Zápisnica
č. |
Dátum |
Miesto |
Čas |
13 |
9. 3. 2009 |
Softvérové štúdio |
11.00 |
Zúčastnení
členovia |
Bc. Juraj Ligocký Bc. Michal Hrubý Bc. Gabriel Pán Bc. Ján Hric Bc. Marek Polák |
Pedagóg |
Ing. Ivan Kapustík |
Zapisovateľ |
Bc. Juraj Ligocký |
Program
stretnutia |
Cieľom stretnutia bolo určiť postup vývoja v letnom semestri, najmä čo sa týka programovania a využívania podporných prostriedkov. |
|
Priebeh
stretnutia |
- MH pracoval na rozbehávaní hráča pod serverom 13. MH pozeral potrebné parametre (počet heterotypov), ale chybu sa mu zatiaľ nepodarilo odhaliť. - JL, MH, JH sa zoznamovali s taktikami, s ktorým pracuje javový hráč. Podarilo sa im vytvoriť taktiku, kde určitý hráč beží za loptou. JH poznamenal, že hráči DAInamite stoja a málo sa hýbu. JL, MH, JH skúšali naimplementovať jednoduchú formáciu, kde by sa hráči aktívne pohybovali dopredu, respektíve dozadu. Túto formáciu sa im ešte nepodarilo dotiahnuť do konca. |
- IK opísal a vysvetlil správanie hráča z viacerých pohľadov (globálny, lokálny, a tzv. mikroúroveň). - MP povedal, že skúšal nahrávanie si dvoch hráčov do voľného priestoru. Skonštatoval, že vo väčšine prípadov sa za loptou rozbehli obidvaja hráči. - JH a MH poznamenali, že treba v špecifikácii hráča DAInamite pozrieť, či môže vykonávať viac taktík naraz. Treba aj presne pozrieť, ako funguje výber taktík. - Diskusia k taktikám. - JL poznamenal, že podporný prostriedok Maven nepotrebujeme. GP poznamenal, že je to často používaná technológia, na ktorej by sme sa niečo nové naučili. - JH navrhol pozrieť sa na komunikáciu hráčov, a ako ju riešia Jahodoví princovia. IK povedal, že je to dosť komplexný problém. |
- JL, MH, JH budú pokračovať v implementovaní formácií. Ich cieľom je, aby sa hráči pohybovali, keďže teraz iba stoja a hrajú dvaja alebo traja hráči. - MP má za úlohu pozrieť, ako sa vyhodnocujú benefity pri jednotlivých taktikách. - GP má za úlohu pozrieť komunikáciu hráčov. |
Plnenie
úloh z predchádzajúcich stretnutí |
||||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
Stav |
12.1 |
Napísať stručný návod na preklad a spustenie hráča DAInamite. |
Polák |
3. 3. 2009 |
Splnená |
12.2 |
Pokúsiť sa spojazdniť systém Maven a napísať stručný návod na použitie. |
Pán |
9. 3. 2009 |
Splnená |
12.3 |
Skompilovať a spustiť hráča DAInamite pod Linuxom. |
Hric, Hrubý |
9. 3. 2009 |
Splnená |
13.4 |
Upraviť hráča DAInamite na spoluprácu so serverom verzie 13. |
Hric, Hrubý |
30. 3. 2009 |
Prebieha |
12.5 |
Napísať stručný návod na použitie klienta SVN. |
Polák |
9. 3. 2009 |
Splnená |
12.6 |
Umiestiť na stránku plán na letný semester. |
Ligocký |
9. 3. 2009 |
Splnená |
12.7 |
Identifikovať, opísať a začať programovať taktiku založenú na Jahodových princoch. |
Ligocký, Hric, Hrubý |
9. 3. 2009 |
13.3 |
Nové
úlohy |
|||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
13.1 |
Pozrieť, ako sa vyhodnocujú benefity pri jednotlivých taktikách a aké čísla vracajú. |
Polák |
16.3 2009 |
13.2 |
Pozrieť sa na komunikáciu hráčov. Ukázať jednoduchý príklad komunikácie. |
Pán |
16.3 2009 |
13.3 |
Identifikovať, opísať a začať programovať taktiku založenú na Jahodových princoch. |
Ligocký, Hric, Hrubý |
16. 3. 2009 |
Použité
skratky:
JL Bc. Juraj Ligocký
MH Bc. Michal Hrubý
GP Bc. Gabriel Pán
JH Bc.
Ján Hric
MP Bc. Marek Polák
IK Ing. Ivan Kapustík