Zápis zo stretnutia č. 5

Dátum: 4.11.2008
Miesto: Softvérové štúdio (D07b, KIVT, FEI-STUBA)
Prítomní:
Pedagóg: RNDr. Valéria Šimáková
Členovia tímu: Bc. Bálint Farkas, Bc. Michal Holub, Bc. Juraj Kollár, Bc. Vojtech Villaris,
Bc. Martin Virik
Neprítomní: -
Hostia: Ing. Nadežda Andrejčíková
Zápis vyhotovil: Bc. Bálint Farkas
Téma stretnutia: Zhodnotenie stavu dokumentácie a diskusia o zmenách v špecifikácii a návrhu

Vyhodnotenie minulých úloh

Č.

Úloha

Osoba

Dátum zadania

Termín ukončenia

Skutočné ukončenie

Stav

2.5

Napísať analýzu a hrubý návrh

všetci

14.10.2008

21.10.2008

1.11.2008

splnená

3.2

Spracovať analýzu súčasného stavu

všetci

21.10.2008

28.10.2008

3.11.2008

splnená

4.1

Zistiť, či už existuje nejaké všeobecné rozdelenie faktov (znalosti)

Martin

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

4.2

Navrhnúť fyzický model údajov

Mišo

28.10.2008

04.11.2008

30.10.2008

splnená

4.3

Overiť fyzický model Case nástrojom

Bálint

28.10.2008

04.11.2008

03.11.2008

splnená

4.4

Preštudovať DP s tematikou sociálnych sieti

Vojto

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

4.5

Preštudovať TP s tematikou sociálnych sieti

Bálint

28.10.2008

04.11.2008

02.11.2008

splnená

4.6

Špecifikovať nosné a bočné výstupy systému

Martin

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

4.7

Upraviť web pre IE6

Martin

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

4.8

Vytvoriť šablónu dokumentácie

Mišo

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

4.9

Nájsť voľne dostupný online CVS

Bálint

28.10.2008

04.11.2008

30.10.2008

splnená

4.10

Overiť použitie SVN na labss2

Martin

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

4.11

Návrh architektúry

Juro

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

4.12

Napísať špecifikáciu požiadaviek

Juro

28.10.2008

04.11.2008

04.11.2008

splnená

 

Priebeh stretnutia

  1. 1.Pani Šimáková schválila špecifikáciu, ale zároveň upozornila na nedostatky. Diagram prípadov použitia nemôže byť na prvej strane, predtým je potrebné  ešte uviesť prípady použitia (stačia hlavičky z tabuliek). Nemáme zabudnúť na číslovanie obrázkov.  

  2. 2.Michal predstavil svoj logický model. Juraj dodal , že model nie je ešte kompletný, treba ho ešte rozšíriť a podrobnejšie opísať.  

  3. 3.Pani Šimáková odporučila pridať zadefinované pojmy do analýzy a  napísať dokumentáciu k webovej stránke. 

  4. 4.Michal predstavil šablónu na dokumentáciu a prediskutovali sme, čo všetko patrí do dokumentácie riadenia.  

  5. 5.Pani Šimáková ukázala jeden starší dokument od tímu GoldFish, čo sme podrobne prelistovali. Zistili sme, ako používať obsah, deliace body a ako navrhnúť preberací formulár. Máme odovzdať 2 exempláre a vložiť do fascikla. 

  6. 6.Diskusia k dokumentácii. Rozhodli sme sa, že  začneme číslovanie od kapitoly analýza. Kapitolu úvod budeme číslovať rímskymi číslicami. Použitá literatúra bude na konci kapitoly úvod. Skratky, notácia a slovník pojmov bude na konci dokumentu bez číslovania a po obsahu budú dve strany bez číslovania (zoznam obrázkov a tabuliek). 

  7. 7.Juraj predstavil svoj návrh architektúry, čo bolo v podstate dobré, ale ešte musíme prekresliť model v programe Visio.  

  8. 8.Pani Andrejčiková predstavila Centrálny register Evidencie publikačnej činnosť. 

  9. 9.Rozdelili sme si úlohy na ďalšie stretnutie týkajúce sa dokumentácie, ktorú je potrebné odovzdať 13. 11. 2008. 

Nové úlohy

Č.

Úloha

Osoba

Termín ukončenia

5.1

Skompletizovať analýzu

Mišo

11.11.2008

5.2

Sumarizácia špecifikácie

Juro

11.11.2008

5.3

Rozšíriť logický model

Vojto

11.11.2008

5.4

Prekresliť návrh architektúry

Bálint

11.11.2008

5.5

Skontrolovať use-case diagramy

Bálint

11.11.2008

5.6

Napísať definíciu znalosti a zručnosti

Martin

11.11.2008

5.7

Skompletizovať dokumentáciu na odovzdanie

Mišo

11.11.2008

5.8

Vytvoriť preberací protokol

Vojto

11.11.2008

5.9

Dokumentácia k webu

Martin

11.11.2008

5.10

Doplniť plán projektu

Martin

11.11.2008