Zápisnica č.

Dátum

Miesto

Čas

3

22. 10. 2008

Softvérové štúdio

15.00

 

Zúčastnení

členovia

Bc. Juraj Ligocký

Bc. Michal Hrubý

Bc. Gabriel Pán

Bc. Ján Hric

Bc. Marek Polák

Pedagóg

Ing. Ivan Kapustík

Zapisovateľ

Bc. Juraj Ligocký

 

Program stretnutia

Cieľom bolo zhodnotiť predchádzajúce úlohy, diskutovať o nich a navrhnúť nové úlohy.

  1. Úvodná kontrola úloh
  2. Diskusia k predchádzajúcim úlohám
  3. Rozdelenie nových úloh

 

Priebeh stretnutia

  1. Úvodná kontrola úloh

-        IK skontroloval zápisnicu z druhého stretnutia.

-        JL povedal, že VO pravdepodobne opúšťa našu školu ako aj náš tímový projekt.

-        GP pracoval na rozbehaní nového servera ako aj rozbehaní hráčov napísaných v Jave. Zatiaľ sa mu nepodarilo spustiť hráčov na novom serveri.

-        MH pracoval na analýze a simulovaní hry jahodových princov. Zistil, že tím jahodových princov má problémy pri zahrávaní štandardných situácií (kopanie rohov, zahrávanie autov, zahrávanie po ofsajde). Taktiež zistil, že ich brankár robí málokedy chybu pri rozohrávaní.

-        MP pracoval na dokončení webovej stránky tímu.

-        JH pracoval na vytvorení dokumentácie. Zatiaľ vytvoril štruktúru dokumentu, keďže ešte nemal od všetkých analýzy tímov. JH taktiež navrhol, že by chcel riešiť rozpoznávanie rozmiestnenia hráčov pomocou neurónových sieti. IK povedal, že by bol problém s natáčaním ako aj získaním vstupných dát.

  1. Rozdelenie nových úloh

-        MP by chcel agresívny štýl hry riešiť pomocou neurónových sietí (ešte sa dohodne s cvičiacim na neurónových sieťach). IK poznamenal, že implementácia pomocou neurónových sieti môže byť zdĺhavá a nemusíme sa dopracovať k lepšiemu výsledku. MP bude mať taktiež za úlohu analyzovať a zhodnotiť testovací framework použitý iným tímom.

-        JH má na starosti pokračovanie v tvorbe dokumentácie, zistenie čo má dokumentácia obsahovať a informovať o tom svojich kolegov, prípadne rozdeliť, kto má na starosti ktorú časť.

-        GP bude pokračovať v rozbehávaní hráčov napísaných v Jave. Vyskúša to aj na starších serveroch.

-        MH bude pokračovať v analyzovaní zápasov, pričom sa zameria najmä na štandardné situácie, a aké chyby hráči pri nich robia. Taktiež sa zameria na rozbehanie Loganalyzera a prekonvertovanie záznamu zo zápasu do prezentovateľnej formy.

-        JL bude mať za úlohu pozrieť si zdrojové kódy tímu Jahodových princov a získať prehľad o ich triedach a štruktúrach.

 

 

Plnenie úloh z predchádzajúcich stretnutí

Id

Opis

Zodpovedný

Termín

Stav

2.1

Dokončiť webovú stránku tímu.

Polák

22.10.2008

Splnená

2.2

Vyskúšať možnosti hráča napísaného v Jave.

Pán

22.10.2008

3.1

2.4

Spísať analýzu všetkých hráčov do uceleného dokumentu a vytvorenie štruktúry dokumentu.

Hric

22.10.2008

3.2

2.5

Analýza hry tímu Jahodoví princovia.

Hrubý

22.10.2008

3.3

 

 

Nové úlohy

Id

Opis

Zodpovedný

Termín

3.1

Pokračovať v rozbehávaní hráčov v Jave.

Pán

29.10 2008

3.2

Pokračovať v tvorbe dokumentácie.

Hric

29.10.2008

3.3

Pokračovať v analyzovaní zápasu, Loganalyzer, prezentačná forma zápasu.

Hrubý

29.11.2008

3.4

Pozrieť sa na testovací framework, rozmýšľať nad neurónovými sieťami.

Polák

29.10.2008

 

3.5

Pozrieť sa do zdrojového kódu a získať prehľad nad triedami tímu Jahodových princov.

Ligocký

29.10.2008

 

 

Použité skratky:

 

JL Bc. Juraj Ligocký

MH Bc. Michal Hrubý

GP Bc. Gabriel Pán

VO Bc. Vladimír Oravec

JH Bc. Ján Hric

MP Bc. Marek Polák

IK Ing. Ivan Kapustík