli sme sa, že prepracujeme systém stanovovania kritérií pridaním entity téma, pričom povinné a voliteľné kritéria sa budú môcť stanovovať pre celý tímset alebo pre jednotlivé témy. Tímy si budú vyberať tri témy vlastník tímsetu bude mať následne pohľad na jednotlivé témy, im priradené tímy a bude môcť tímy priradiť jednotlivým témam podľa spĺňania kritérií, prípadne zmeniť obsadenie tímu.