Zápisnica č. |
Dátum |
Miesto |
Čas |
21 |
11. 5. 2009 |
Softvérové štúdio |
11.20 |
Zúčastnení členovia |
Bc. Juraj Ligocký Bc. Michal Hrubý Bc. Gabriel Pán Bc. Ján Hric Bc. Marek Polák |
Pedagóg |
Ing. Ivan Kapustík |
Zapisovateľ |
Bc. Marek Polák |
Program stretnutia |
Cieľom stretnutia bolo prezentovať dosiahnuté výsledky tímu za posledný týždeň a dohodnúť sa na ďalšom postupe. |
|
Priebeh stretnutia |
|
|
Plnenie predchádzajúcich úloh |
|||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Stav |
20.1 |
Pozrieť sa na prideľovanie heterotypov pod serverom 13 a prípadne zistiť ako pracuje náš kouč. |
Hric |
21.1 |
20.2 |
Prispôsobiť rozohrávanie štandardných situácií špeciálnym prípadom. |
Polák |
21.2 |
20.3 |
Vytvoriť možnosť prepínania formácií počas zápasu. |
Hrubý |
21.3 |
20.4 |
Vytvoriť spúšťanie hráčov na základe jedného konfiguračného súboru. |
Ligocký |
21.4 |
20.5 |
Zväčšiť priestor, v ktorom obranca agresívne napáda súperových útočníkov |
Pán |
splnená |
20.6 |
Informovať Ing. Lekavého o našich zisteniach ohľadne nestability servera 13. Dohodnúť sa s ním o používanej verzií servera na turnaji. |
Ligocký |
splnená |
20.7 |
Pracovať na finálnej dokumentácií |
všetci |
21.7 |
Nové úlohy |
|||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
21.1 |
Pokúsiť sa nájsť spôsob ako opraviť/obísť problém s driblovaním určitých heterotypov. Spísať poznatky a oboznámiť nimi autorov servera. |
Hric |
19. 5. 2009 |
21.2 |
Finalizovať úpravy pri rozohrávaní. Doplniť hľadanie lopty o natočenie hráča do ihriska počas čakacieho stavu. |
Polák |
19. 5. 2009 |
21.3 |
Vytvoriť možnosť prepnutia formácií po polčase. |
Hrubý |
19. 5. 2009 |
21.4 |
Upraviť spúšťanie hráča o „-force“ parameter. |
Ligocký |
19. 5. 2009 |
21.5 |
Spísať a vysvetliť odporúčania pre nasledujúce tímy. |
Pán |
19. 5. 2009 |
21.6 |
Doplniť zdrojový kód o komentáre, vyčistiť ho od nepoužitých častí a pomocných výpisov. |
všetci |
19. 5. 2009 |
21.7 |
Pracovať na finálnej dokumentácií. Umiestniť finálnu verziu hráča a podporný softvér na stránku. |
všetci |
19.5.2008 13.00 |
21.8 |
Pozrieť sa na výdrž našich hráčov, pripadne zrýchliť hru ak vládzu, spomaliť ak nevládzu. Manažment staminy, dynamické menenie rýchlosti hry počas zápasu v závislosti od súpera. |
nepridelená |
nie je |
21.9 |
Zamyslieť sa nad spôsobom, akým sa hráči presúvajú na miesta vo svojich formáciách. Niekedy by možno mali šprintovať (napr. obrancovia keď súper rýchlo útočí), inokedy by sa možno mali presúvať tak, aby sledovali dôležitú časť ihriska (tam kde je lopta), lebo sa stáva že nestíhajú alebo pri presúvaní sú otočení chrbtom ku lopte a nemôžu sa na ňu pozerať. |
nepridelená |
termín turnaja |
21.10 |
Zistiť ako pracuje kouč a prideľovanie heterotypov, premyslieť možnosti jeho použitia. |
nepridelená |
nie je |
21.11 |
Premyslieť a pokúsiť sa nejakým spôsobom zjednotiť role hráčov implementované v robocup.component.worldobjects.Player s našimi formáciami a možno popremýšľať nad prípadným dynamickým menením role hráča v závislosti od stavu zápasu. |
nepridelená |
nie je |
Použité skratky:
JL Bc. Juraj Ligocký
MH Bc. Michal Hrubý
GP Bc. Gabriel Pán
JH Bc. Ján Hric
MP Bc. Marek Polák
IK Ing. Ivan Kapustík