Téma: Téma: Kandidát na najlepší multimediálny produkt roku 2009

   Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová

Stretnutie č.: 2

Dátum: 14.10.2008

Čas: 12:00 – 15:00

Miesto: Softvérové štúdio (D07b)

Prílohy:

 

 

Zúčastnení členovia tímu:

Bc. Martin Čaučík

Bc. Peter Jakubec

Bc. Tomáš Dankovčik

Bc. Martin Zachar

Bc. Martin Jakubéci

Bc. Ľuboš Ukrop

Zápis vypracoval: Peter Jakubec

Zápis overil: Martin Zachar

 

Zhodnotenie úloh

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

1.1

Web stránka projektu

7.10.

14.10.

Ukončená

Martin Čaučík

1.2

Vypracovanie plánu projektu

7.10.

14.10.

Ukončená

Ľuboš Ukrop

1.3

Vytvoriť šablónu k dokumentácii – projekt, riadenie, príručky

7.10.

14.10.

Odložená

Tomáš Dankovčik

1.4

Každý člen tímu si premyslí a navrhne 3 námety pre projekt, ktoré je možné riešiť v rámci súťaže Europrix

7.10.

14.10.

Ukončená

Každý člen tímu

Zápis

 

·         Zisťovali sme IP adresu na softvérové štúdio, pretože cez klasickú adresu sa nám nedalo pripojiť. Adresa: 10.62.5.3

 

·         Martin Zachar navrhol hru pingpong alebo nejakú hru ovládanú pomocou myšky(v závislosti od akcelerácie). Ďalej navrhoval hru AIR hokej. Ďalší z nápadov bola fotková naháňačka. Na začiatku by bola vygenerovaná rozmazaná fotka osobnosti, po ktorej by sa naháňali hráči, čím by sa postupne zaostrovali časti tejto fotky. Až kým by nebolo jasné o koho sa jedná. Posledným návrhom bola stránka pre slepých.

 

·         Martin Čaučík navrhol multi-player hru. Pointa je v otáčaní kocky. Každá strana kocky je jedna hracia plocha. Druhý nápad mal vizualizácia odkazov na stránkach. Tretím bola kartotéka stránok.

 

·         Ľuboš Ukrop navrhol ovládanie pomocou kamery, z čoho môže plynúť mnoho ďalších zaujímavých tém. Rôzne hry, aplikácie a pod. Ako ďalší nápad mal hru založenú na odraze svetla, hráč by sa snažil nasať čo najviac svetla až kým by sa dostal k slnku. Nakoniec bola virtuálna učebňa.

 

·         Martin Jakubéci navrhol tiež hru ovládanú pomocou web kamery. Ďalej GPS hru, človek by dostal súradnice a musel by sa tam dostať. Prípadne by sa musel vyhýbať nejakým prekážkam.

 

·         Tomáš Dankovčik rozmýšľal nad ovládaním pre hendikepovaných, napríklad snímanie očnej zreničky, okrem iného sa podieľal na návrhoch Martina Čaučíka.

 

·         Peter Jakubec navrhol webovú stránku pre gitaristov, ktorá by bola ovládaná pomocou gitary. Ďalší návrh bolo dynamické generovanie pracovnej plochy alebo web stránky podľa aktuálneho počasia, časti dňa... Taktiež mal nápad z ovládaním počítača pomocou web kamery.

 

·        Vybrali sme štyri najlepšie nápady a ktorých sme viedli diskusie. Ovládanie pomocou web kamery, aktívny desktop, herné plochy, sieťová navigácia webu.

 

Úlohy na ďalšie obdobie

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

2.1

Naštudovať podobné návrhy

14.10.

21.10.

Zadaná

Všetci

2.2

Zistiť ako by sa dali dané návrhy realizovať

14.10.

21.10.

Zadaná

Všetci

2.3

Publikácia webu

14.10.

21.10.

Zadaná

Martin Čaučík

1.3

Vytvoriť šablónu k dokumentácii – projekt, riadenie, príručky

7.10.

21.10.

Odložená

Tomáš Dankovčik