Dátum: 20.04.2009
Miesto: Softvérové štúdio (D07b, KIVT, FEI-STUBA)
Prítomní:
Pedagóg: RNDr. Valéria Šimáková
Členovia tímu: Bc. Bálint Farkas, Bc. Michal Holub, Bc. Juraj Kollár, Bc. Vojtech Villaris,
Bc. Martin Virik
Neprítomní: -
Hostia: -
Zápis vyhotovil: Bc. Vojtech Villaris
Téma stretnutia: Pokračovanie v implementácii a oprava objavených chýb v systéme.
Č. | Úloha | Osoba | Dátum zadania | Termín ukončenia | Skutočné ukončenie | Stav |
12.7 | Navrhnúť/prehodnotiť štruktúru stránok a navrhnúť UI | Martin | 2.3.2009 | 16.3.2009 | 19.4.2009 | splnená |
13.4 | Dopísať Javadoc pre triedy v dátovom modeli | Vojto | 9.3.2009 | 16.3.2009 |
| rieši sa |
14.1 | Prerobiť stránku PridajFakt ako editovaciu stránku | Vojto | 16.3.2009 | 23.3.2009 |
| rieši sa |
16.4 | Premyslieť viacjazyčnosť | Juraj | 30.3.2009 | 8.4.2009 |
| rieši sa |
17.1 | Napísať JUnit test pre výpočet vzorca | Michal | 6.4.2009 | 13.4.2009 | 13.4.2009 | splnená |
17.2 | Definovanie váh kľúčových slov a ukladanie do DB s naviazaním na fakt | Juraj | 6.4.2009 | 13.4.2009 | 13.4.2009 | splnená |
17.3 | Naplniť databázu dátami | Michal | 6.4.2009 | 13.4.2009 | 13.4.2009 | splnená |
1.Pani Šimáková nám pripomenula, že na odovzdávanie budeme potrebovať dopracovať návod na použitie do finálnej verzie.
2.Pani Šimáková nám ďalej poradila, aby sme sa s niekým (napríklad druhým týmom alebo nejakými kamarátmi) dohodli na testovaní funkcionality systému. Výsledky týchto testov potom pripojíme ako prílohu k dokumentácií.
3.Pokračovali sme v implementácii. Dolaďovali sme niektoré nedostatky ako napríklad pridanie boolean atribútu k typom faktov, ktorý bude určovať možnosť neskoršej editácie daných faktov alebo pridanie krstného mena k potvrdzujúcemu pedagógovia kvôli možnosti výskytu menovcov v radoch pedagógov.
4.Odstraňovali sme niektoré chyby, ktoré sme objavili pri vlastnom testovaní.
5.Nové úlohy sme si nedávali, dohodli sme sa, že budeme pracovať na ešte neukončených úlohách. Na ďalšie úlohy by nám nevystačil čas.
Č. | Úloha | Osoba | Termín ukončenia |
|
|
|
|