Zápisnica 09

 

Predmet:        Tímový projekt I, tím č. 7

Dátum:           5.12.2007

Čas:                18:00 – 19:00

Miesto:            Izba ŠD Mladosť A4 41/3, Bratislava

Prítomní:        Tomáš Bánik

                        Miroslav Bartoš

                        Marián Beňovský

                        Peter Magula

                        Juraj Michalák

 

Bod č.1

 

Na základe predchádzajúceho stretnutia sme vypracovali reakciu na posudok konkurenčného tímu. Po hlbšom preštudovaní posudku sme sa rozhodli niektré jeho časti akceptovať a zapracovať do nášho projektu, no iné sme odmietli ako neodôvodnené.

 

Bod č.2

 

Na základe analýzy posudku uvádzame našu reakciu na body, ktoré sme sa rodhodli neakceptovať (farebne je napísané naše zdôvodnenie):

 

1.    úvode dokumentu je čitateľoviskratke predstavená problematika, ktorej sa celý dokument venuje tu podané dôvody na riešenie daného problému. Pre prehľadnosť je tu stručný popis jednotlivých kapitol dokumentu. Na druhej strane tu čitateľ nenájde slovník použitých pojmov  nevyžaduje sa, každý použitý pojem sme vysvetlilitexte pri jeho prvom použití.

 

2.    Na ilustráciu jednotlivých požiadaviek autori používajú modely prípadov použitia, ktoré na to síce vhodné, čitateľ všakdokumentácii nenájde použitú notáciu použili sme všeobecne známu notáciu, ktorá priamo vyplývapoužitých diagramov.

 

Bod č.3

 

Na základe analýzy posudku uvádzame našu reakciu na body, ktoré sme sa rodhodli akceptovať a na ich základe doplníme náš projekt:

 

1.    Autori uviedli do funkcionality systému ajsprávuadministráciu systému, používateľské účtyhierarchia oprávnení“, k tejto funkcii však neuviedli žiaden korešpondujúci model prípadov použitia. Nachádza sa tu však model použitia ku komunite (používateľským účtom), kde je správa členov komunity zverená učiteľovi. Správa užívateľov systému sa tu však nenachádza.

 

2.    Ďalší nedostatok sa nachádzapodkapitole „Chat“, kde je detailne popísané akými možnosťami disponuje študentrámci spravovania diskusie, čo označujeme za pozitívne, ale prislúchajúci obrázoktejto podkapitole zobrazuje model prípadu použitia, kde rolu jediného účastníka zohráva práve iba učiteľ.

 

3.     Navyše v popise obrázka sa uvádzaModel prípadov použitia k prezeraniu náplne učebnícaj keď obrázok by mal popisovať model prípadov použitia k diskusii.

 

4.    ďalším nedostatkom možno zahrnúť aj chýbajúci popis vzťahovobrázkoch zobrazujúcich logické modely.

 

5.    nedostatkom formálnej stránky je možné vytknúť iba číslovanie strán, ktoré začína na titulnej stranenie od úvodu.

           

Bod č.4

 

Zodpovedný za vytvorenie prototypu ku dňu jeho odovzdania je Juraj Michalák, ktorý informoval členov tímu o aktuálnom stave prototypu a moduloch, ktoré zpracuje do odovzdania.

 

Bod č.5

 

Nasledujúce stretnutie sa uskutoční dňa 11.12.2007.