Zápisnica
č. |
Dátum |
Miesto |
Čas |
11 |
23. 2. 2009 |
Softvérové štúdio / TPC |
11.00 |
Zúčastnení
členovia |
Bc. Juraj Ligocký Bc. Gabriel Pán Bc. Ján Hric Bc. Marek Polák |
Pedagóg |
Ing. Ivan Kapustík |
Zapisovateľ |
Bc. Marek Polák |
Program
stretnutia |
Cieľom stretnutia bolo pripraviť a prekonzultovať plán práce v letnom semestri, dohodnúť sa na ďalšom postupe. |
|
Priebeh
stretnutia |
- IK oboznámil na úvod stretnutia členov tímu s dôležitými termínmi ako aj očakávanými výstupmi a výsledkami práce počas semestra. o Odovzdávanie je naplánované na 10. týždeň a zahŕňa dokončený produkt a manuál, v druhej fáze dokumentáciu. - IK upozornil na nutnosť zostavenia plánu na letný semester, následne na to JL oznámil tímu, že plán je dokončený. Okrem toho JL prečítal svoje zhrnutie kladov a záporov javového hráča a hráča v C++. - Nasledujúca diskusia sa niesla v znamení výberu jedného alebo druhého hráča, tím sa nakoniec dohodol na otestovaní schopnosti a hardvérovej náročnosti javového hráča. Po testovaní prebehne v tíme hlasovanie, výsledok ktorého bude oznámený na ďalšom spoločnom stretnutí. - Stretnutia sa nezúčastnil zo zdravotných dôvodov MH. |
- Testovanie prebiehalo v miestnosti TPC na dvoch strojoch. - Na jednom stroji sme stiahli a rozbalili zdrojový kód tímu DAInamite, druhý slúžil ako server a zároveň na spustenie tímu Jahodových princov. - Z prostredia Eclipse sme spustili 11 hráčov tímu DAInamite v zložení: brankár, 6 obrancov, 4 hráči (útočníci). Hráči sa automaticky rozostavili na ihrisku do formácie, pozerali okolo seba, jediným aktívne hrajúcim hráčom bol brankár. Ostatným chýbajú funkcie rozhodovania a taktiky. Hráči boli spustení vrámci jednej VM, proces mal priemernú spotrebu 34MB RAM (42MB virtuálnej pamäte) a bral 14-23% výkonu procesora. - Testovanie prebehlo aj na skompilovanej plnej verzii kódu DAInamite, kde nechýbala taktika a hráči boli lepší ako tím Jahodových princov. Spotreba pamäte a nárok na výkon procesora boli porovnateľné. Spustených bolo opäť všetkých 11 hráčov v jednej VM. |
- Vzhľadom na potrebu zistiť, či je možné prebrať správanie Jahodových princov, a implementovať ho do javového hráča pomocou existujúcich funkcií a rozhraní sa tím dohodol na nasledujúcich úlohách: o JH má opísať nižšie funkcie hráča tímu Jahodových princov, ako napr. ,nahraj loptu' spolu so vstupnými a výstupnými hodnotami. o GP sa následne pokúsi namapovať funkcie existujúce v javovom hráčovi na funkcie opísané JH. Vytvorí zoznam obsahujúci časti, ktoré je nutné dorobiť a upraviť pred implementáciou vyššieho správania. o MP a JL majú za úlohu naštudovať správanie javového hráča a implementovať jednoduché správanie: opakovaný beh od jednej bránky k druhej, opakované driblovanie s loptou do kruhu... o Úlohou všetkých členov je zúčastniť sa na hlasovaní s jasnými argumentmi. |
Nové
úlohy |
|||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
11.1 |
Umiestniť dokumentáciu javového hráča na tímovú stránku. |
Hric |
2.3.2009 |
11.2 |
Opísať nižšie funkcie hráča tímu Jahodových princov. |
Hric |
2.3.2009 |
11.3 |
Namapovať funkcie existujúce v javovom hráčovi na funkcie tímu Jahodových princov. |
Pán |
2.3.2009 |
11.4 |
Nainštalovať a oboznámiť sa s javovým hráčom. |
Všetci |
2.3.2009 |
11.5 |
Naštudovať správanie javového hráča a implementovať jednoduché správanie. |
Polák, Ligocký |
2.3.2009 |
Použité
skratky:
JL Bc. Juraj Ligocký
MH Bc. Michal Hrubý
GP Bc. Gabriel Pán
JH Bc.
Ján Hric
MP Bc. Marek Polák
IK Ing. Ivan Kapustík