Zápisnica č.

Dátum

Miesto

Čas

8

26. 11. 2008

Softvérové štúdio

15.00

 

Zúčastnení

členovia

Bc. Juraj Ligocký

Bc. Michal Hrubý

Bc. Gabriel Pán

Bc. Ján Hric

Bc. Marek Polák

Pedagóg

Ing. Ivan Kapustík

Zapisovateľ

Bc. Juraj Ligocký

 

Program stretnutia

Cieľom stretnutia bolo bližšie zhodnotiť predchádzajúce úlohy a bližšie priblížiť, čo bude v protype.

  1. Úvodná diskusia
  2. Podrobná diskusia k úlohám z predchádzajúceho týždňa
  3. Rozdelenie nových úloh a došpecifikovanie predchádzajúcich úloh

 

Priebeh stretnutia

  1. Úvodná diskusia

-        IK hneď na úvod poznamenal, aby MH upravil prezentácie odohratých zápasov, ktoré máme na stránke. Taktiež má vybrať iba tie, kde padá veľa gólov, a pridať aj zápasy iných tímov.

-        JH poznamenal, že hráč tímu Loptoši zhadzuje server v 307. takte.

-        MP sa rozhodol implementovať agresívny štýl hráča pomocou jazyka C++.

  1. Podrobná diskusia k úlohám

-        MP navrhol, aby sa jeho agresívny spôsob hry riešený pomocou neurónových sietí vykonával v triede BasicPlayer.cpp. JL poznamenal, že by bolo rozumnejšie, keby to bolo v triede Player.cpp. MP taktiež dodal, aké úpravy budú potrebné na úpravu kódu (pridanie nových štruktúr do modelu sveta). Taktiež napísal posudok k tímu Kukuričné deti.

-        JH, JL pracovali na analyzovaní algoritmu eliminácie premenných. Zistili, že v algoritme je viac chýb, syntaktických alebo implementačných.

-        GP zhrnul základné funkcie správania hráča napísaného v Jave. Taktiež uviedol stavy, v ktorých sa hráč môže nachádzať.

 

  1. Rozdelenie nových úloh a došpecifikovanie predchádzajúcich úloh

-        MP bude ďalej pracovať na riešení agresívneho štýlu hráča pomocou neurónových sietí. Do budúceho týždňa chce naprogramovať samotný neurón, neurónovú sieť a časť učenia sa tejto neurónovej siete.

-        GP bude ďalej pracovať na analyzovaní hráča napísaného v Jave.

-        JL, MH, JH budú mať za úlohu urobiť návrh algoritmu eliminácie premenných, prípadne vylepšiť niektorú z jeho častí.

-        JL bude mať za úlohu aj skontaktovať sa s tímom Kukuričné deti a dohodnúť sa na spoločnom serveri. Náš tím preferuje server 13.0.1.

-        JH bude mať ešte za úlohu vypracovať reakciu na posudok, pričom sa má zamerať najmä na nedostatky, ktoré boli zistené z obsahovej stránky.

 

 

Plnenie úloh z predchádzajúcich stretnutí

Id

Opis

Zodpovedný

Termín

Stav

4.5

Dokumentácia zdrojového kódu Jahodových princov.

Ligocký

12.11.2008

Zrušená

6.2

Pokračovať v tvorbe dokumentácie.

Hric

10.12.2008

Prebieha

6.3

Analyzovať hotové a použiteľné časti javového hráča a zistiť, ktoré časti je nutné implementovať.

Pán

10.12.2008

Prebieha

7.1

Podrobný návrh neurónovej siete.

Polák

14.12.2008

Prebieha

7.2

Analýza algoritmu eliminácie premenných v kóde Jahodových princov.

Ligocký, Hric

26.11.2008

8.1

7.3

Napísať posudok dokumentácie tímu Kukuričné deti.

Polák

21.11.2008

Splnená

7.4

Spísať, aké stavy, akcie hráča sú dostupné v tíme DAInamite.

Pán

26.11.2008

Prebieha

7.5

Navrhnúť vhodný spôsob testovania algoritmu eliminácie premenných (cez logovacie výpisy, monitor a pod.).

Hrubý

26.11.2008

8.1

7.6

Dať na webovú stránku odkaz na dokumentáciu tímu DAInamite.

Pán

26.11.2008

Prebieha

7.7

Upovedomiť tím Kukuričné deti o existencii servra 13.0.1 a našom zámere jeho využitia.

Ligocký

14.12.2008

Prebieha

7.8

Odskúšať viac zápasov a rôzne tímy na servri 13.0.1.

Hric

26.11.2008

Splnená

 

Nové úlohy

Id

Opis

Zodpovedný

Termín

8.1

Urobiť nový návrh algoritmu, prípadne vylepšiť jednu z jeho častí.

Hric, Hrubý, Ligocký

3.12 2008

 

 

Použité skratky:

 

JL Bc. Juraj Ligocký

MH Bc. Michal Hrubý

GP Bc. Gabriel Pán

JH Bc. Ján Hric

MP Bc. Marek Polák

IK Ing. Ivan Kapustík