Zápis zo stretnutia č. 16

Dátum: 30.03.2009
Miesto: Softvérové štúdio (D07b, KIVT, FEI-STUBA)
Prítomní:
Pedagóg: RNDr. Valéria Šimáková
Členovia tímu: Bc. Bálint Farkas, Bc. Michal Holub, Bc. Juraj Kollár, Bc. Vojtech Villaris,
Bc. Martin Virik
Neprítomní: -
Hostia: -
Zápis vyhotovil: Bc. Michal Holub
Téma stretnutia: Príprava na konferenciu IIT.SRC.

Vyhodnotenie minulých úloh

Č.

Úloha

Osoba

Dátum zadania

Termín ukončenia

Skutočné ukončenie

Stav

12.1

Prejsť špecifikáciu požiadaviek a doplniť nové veci a upraviť staré

Michal

Martin

2.3.2009

9.3.2009

 

rieši sa

12.7

Navrhnúť/prehodnotiť štruktúru stránok a navrhnúť UI

Martin

2.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

12.8

Urobiť detailný návrh systému, UML diagramy

Juraj

Michal

2.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

13.4

Dopísať Javadoc pre triedy v dátovom modeli.

Vojto

9.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

14.1

Prerobiť stránku PridajFakt ako editovaciu stránku

Vojto

16.3.2009

23.3.2009

 

rieši sa

14.3

Vytvoriť stránky pre vytváranie typov faktov

Juraj Martin

16.3.2009

6.4.2009

 

rieši sa

15.1

Upraviť a vložiť príspevok na IIT.SRC

Michal

23.3.2009

26.3.2009

25.3.2009

splnená

15.2

Vytvorť poster na IIT.SRC

Bálint

23.3.2009

20.4.2009

 

rieši sa

15.3

Doplnenie funkcionality dátovej vrstvy

MichalBálint

23.3.2009

6.4.2009

 

rieši sa

Priebeh stretnutia

  1. 1.Prezentovali sme myšlienku, ako presne si bude študent vyberať pedagóga na potvrdenie zadávaných faktov a ako toto potvrdenie prebehne. Študent bude mať na výber z pedagógov, ktorí sú zaregistrovaní v systéme. Po pridaní faktu sa tomuto pedagógovi zobrazí možnosť potvrdiť alebo zamietnuť daný fakt. Až po potvrdení faktu pedagógom sa tento bude brať do úvahy pri vyhodnocovaní znalostí študenta. 

  2. 2.Pani Šimáková zisťuje podmienky na vytvorenie plagátu pre IIT.SRC. Dohodli sme sa, že do budúceho stretnutia si premyslíme, čo by na plagáte mohlo byť, prípadne prinesieme nejaké návrhy dizajnu. 

  3. 3.Pre overenie systému by sme sa mali dohodnúť s nejakým iným tímom na vzájomnom otestovaní svojich systémov. To by sa malo udiať do konca apríla. 

  4. 4.Podpísali sme Záväzok mlčanlivosti, následne by nám mal Ing. Barla definitívne udeliť prístup k údajom z AISu.  

  5. 5.Martin nám ukázal možné vylepšenia používateľského rozhrania: všeobecné menu s profilom používateľa, štatistikami, možnosťou prihlásenia/odhlásenia bude hore spolu s hlavičkou. V nej bude aj logo systémy a stručný popis. Vľavo bude špeciálne menu podľa oprávnení prihláseného používateľa (správa faktov – študent, správa používateľov – administrátor, atď). 

Nové úlohy

Č.

Úloha

Osoba

Termín ukončenia

16.1

Vytvoriť UI pre kľúčové slová

Martin

6.4.2009

16.2

Implementovať overovanie faktov pedagógmi

Juro

6.4.2009

16.3

Implementovať výpočet výsledku podľa vzorca

Michal

6.4.2009

16.4

Premyslieť viacjazyčnosť

Juro

8.4.2009

16.5

Vyriešiť connection pooling a databázové transakcie

Juro

8.4.2009