Plán projektu
V tejto sekcii špecifikujeme hlavné aspekty nášho produktu.
- Celá študovaná sieť bude pozostávať z dvoch častí: zákazník (zákazníci) a poskytovateľ služieb
- U poskytovateľa služby optimalizujeme počítačovú sieť na dosiahnutie:
- zvýšenia dostupnosti uzlov a služieb
- redundancie
- rýchlej konvergencie pri zmene pomerov v sieti
- rozloženia záťaže
- garancie kvality služieb
- Navrhneme optimalizáciu a skvalitnenie služieb pre koncového zákazníka na strane zákazníka
- Navrhneme verifikačný postup na overenie skvalitnenia poskytovaných služieb
- Podrobne zdokumentujeme náš postup zabezpečenia skvalitnenia služieb, odporúčania, použité a implementované nástroje a proces verifikácie
Primárne sa budeme snažiť zabezpečiť zvýšenie dostupnosti poskytovaných služieb a zabezpečiť im požadovanú kvalitu. Ako prostriedok plánujeme využiť moderné techniky optimalizácie počítačovej siete, aj na úrovni služieb a aplikácii.
Letný semester
1. týždeň: Zhodnotenie výsledkov ZS, doplnenie a dopracovanie zistených nedostatkov, plán na LS a rozdelenie úloh.
2. týždeň: Zakomponovanie zmien do dokumentácie ZS, podrobný návrh, plán integrácie, plán overenia výsledku.
3. týždeň: Dokončenie podrobného návrhu. Spracovanie článku na vedeckú konferenciu.
4. týždeň: Implementácia, dokumentovanie a testovanie siete.
5. týždeň: Implementácia, dokumentovanie a testovanie siete.
6. týždeň: Implementácia, dokumentovanie a testovanie siete.
7. týždeň: Implementácia, dokumentovanie a testovanie siete.
8. týždeň: Odstraňovanie nedostatkov, merania, testovania a finalizovanie dokumentácie.
9. týždeň: Odstraňovanie nedostatkov, merania, testovania a finalizovanie dokumentácie.
10. týždeň: Odovzdanie produktu a dokumentácie k produktu.
11. týždeň: Zapracovanie pripomienok k dokumentácii.
12. týždeň: Odovzdanie celkového výsledku projektu.