Zápisnica č. |
Dátum |
Miesto |
Čas |
8 |
26. 11. 2008 |
Softvérové štúdio |
15.00 |
Zúčastnení členovia |
Bc. Juraj Ligocký Bc. Michal Hrubý Bc. Gabriel Pán Bc. Ján Hric Bc. Marek Polák |
Pedagóg |
Ing. Ivan Kapustík |
Zapisovateľ |
Bc. Juraj Ligocký |
Program stretnutia |
Cieľom stretnutia bolo bližšie zhodnotiť predchádzajúce úlohy a bližšie priblížiť, čo bude v protype. |
|
Priebeh stretnutia |
- IK hneď na úvod poznamenal, aby MH upravil prezentácie odohratých zápasov, ktoré máme na stránke. Taktiež má vybrať iba tie, kde padá veľa gólov, a pridať aj zápasy iných tímov. - JH poznamenal, že hráč tímu Loptoši zhadzuje server v 307. takte. - MP sa rozhodol implementovať agresívny štýl hráča pomocou jazyka C++. |
- MP navrhol, aby sa jeho agresívny spôsob hry riešený pomocou neurónových sietí vykonával v triede BasicPlayer.cpp. JL poznamenal, že by bolo rozumnejšie, keby to bolo v triede Player.cpp. MP taktiež dodal, aké úpravy budú potrebné na úpravu kódu (pridanie nových štruktúr do modelu sveta). Taktiež napísal posudok k tímu Kukuričné deti. - JH, JL pracovali na analyzovaní algoritmu eliminácie premenných. Zistili, že v algoritme je viac chýb, syntaktických alebo implementačných. - GP zhrnul základné funkcie správania hráča napísaného v Jave. Taktiež uviedol stavy, v ktorých sa hráč môže nachádzať.
|
- MP bude ďalej pracovať na riešení agresívneho štýlu hráča pomocou neurónových sietí. Do budúceho týždňa chce naprogramovať samotný neurón, neurónovú sieť a časť učenia sa tejto neurónovej siete. - GP bude ďalej pracovať na analyzovaní hráča napísaného v Jave. - JL, MH, JH budú mať za úlohu urobiť návrh algoritmu eliminácie premenných, prípadne vylepšiť niektorú z jeho častí. - JL bude mať za úlohu aj skontaktovať sa s tímom Kukuričné deti a dohodnúť sa na spoločnom serveri. Náš tím preferuje server 13.0.1. - JH bude mať ešte za úlohu vypracovať reakciu na posudok, pričom sa má zamerať najmä na nedostatky, ktoré boli zistené z obsahovej stránky.
|
Plnenie úloh z predchádzajúcich stretnutí |
||||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
Stav |
4.5 |
Dokumentácia zdrojového kódu Jahodových princov. |
Ligocký |
12.11.2008 |
Zrušená |
6.2 |
Pokračovať v tvorbe dokumentácie. |
Hric |
10.12.2008 |
Prebieha |
6.3 |
Analyzovať hotové a použiteľné časti javového hráča a zistiť, ktoré časti je nutné implementovať. |
Pán |
10.12.2008 |
Prebieha |
7.1 |
Podrobný návrh neurónovej siete. |
Polák |
14.12.2008 |
Prebieha |
7.2 |
Analýza algoritmu eliminácie premenných v kóde Jahodových princov. |
Ligocký, Hric |
26.11.2008 |
8.1 |
7.3 |
Napísať posudok dokumentácie tímu Kukuričné deti. |
Polák |
21.11.2008 |
Splnená |
7.4 |
Spísať, aké stavy, akcie hráča sú dostupné v tíme DAInamite. |
Pán |
26.11.2008 |
Prebieha |
7.5 |
Navrhnúť vhodný spôsob testovania algoritmu eliminácie premenných (cez logovacie výpisy, monitor a pod.). |
Hrubý |
26.11.2008 |
8.1 |
7.6 |
Dať na webovú stránku odkaz na dokumentáciu tímu DAInamite. |
Pán |
26.11.2008 |
Prebieha |
7.7 |
Upovedomiť tím Kukuričné deti o existencii servra 13.0.1 a našom zámere jeho využitia. |
Ligocký |
14.12.2008 |
Prebieha |
7.8 |
Odskúšať viac zápasov a rôzne tímy na servri 13.0.1. |
Hric |
26.11.2008 |
Splnená |
Nové úlohy |
|||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
8.1 |
Urobiť nový návrh algoritmu, prípadne vylepšiť jednu z jeho častí. |
Hric, Hrubý, Ligocký |
3.12 2008 |
Použité skratky:
JL Bc. Juraj Ligocký
MH Bc. Michal Hrubý
GP Bc. Gabriel Pán
JH Bc. Ján Hric
MP Bc. Marek Polák
IK Ing. Ivan Kapustík