Zápisnica č. |
Dátum |
Miesto |
Čas |
3 |
22. 10. 2008 |
Softvérové štúdio |
15.00 |
Zúčastnení členovia |
Bc. Juraj Ligocký Bc. Michal Hrubý Bc. Gabriel Pán Bc. Ján Hric Bc. Marek Polák |
Pedagóg |
Ing. Ivan Kapustík |
Zapisovateľ |
Bc. Juraj Ligocký |
Program stretnutia |
Cieľom bolo zhodnotiť predchádzajúce úlohy, diskutovať o nich a navrhnúť nové úlohy. |
|
Priebeh stretnutia |
- IK skontroloval zápisnicu z druhého stretnutia. - JL povedal, že VO pravdepodobne opúšťa našu školu ako aj náš tímový projekt. - GP pracoval na rozbehaní nového servera ako aj rozbehaní hráčov napísaných v Jave. Zatiaľ sa mu nepodarilo spustiť hráčov na novom serveri. - MH pracoval na analýze a simulovaní hry jahodových princov. Zistil, že tím jahodových princov má problémy pri zahrávaní štandardných situácií (kopanie rohov, zahrávanie autov, zahrávanie po ofsajde). Taktiež zistil, že ich brankár robí málokedy chybu pri rozohrávaní. - MP pracoval na dokončení webovej stránky tímu. - JH pracoval na vytvorení dokumentácie. Zatiaľ vytvoril štruktúru dokumentu, keďže ešte nemal od všetkých analýzy tímov. JH taktiež navrhol, že by chcel riešiť rozpoznávanie rozmiestnenia hráčov pomocou neurónových sieti. IK povedal, že by bol problém s natáčaním ako aj získaním vstupných dát. |
- MP by chcel agresívny štýl hry riešiť pomocou neurónových sietí (ešte sa dohodne s cvičiacim na neurónových sieťach). IK poznamenal, že implementácia pomocou neurónových sieti môže byť zdĺhavá a nemusíme sa dopracovať k lepšiemu výsledku. MP bude mať taktiež za úlohu analyzovať a zhodnotiť testovací framework použitý iným tímom. - JH má na starosti pokračovanie v tvorbe dokumentácie, zistenie čo má dokumentácia obsahovať a informovať o tom svojich kolegov, prípadne rozdeliť, kto má na starosti ktorú časť. - GP bude pokračovať v rozbehávaní hráčov napísaných v Jave. Vyskúša to aj na starších serveroch. - MH bude pokračovať v analyzovaní zápasov, pričom sa zameria najmä na štandardné situácie, a aké chyby hráči pri nich robia. Taktiež sa zameria na rozbehanie Loganalyzera a prekonvertovanie záznamu zo zápasu do prezentovateľnej formy. - JL bude mať za úlohu pozrieť si zdrojové kódy tímu Jahodových princov a získať prehľad o ich triedach a štruktúrach. |
Plnenie úloh z predchádzajúcich stretnutí |
||||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
Stav |
2.1 |
Dokončiť webovú stránku tímu. |
Polák |
22.10.2008 |
Splnená |
2.2 |
Vyskúšať možnosti hráča napísaného v Jave. |
Pán |
22.10.2008 |
3.1 |
2.4 |
Spísať analýzu všetkých hráčov do uceleného dokumentu a vytvorenie štruktúry dokumentu. |
Hric |
22.10.2008 |
3.2 |
2.5 |
Analýza hry tímu Jahodoví princovia. |
Hrubý |
22.10.2008 |
3.3 |
Nové úlohy |
|||
Id |
Opis |
Zodpovedný |
Termín |
3.1 |
Pokračovať v rozbehávaní hráčov v Jave. |
Pán |
29.10 2008 |
3.2 |
Pokračovať v tvorbe dokumentácie. |
Hric |
29.10.2008 |
3.3 |
Pokračovať v analyzovaní zápasu, Loganalyzer, prezentačná forma zápasu. |
Hrubý |
29.11.2008 |
3.4 |
Pozrieť sa na testovací framework, rozmýšľať nad neurónovými sieťami. |
Polák |
29.10.2008
|
3.5 |
Pozrieť sa do zdrojového kódu a získať prehľad nad triedami tímu Jahodových princov. |
Ligocký |
29.10.2008 |
Použité skratky:
JL Bc. Juraj Ligocký
MH Bc. Michal Hrubý
GP Bc. Gabriel Pán
VO Bc. Vladimír Oravec
JH Bc. Ján Hric
MP Bc. Marek Polák
IK Ing. Ivan Kapustík