Zápisnica č.

Dátum

Miesto

Čas

13

9. 3. 2009

Softvérové štúdio

11.00

 

Zúčastnení

členovia

Bc. Juraj Ligocký

Bc. Michal Hrubý

Bc. Gabriel Pán

Bc. Ján Hric

Bc. Marek Polák

Pedagóg

Ing. Ivan Kapustík

Zapisovateľ

Bc. Juraj Ligocký

 

Program stretnutia

Cieľom stretnutia bolo určiť postup vývoja v letnom semestri, najmä čo sa týka programovania a využívania podporných prostriedkov.

  1. Zhodnotenie úloh
  2. Rozhodnutie, aký bude postup pri implementácii a na čo sa zamerať ako prvé
  3. Rozdelenie úloh na programovaní

 

Priebeh stretnutia

  1. Zhodnotenie úloh

-        MH pracoval na rozbehávaní hráča pod serverom 13. MH pozeral potrebné parametre (počet heterotypov), ale chybu sa mu zatiaľ nepodarilo odhaliť.

-        JL, MH, JH sa zoznamovali s taktikami, s ktorým pracuje javový hráč. Podarilo sa im vytvoriť taktiku, kde určitý hráč beží za loptou. JH poznamenal, že hráči DAInamite stoja a málo sa hýbu. JL, MH, JH skúšali naimplementovať jednoduchú formáciu, kde by sa hráči aktívne pohybovali dopredu, respektíve dozadu. Túto formáciu sa im ešte nepodarilo dotiahnuť do konca.

  1. Rozhodnutie, aký bude postup pri implementácii

-        IK opísal a vysvetlil správanie hráča z viacerých pohľadov (globálny, lokálny, a tzv. mikroúroveň).

-        MP povedal, že skúšal nahrávanie si dvoch hráčov do voľného priestoru. Skonštatoval, že vo väčšine prípadov sa za loptou rozbehli obidvaja hráči.

-        JH a MH poznamenali, že treba v špecifikácii hráča DAInamite pozrieť, či môže vykonávať viac taktík naraz. Treba aj presne pozrieť, ako funguje výber taktík.

-        Diskusia k taktikám.

-        JL poznamenal, že podporný prostriedok Maven nepotrebujeme. GP poznamenal, že je to často používaná technológia, na ktorej by sme sa niečo nové naučili.

-        JH navrhol pozrieť sa na komunikáciu hráčov, a ako ju riešia Jahodoví princovia. IK povedal, že je to dosť komplexný problém.

  1. Rozdelenie úloh na programovaní

-        JL, MH, JH budú pokračovať v implementovaní formácií. Ich cieľom je, aby sa hráči pohybovali, keďže teraz iba stoja a hrajú dvaja alebo traja hráči.

-        MP má za úlohu pozrieť, ako sa vyhodnocujú benefity pri jednotlivých taktikách.

-        GP má za úlohu pozrieť komunikáciu hráčov.

 

Plnenie úloh z predchádzajúcich stretnutí

Id

Opis

Zodpovedný

Termín

Stav

12.1

Napísať stručný návod na preklad a spustenie hráča DAInamite.

Polák

3. 3. 2009

Splnená

12.2

Pokúsiť sa spojazdniť systém Maven a napísať stručný návod na použitie.

Pán

9. 3. 2009

Splnená

12.3

Skompilovať a spustiť hráča DAInamite pod Linuxom.

Hric, Hrubý

9. 3. 2009

Splnená

13.4

Upraviť hráča DAInamite na spoluprácu so serverom verzie 13.

Hric, Hrubý

30. 3. 2009

Prebieha

12.5

Napísať stručný návod na použitie klienta SVN.

Polák

9. 3. 2009

Splnená

12.6

Umiestiť na stránku plán na letný semester.

Ligocký

9. 3. 2009

Splnená

12.7

Identifikovať, opísať a začať programovať taktiku založenú na Jahodových princoch.

Ligocký, Hric, Hrubý

9. 3. 2009

13.3

 

Nové úlohy

Id

Opis

Zodpovedný

Termín

13.1

Pozrieť, ako sa vyhodnocujú benefity pri jednotlivých taktikách a aké čísla vracajú.

Polák

16.3 2009

13.2

Pozrieť sa na komunikáciu hráčov. Ukázať jednoduchý príklad komunikácie.

Pán

16.3 2009

13.3

Identifikovať, opísať a začať programovať taktiku založenú na Jahodových princoch.

Ligocký, Hric, Hrubý

16. 3. 2009

 

 

 

 

 

Použité skratky:

 

JL        Bc. Juraj Ligocký     

MH      Bc. Michal Hrubý

GP       Bc. Gabriel Pán

JH        Bc. Ján Hric

MP      Bc. Marek Polák

IK        Ing. Ivan Kapustík