Hönsch Marián
Dosiahol druhé miesto v súťaži Imagine Cup 2008 v kategórií softvérový dizajn.
Strávil rok na pracovnej stáži vo firme v Mníchove. Zúčastnil sa Microsoft
Innovation Accelerator v Palo Alto USA.
Kindernayová Monika
Zaujíma sa o vytváranie aplikácii s využitím knižnice OpenGl, z programovacích
jazykov má hlavne skúsenosti s jazykmi C/C++.Na bakalárskom projekte
vypracovala tému s názvom Virtuálna prezentácia umeleckého diela a vytvorila
Virtuálny bytový dizajnér s použitím nástroja artoolkit.
Lohnický Michal
Venuje sa hlavne vytváraniu inovatívnych rozhraní medzi človekom a
počítačom. Taktiež sa zaujíma o analýzu úspešných projektov a tvorbu nových,
atraktívnych aplikácii s nápadom. Vo voľnom čase sa zaoberá rôznymi
programátorskými súťažami (Imagine Cup,ACM, Topcoder...), pri ktorých
používa širokú paletu programovacích jazykov ako napríklad C/C++/C#, Python,
Java, PHP atď. Z praxe má skúsenosti s prácou vo väčšom tíme.
Mamatej Vladimír
Absolvent bakalárskeho štúdia fakulty riadenia a informatiky Žilinskej Univerzity.
Na bakalárskom projekte sa venoval grafovým štruktúram a algoritmom.
Švoňava Daniel
Súťaži v rýchlostnom programovaní (Google Code Jam - Zurich, ACM -
Wroclaw, Praha, Budapešť, atď) kde uplatňuje svoje znalosti z teoretickej
informatiky a matematiky. Pripravoval predmet TEAP a 3 ročníky ProFIIT-u. V
tíme v súťaži Imagine Cup pracoval aj s Open Computer Vision library, detegujúc
tvár používateľa v
dátach z webkamery, ktoré sa po filtrovaní použili na ovládanie
aplikácie. Tagy: c/++, biketrial, vim, python, *nix, bicie, Apache,
PHP, metal, min-cost max-flow.
Valčuha Matej
Venuje sa vývoju objektovo orientovaných aplikácií najme v jazyku Java. V praxi
pracuje ako Java Developer na server-side časti webovej aplikácie. Vypracoval
bakalársku prácu s názvom Vytvorenie centrálne riadeného tímu hráčov
simulovaného robotického futbalu