Zápis zo stretnutia č. 6

Dátum: 11.11.2008
Miesto: Softvérové štúdio (D07b, KIVT, FEI-STUBA)
Prítomní:
Pedagóg: RNDr. Valéria Šimáková
Členovia tímu: Bc. Bálint Farkas, Bc. Michal Holub, Bc. Juraj Kollár, Bc. Vojtech Villaris,
Bc. Martin Virik
Neprítomní: -
Hostia: -
Zápis vyhotovil: Bc. Michal Holub
Téma stretnutia: Zhodnotenie dokumentácie pripravenej na odovzdanie

Vyhodnotenie minulých úloh

Č.

Úloha

Osoba

Dátum zadania

Termín ukončenia

Skutočné ukončenie

Stav

5.1

Skompletizovať analýzu

Mišo

4.11.2008

11.11.2008

10.11.2008

splnená

5.2

Sumarizácia špecifikácie

Juro

4.11.2008

11.11.2008

8.11.2008

splnená

5.3

Rozšíriť logický model

Vojto

4.11.2008

11.11.2008

8.11.2008

splnená

5.4

Prekresliť návrh architektúry

Bálint

4.11.2008

11.11.2008

8.11.2008

splnená

5.5

Skontrolovať use-case diagramy

Bálint

4.11.2008

11.11.2008

10.11.2008

splnená

5.6

Napísať definíciu znalosti a zručnosti

Martin

4.11.2008

11.11.2008

11.11.2008

splnená

5.7

Skompletizovať dokumentáciu na odovzdanie

Mišo

4.11.2008

11.11.2008

11.11.2008

splnená

5.8

Vytvoriť preberací protokol

Vojto

4.11.2008

11.11.2008

7.11.2008

splnená

5.9

Dokumentácia k webu

Martin

4.11.2008

11.11.2008

11.11.2008

splnená

5.10

Doplniť plán projektu

Martin

4.11.2008

11.11.2008

10.11.2008

splnená

Priebeh stretnutia

  1. 1.Pani Šimáková prečítala a pochválila dokumentáciu. Spomenula, že sa máme pozrieť, ako sa skloňuje slovo „rola“, aby sme v ňom nemali chybu. Zistili sme, že sa skloňuje podľa vzoru žena, takže ho v dokumentácii používame správne (rola – G mn. č. rolí/rol). 

  2. 2.Pani Šimáková odporučila upraviť formátovanie tak, aby bola medzi jednotlivými kapitolami väčšia medzera. Tiež upozornila, aby sme výslednú dokumentáciu nezabudli dať do 13.11.2008 na webstránku tímu.  

  3. 3.Na ďalšie stretnutie nám prinesie pokyny k tvorbe posudkov. Do stredy 12.11.2008 jej máme e-mailom poslať obsah dokumentácie. 

  4. 4.Dohodli sme sa, že do časti riadenie pridáme krátkodobé roly jednotlivých členov ako snímky obrazovky zo systému dotProject. Tiež pridáme krátky popis tohto systému a Ganttov diagram celého projektu.  

  5. 5.Sformulovali sme podiely členov na jednotlivých častiach dokumentácie. Vojto navrhol, aby sme uviedli podiely triedené podľa kapitol, nie podľa členov tímu (teda nebude pri členovi tímu vymenovaný zoznam kapitol, ale pri kapitole bude uvedený zoznam jej autorov). 

Nové úlohy

Č.

Úloha

Osoba

Termín ukončenia

6.1

Upraviť medzery medzi kapitolami

Mišo

13.11.2008

6.2

Pridať riadok na podpis pedagóga do preberacieho protokolu

Vojto

13.11.2008

6.3

Umiestniť výslednú dokumentáciu na web

Martin

13.11.2008

6.4

Poslať obsah dokumentácie pani Šimákovej

Mišo

12.11.2008

6.5

Napáliť dokumentáciu na CD pre druhý tím

Vojto

13.11.2008

6.6

Napísať stručný popis dotProjectu spolu s Ganttovym diagramom

Bálint

13.11.2008