Tím č. 4 – Gang4Six Téma: Kandidát na najlepší multimediálny
produkt roku 2008 Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová |
||||||
|
Zúčastnení členovia tímu: Bc. Sašo Kiselkov Bc. Bianka Kováčová Bc. Martin Kozmon Bc. Lenka Litvová Bc. Michal Poláčik Bc. Jakub Tekeľ |
|||||
Zápis vypracoval: Sašo
Kiselkov |
Zápis overil: Martin
Kozmon |
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
1.3 |
Dohodnúť sa na štruktúre písania komentárov k
zdrojákom |
9.10.2007 |
20.11.2007 |
Predĺžená |
Bianka Kováčová |
3.5 |
Začať písať dokumentáciu,
a spájať jednotlivé časti |
23.10.2007 |
15.11.2007 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |
3.8 |
Založenie projektového denníka |
23.10.2007 |
13.11.2007 |
Splnená |
Sašo Kiselkov |
4.1.1 |
Špecifikácia konceptu hry, základnej myšlienky a
motivácie |
30.10.2007 |
9.11.2007 |
Splnená |
Sašo Kiselkov, Martin Kozmon |
4.1.2 |
Návrh príbehu, postáv a grafického rozhrania |
30.10.2007 |
9.11.2007 |
Splnená |
Sašo Kiselkov, Martin Kozmon |
4.1.3 |
Návrh koncepcie hry a levelov |
30.10.2007 |
9.11.2007 |
Splnená |
Michal Poláčik, Jakub Tekeľ |
4.1.4 |
Porovnanie s existujúcimi aplikáciami |
30.10.2007 |
9.11.2007 |
Splnená |
Michal Poláčik |
4.1.6 |
Špecifikácia používateľskej interakcie
s aplikáciou, analýza možností a existujúcich riešení, návrh |
30.10.2007 |
9.11.2007 |
Splnená |
Lenka Litvová |
4.2 |
Priebežná aktualizácia a spresňovanie plánu |
30.10.2007 |
17.12.2007 |
Aktívna |
Martin Kozmon |
5.1 |
Prototypovanie animácie z 3D editora do
prostredia Ogre3D |
13.11.2007 |
20.11.2007 |
|
Martin Kozmon, Michal Poláčik |
5.2 |
Odovzdať vyplnený dotazník s návrhmi |
6.11.2007 |
8.11.2007 15:00 |
Splnená |
Všetci |
5.3 |
Vyhodnotenie dotazníkov |
8.11.2007 |
9.11.2007 |
Splnená |
Jakub Tekeľ |
5.4 |
Dohodnúť inštaláciu softvéru do soft. štúdia |
6.11.2007 |
13.11.2007 |
Splnená |
Sašo Kiselkov, Michal Poláčik |
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
1.3 |
Dohodnúť sa na štruktúre písania komentárov k
zdrojákom |
9.10. 2007 |
20.11. 2007 |
Predĺžená |
Bianka Kováčová |
3.5 |
Začať písať dokumentáciu,
a spájať jednotlivé časti |
23.10. 2007 |
15.11. 2007 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |
4.2 |
Priebežná aktualizácia a spresňovanie plánu |
30.10. 2007 |
17.12. 2007 |
Aktívna |
Martin Kozmon |
5.1 |
Prototypovanie animácie z 3D editora do
prostredia Ogre3D |
13.11. 2007 |
20.11. 2007 |
Aktívna |
Martin Kozmon, Michal Poláčik |
6.1 |
Doplniť staré záznamy do projektového denníka. |
13.11. 2007 |
20.11. 2007 |
Aktívna |
Sašo Kiselkov |
6.2 |
Opis modulu GameEngine. |
13.11. 2007 |
13.11. 2007 |
Aktívna |
Sašo Kiselkov |
6.3 |
Prototypovanie odchytávania frekvencie bzučania |
13.11. 2007 |
20.11. 2007 |
Aktívna |
Lenka Litvová |
6.4 |
Prototypovanie grafiky |
13.11. 2007 |
20.11. 2007 |
Aktívna |
Sašo Kiselkov, Michal Poláčik |
6.5 |
Protypovanie správania NPC a detekcie kolízii |
13.11. 2007 |
20.11. 2007 |
Aktívna |
Jakub Tekeľ |
6.6 |
Zorganizovanie ľudí na posudok |
13.11. 2007 |
20.11. 2007 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |