Stretnutie: 4
Dátum: 29.10.2008
Miesto: Labss2
Zúčastnení: PD,
MK, BK, JS, DZ, TH
Vypracoval: TH
MK – Komunikácia s mapami, Java applet + Javascript, Jax-WS 2.0 = OK
JS – Silverlight applet
spojazdnený
TH – Server podporujuci Javu na
labss2 - komplikácie
PD – Geodata stiahnute
BK – Štúdium OWL editora, RMI a webservice
DZ – Od ver. Java 6 stači SE pre webservice, preskúmane volanie web služieb zo Silverlightu a Javy, interoperabilita OK, (pri Silverlighte komplikovanejšie, ale možné)
Vzhľad klienta – spoločné vlastnosti objektov budú reprezentovať gadgety. Agregovanie špecifických vlastností.
Pod mapou by mohli byt editovateľné informácie pomocou mediaWiki.
Základná reprezentácia objektu
· pozícia
· názov
· väzba na koncept
· ID
Koncepty – XML schéma (OWL)
Inštancie v relačnej databáze.
Pri riešenie plánovať aj personalizáciu (moduly s dobrými rozhraniami).
Hierarchia objektov podľa úrovne mapy.
Funkcie prototypu. Príprava analýzy a návrhu.
Stretnutie v nedeľu 15:00 v škole.
Ďalšie stretnutie v utorok o 10:00.
TH, BK, PD – webService
DZ, JS, MK – Client (GUI)
Úloha |
Popis |
Zodpovedná osoba |
API pre Silverlight |
Porozumieť a navrhnúť API pre prácu s mapami, ktoré sa budú využívať na vyšších úrovniach |
MK, DZ |
Rozhrania |
Vytvoriť platformu v Silverlighte, rozhrania. Navrhnúť modularitu a oddeliť logiku a vizualizáciu |
JS, DZ |
Štruktúra databázy, Koncepty schém (OWL) |
Navrhnúť ontológiu a vložiť údaje do DB |
PD, BK |
Zariadiť webovú službu |
Zabezpečiť na serveri labss2 prostriedky pre potreby webovej služby |
TH |
Analýza a návrh |
Popis |
Zodpovedná osoba |
Use-case |
Analyzovať a navrhnúť prípady použitia |
JS, DZ |
Komunikácia jazykov |
JavaScript + Silverlight(C#), GoogleMaps |
MK |
Databázová schéma |
OWL, ontológia, schéma databázy |
PD, BK |
Komunikácia s DB |
Navrhnúť schému výmeny údajov s DB |
TH |