Zápis zo stretnutia č. 14

Dátum: 16.03.2009
Miesto: Softvérové štúdio (D07b, KIVT, FEI-STUBA)
Prítomní:
Pedagóg: RNDr. Valéria Šimáková
Členovia tímu: Bc. Bálint Farkas, Bc. Michal Holub, Bc. Juraj Kollár, Bc. Vojtech Villaris,
Bc. Martin Virik
Neprítomní: -
Hostia: -
Zápis vyhotovil: Bc. Martin Virik
Téma stretnutia: Pokračovanie v implementácií.

Vyhodnotenie minulých úloh

Č.

Úloha

Osoba

Dátum zadania

Termín ukončenia

Skutočné ukončenie

Stav

12.1

Prejsť špecifikáciu požiadaviek a doplniť nové veci a upraviť staré

Michal

Martin

2.3.2009

9.3.2009

 

rieši sa

12.2

Pomeniť Java triedy tak, aby vyhovovali novému logickému modelu a požiadavkám, doplniť atribúty

Vojto

2.3.2009

9.3.2009

19.3.2009

splnená

12.4

Vytvoriť databázu a prepojiť ju s Java triedami a celým systémom

Bálint,

Juraj

2.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

12.4.1

Vytvoriť databázu a jej schému tak, aby vyhovovala logickému modelu

Bálint,

Juraj

2.3.2009

9.3.2009

 

rieši sa

12.4.2

Namapovať Java triedy na tabuľky v databáze

Bálint,

Juraj

2.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

12.5

Naštudovať ako funguje Spring framework

Vojto

2.3.2009

16.3.2009

 

zrušená

12.6

Premyslieť ako sa bude pracovať s atribútmi, ktoré budú číselníky (enum) a ako sa to bude mapovať do DB

Juro

2.3.2009

9.3.2009

15.3.2009

splnená

12.7

Navrhnúť/prehodnotiť štruktúru stránok, navrhnúť UI

Martin

2.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

12.8

Urobiť detailný návrh systému, UML diagramy

Juraj,

Michal

2.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

13.1

Upraviť zdrojové kódy v súlade so štandardami kódovania.

Michal

9.3.2009

16.3.2009

15.3.2009

splnená

13.2

Nainštalovať a nastaviť nástroj na buildovanie.

Juraj

9.3.2009

16.3.2009

12.3.2009

splnená

13.3

Vytvoriť detail a edit nadstránky.

Juraj

9.3.2009

16.3.2009

12.3.2009

splnená

13.4

Dopísať Javadoc pre triedy v dátovom modeli.

Vojto

9.3.2009

16.3.2009

 

rieši sa

Priebeh stretnutia

  1. 1.Stretnutie sme začali sumarizáciou aktuálneho stavu projektu. Jeho ukončenie sme odhadli na 1 mesiac, pričom nám ostanú 2 týždne na testovanie a doladenie dokumentácie pred konferenciou. 

  2. 2.Definovali sme hlavný výstup ako zoznam študentov, usporiadaný podľa  hodnoty miery splnenia kritérií určených znalosťami. Pohyb v tomto zozname by mali uľahčiť filtre. 

  3. 3.Dohodli sme sa na tom, že jeden fakt bude patriť práve jednému študentovi. V prípade, že sa na jednom fakte podieľalo viac študentov (napr. projekt), každý si ho musí zaznamenať ako samostatný fakt.  

  4. 4.Napadlo nás užitočné vylepšenie – umožniť konfigurátorovi zapnúť automatickú extrakciu kľúčových slov z atribútov pri definovaní typov faktov. 

  5. 5.Zmenilo sa rozdelenie dlhodobých úloh pre implementáciu. Vojto sa pripojí aj k tvorbe prezentačnej vrstvy a Michal si vezme na starosť Hibernate. 

  6. 6.Zvyšok stretnutia sme pokračovali v implementácii. 

Nové úlohy

Č.

Úloha

Osoba

Termín ukončenia

14.1

Prerobiť stránku PridajFakt ako editovaciu stránku

Vojto

23.3.2009

14.2

Dokončiť skripty pre definovanie vzorca a kľúčových slov

Martin

23.3.2009

14.3

Vytvoriť stránky pre vytváranie typov faktov

Juro, Martin

6.4.2009