č. |
Úloha |
ukončenie úlohy |
stav |
1.a |
Špecifikácia konceptu hry, hlavnej myšlienky a motivácie. Návrh príbehu, sveta, postáv a používateľského rozhrania. |
13.11. |
OK |
1.b |
Návrh koncepcie hry, levelov a úloh. |
13.11. |
OK |
1.c |
Analýza existujúcich riešení a porovnanie s podobnými aplikáciami. Zdôvodnenie výberu Ogre (C++) a porovnanie s inými grafickými prostrediami. |
13.11. |
OK |
1.d |
Špecifikácia princípu hry a funkcií systému. Ovládanie hlasom, iné spôsoby ovládania, analýza existujúcich riešení a návrh. |
13.11. |
OK |
1.e |
Vytvorenie výslednej dokumentácie z dokumentov jednotlivých členov, upravenie do záverečnej verzie na odovzdanie. |
13.11. |
OK |
1.f |
Určiť požiadavky na softvér a hardvér. Požiadavky na
vybavenie softvérového štúdia. |
6.11. |
OK |
D1 |
Odovzdanie dokumentácie analýzy
problému, špecifikácie požiadaviek a návrh riešenia. |
15.11. |
OK |
2.a |
Preštudovanie projektovej dokumentácie. |
18.11. |
OK |
2.b |
Vytvorenie kostry posudku |
20.11. |
OK |
2.c |
Vytvorenie prvej verzie posudku |
19.11. |
OK |
2.d |
Vytvorenie konečnej verzie posudku |
22.11. |
OK |
D2 |
Odovzdanie posudku analýzy, špecifikácie a návrhu iného tímu. |
23.11. |
OK |
3.a |
Ovládanie pomocou hlasu |
10.12. |
OK |
3.b |
Model komára, iné 3D modely |
10.12. |
OK |
3.c |
Grafika, prostredie, programovanie 3D sveta |
10.12. |
OK |
3.e |
Dokumentácia k prototypu |
10.12. |
OK |
3.f |
Vytvorenie výslednej dokumentácie z
dokumentov jednotlivých členov, upravenie do záverečnej verzie na odovzdanie |
16.12. |
OK |
D3 |
Odovzdanie prototypu
vybraných častí systému spolu s dokumentáciou. |
17.12. |
OK |