Tím č. 4 – Gang4Six

  Téma: Kandidát na najlepší multimediálny produkt roku 2008

  Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová

Stretnutie č.: 9

Dátum: 4.12.2007

Čas: 10:45 – 12:30

Miesto: Softvérové štúdio (D07b)

Prílohy:

 

 

Zúčastnení členovia tímu:

Bc. Sašo Kiselkov

Bc. Bianka Kováčová

Bc. Martin Kozmon

Bc. Lenka Litvová

Bc. Michal Poláčik

Bc. Jakub Tekeľ

Zápis vypracoval: Bianka Kováčová

Zápis overil: Sašo Kiselkov

 

Zhodnotenie úloh

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

4.2

Priebežná aktualizácia a spresňovanie plánu

30.10. 2007

17.12. 2007

Aktívna

Martin Kozmon

6.3

Prototypovanie odchytávania frekvencie bzučania

13.11. 2007

11.12. 2007

Predĺžená

Lenka Litvová

6.4

Prototypovanie grafiky

13.11. 2007

11.12. 2007

Predĺžená

Sašo Kiselkov, Michal Poláčik

6.5

Protypovanie správania NPC a detekcie kolízií

13.11. 2007

11.12. 2007

Predĺžená

Jakub Tekeľ

8.1

Spísanie postupu pre správu zdrojového kódu

27.11.2007

11.12. 2007

Čiastočne splnená

Sašo Kiselkov

8.2

Vytvorenie repozitára v SVN

27.11.2007

4.12. 2007

Splnená

Sašo Kiselkov, Bianka Kováčová

8.3

Priebežné spájanie jednotlivých častí prototypu

27.11.2007

17.12. 2007

Aktívna

Sašo Kiselkov

8.4

Modelovanie objektov

27.11.2007

17.12.2007

Splnená

Martin Kozmon

8.5

Vytvorenie revíznej kapitoly na základe posudku tímu č. 8

27.11.2007

11.12. 2007

Čiastočne splnená

Bianka Kováčová

 

Zápis

·         Prešli sme si katalóg súťažných projektov na Europrixe 2007.

·         Prešli sme si úlohy z minulého týždňa a riešili sme problémy, na ktoré sme pri prototypovaní narazili:

o    Lenka má problém s bufferom pre zvuk a zatiaľ sa jej nepodarilo rozbehnúť určovanie frekvencie hlasu.

o    Mišovi sa v OGRE aplikácii nezobrazujú budovy a nevie, kde môže byť problém. Komár je však už ovládateľný, lieta a máva krídlami. Navrhli sme pár zlepšení.

o    Martin má problém s novou verziou programu Maya, pretože nedokáže exportnúť nového komára a vložiť ho do OGRE prostredia.

·         Vyriešili sme fyziku letu komára.

·         Sašo každému členovi tímu pridelil login do SVN.

·         Dohodli sme sa s tímom č. 8 na prezentovaní prototypu 17.12. o 12.30 v softvérom štúdiu.

Úlohy na ďalšie obdobie

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

4.2

Priebežná aktualizácia a spresňovanie plánu

30.10. 2007

17.12. 2007

Aktívna

Martin Kozmon

6.3

Prototypovanie odchytávania frekvencie bzučania

13.11. 2007

11.12. 2007

Predĺžená

Lenka Litvová

6.4

Prototypovanie grafiky

13.11. 2007

11.12. 2007

Predĺžená

Sašo Kiselkov, Michal Poláčik

6.5

Protypovanie správania NPC a detekcie kolízií

13.11. 2007

11.12. 2007

Predĺžená

Jakub Tekeľ

8.1

Spísanie postupu pre správu zdrojového kódu

27.11.2007

11.12. 2007

Čiastočne splnená

Sašo Kiselkov

8.3

Priebežné spájanie jednotlivých častí prototypu

27.11.2007

17.12. 2007

Aktívna

Sašo Kiselkov

8.5

Vytvorenie revíznej kapitoly na základe posudku tímu č. 8

27.11.2007

11.12. 2007

Čiastočne splnená

Bianka Kováčová

9.1

Prispôsobiť kameru pohybu komára

4.12.2007

11.12. 2007

Aktívna

Jakub Tekeľ

9.2

Nainštalovanie softvéru na prístup k SVN, upload zdrojových kódov

4.12.2007

11.12. 2007

Aktívna

Všetci