Zápisnica č.

Dátum

Miesto

Čas

11

23. 2. 2009

Softvérové štúdio / TPC

11.00

 

Zúčastnení

členovia

Bc. Juraj Ligocký

Bc. Gabriel Pán

Bc. Ján Hric

Bc. Marek Polák

Pedagóg

Ing. Ivan Kapustík

Zapisovateľ

Bc. Marek Polák

 

Program stretnutia

Cieľom stretnutia bolo pripraviť a prekonzultovať plán práce v letnom semestri, dohodnúť sa na ďalšom postupe.

  1. Úvodná diskusia
  2. Testovanie hráča na fakultných počítačoch
  3. Diskusia k výsledkom a rozdelenie úloh

 

Priebeh stretnutia

  1. Úvodná diskusia

-        IK oboznámil na úvod stretnutia členov tímu s dôležitými termínmi ako aj očakávanými výstupmi a výsledkami práce počas semestra.

o       Odovzdávanie je naplánované na 10. týždeň a zahŕňa dokončený produkt a manuál, v druhej fáze dokumentáciu.

-        IK upozornil na nutnosť zostavenia plánu na letný semester, následne na to JL oznámil tímu, že plán je dokončený. Okrem toho JL prečítal svoje zhrnutie kladov a záporov javového hráča a hráča v C++.

-        Nasledujúca diskusia sa niesla v znamení výberu jedného alebo druhého hráča, tím sa nakoniec dohodol na otestovaní schopnosti a hardvérovej náročnosti javového hráča. Po testovaní prebehne v tíme hlasovanie, výsledok ktorého bude oznámený na ďalšom spoločnom stretnutí.

-        Stretnutia sa nezúčastnil zo zdravotných dôvodov MH.

 

  1. Testovanie hráča na fakultných počítačoch

-        Testovanie prebiehalo v miestnosti TPC na dvoch strojoch.

-        Na jednom stroji sme stiahli a rozbalili zdrojový kód tímu DAInamite, druhý slúžil ako server a zároveň na spustenie tímu Jahodových princov.

-        Z prostredia Eclipse sme spustili 11 hráčov tímu DAInamite v zložení: brankár, 6 obrancov, 4 hráči (útočníci). Hráči sa automaticky rozostavili na ihrisku do formácie, pozerali okolo seba, jediným aktívne hrajúcim hráčom bol brankár. Ostatným chýbajú funkcie rozhodovania a taktiky. Hráči boli spustení vrámci jednej VM, proces mal priemernú spotrebu 34MB RAM (42MB virtuálnej pamäte) a bral 14-23% výkonu procesora.

-        Testovanie prebehlo aj na skompilovanej plnej verzii kódu DAInamite, kde nechýbala taktika a hráči boli lepší ako tím Jahodových princov. Spotreba pamäte a nárok na výkon procesora boli porovnateľné. Spustených bolo opäť všetkých 11 hráčov v jednej VM.

 

  1. Diskusia k výsledkom a rozdelenie úloh

-        Vzhľadom na potrebu zistiť, či je možné prebrať správanie Jahodových princov, a implementovať ho do javového hráča pomocou existujúcich funkcií a rozhraní sa tím dohodol na nasledujúcich úlohách:

o       JH má opísať nižšie funkcie hráča tímu Jahodových princov, ako napr. ,nahraj loptu' spolu so vstupnými a výstupnými hodnotami.

o       GP sa následne pokúsi namapovať funkcie existujúce v javovom hráčovi na funkcie opísané JH. Vytvorí zoznam obsahujúci časti, ktoré je nutné dorobiť a upraviť pred implementáciou vyššieho správania.

o       MP a JL majú za úlohu naštudovať správanie javového hráča a implementovať jednoduché správanie: opakovaný beh od jednej bránky k druhej, opakované driblovanie s loptou do kruhu...

o       Úlohou všetkých členov je zúčastniť sa na hlasovaní s jasnými argumentmi.

 

 

Nové úlohy

Id

Opis

Zodpovedný

Termín

11.1

Umiestniť dokumentáciu javového hráča na tímovú stránku.

Hric

2.3.2009

11.2

Opísať nižšie funkcie hráča tímu Jahodových princov.

Hric

2.3.2009

11.3

Namapovať funkcie existujúce v javovom hráčovi na funkcie tímu Jahodových princov.

Pán

2.3.2009

11.4

Nainštalovať a oboznámiť sa s javovým hráčom.

Všetci

2.3.2009

11.5

Naštudovať správanie javového hráča a implementovať jednoduché správanie.

Polák, Ligocký

2.3.2009

 

 

 

 

 

Použité skratky:

 

JL        Bc. Juraj Ligocký    

MH      Bc. Michal Hrubý

GP       Bc. Gabriel Pán

JH        Bc. Ján Hric

MP      Bc. Marek Polák

IK        Ing. Ivan Kapustík