Zápisnica zo stretnutia č.3

Dátum Čas Miesto Zapisovateľ Prítomní
21.10.2008 19.00-20.30 LabSS2 Bc. Miloš Cibulka Ing. Peter Drahoš
Bc. Miloš Cibulka
Bc. Michal Dávid
Bc. Marián Halaš
Bc. Jakub Marton
Bc. Karol Marton

Téma stretnutia:

Návrh riešenia projektu

Pedagogický vedúci:

Ing. Peter Drahoš

Členovia tímu:

Bc. Miloš Cibulka
Bc. Michal Dávid
Bc. Marián Halaš
Bc. Jakub Marton
Bc. Karol Marton

Úlohy z predchádzajúceho stretnutia:

ID Popis úlohy / Poznámky Zodpovedný Termín Stav
3 Preštudovať referenčný manuál o jazyku Lua spolu s príručkou k programovaniu Miloš Cibulka 28. 10. 2008 čiastočne splnená
7 Preštudovanie odkazov od Ing. Drahoša a vniknutie do problematiky okolo jazyka Lua Jakub Marton 28. 10. 2008 čiastočne splnená
8 Odovzdanie dokumentácie analýzy problému, špecifikácie požiadaviek a návrh riešenia Marián Halaš 13. 11. 2008 začatá
začali sme už s nákresom workflow diagramov
9 Predbežný cieľ na letný semester: Doprogramovanie používateľského rozhrania pre inštalátor Karol Marton dlhodobá nezačatá
10 Spraviť prehľad existujúcich wiki a navrhnúť nejakých favoritov Karol Marton, Jakub Marton 21. 10. 2008 splnená
11 Workflow diagram server side, UseCases Miloš Cibulka, Michal Dávid 21. 10. 2008 čiastočne splnená
Počas návrhu a tvorby bolo odhalených viacero otázok, ktoré bolo nutné prekonzultovať s Ing. Drahošom
12 Vytlačiť plagát Michal Dávid 21. 10. 2008 splnená
Formát A3, zalaminovaný - náklady 84 SK (2,80 Eur) preplatené.

Priebeh stretnutia:

Na začiatku, po formálnych náležitostiach, sme s Ing. Drahošom prekonzultovali otázky, ktoré vznikli pri návrhu aplikácie a ktoré bolo treba upresniť pre ďalšiu tvorbu návrhu. Ďalej bola rozobraná problematika budúcich obrazoviek webu, kde Ing. Drahoš vysvetlil, čo všetko a aké konkrétne údaje by v nich mali byt obsiahnuté.
Vedúci školiteľ taktiež pokračoval vo vysvetlovaní princípov fungovania jazyku Lua a projektu LuaDist a vysvetlil niektoré otázky ohľadom problémov so spustením jazyka Lua na našich domovských počítačoch.
Na záver nasledovala tradičná diskusia členov tímu o aktuálnej situácii a stave projektu. Na základe rady Ing. Drahoša sme vybrali jedného člena tímu, ktorý bude mať na starosti výskum technológií vhodných pre projekt (Jakub Marton). Rozhodli sme sa pomaly začat pripravovať dokumentáciu projektu. Celkovo bolo vytvorených a pridelených šesť nových úloh.

Úlohy do nasledujúcich stretnutí:

ID Popis úlohy Zodpovedný Termín
13 Vytvoriť návrh obrazoviek webu. Michal Dávid 28. 10. 2008
14 Vytvoriť prezentáciu tímu formou webovej stránky na adrese soft. štúdia. Stránka musí spĺňať všetky náležitosti bližšie určené na stránke prof. Bielikovej. Michal Dávid 24. 10. 2008
15 Začať s výskumom technológií potrebných k implementácií projektu. Jakub Marton 28. 10. 2008
16 Začať s tvorbou dokumentácie pre projekt. Marián Halaš 28. 10. 2008
17 Vybrať vhodný projekt na báze Wiki, ktorý bude základom pre web. Svoje názory bude konzultovať s Jakub Martonom, zodpovedným za výskum. Karol Marton 28. 10. 2008
18 Dokončiť workflow diagramy a vytvoriť use casy podľa návrhu a pripomienok, ktoré boli prekonzultované s Ing. Drahošom. Miloš Cibulka 28. 10. 2008

Zaujímavé odkazy

Valid XHTML 1.0 Transitional

Posledná aktualizácia:
19.5.2009