Tím č. 4 – Gang4Six

  Téma: Kandidát na najlepší multimediálny produkt roku 2008

  Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová

Stretnutie č.: 4

Dátum: 30.10.2007

Čas: 10:05-12:40

Miesto: Softvérové štúdio (D07b)

Prílohy:

 

 

Zúčastnení členovia tímu:

Bc. Sašo Kiselkov

Bc. Bianka Kováčová

Bc. Martin Kozmon

Bc. Lenka Litvová

Bc. Michal Poláčik

Bc. Jakub Tekeľ

Zápis vypracoval: Lenka Litvová

Zápis overil: Bianka Kováčová

Zhodnotenie úloh

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

1.3

Dohodnúť sa na štruktúre písania komentárov k zdrojákom

9.10.2007

 

Odložená

 

2.2

Rozšíriť uvedený návrh pre simulátor komára a určiť nástroje vhodné na implementáciu

16.10.2007

30.10.2007

Splnená

Všetci

3.1

Preskúmať Ogre3D a vyskúšať vytvoriť jednoduchú scénu

23.10.2007

30.10.2007

Splnená

Sašo Kiselkov, Michal Poláčik

3.2

Inštalácia, rozbehanie a oboznámenie členov s dotProjectom

23.10.2007

28.10.2007

Splnená

Jakub Tekeľ

3.3

Vytvoriť avi súbor s lietajúcim komárom

23.10.2007

30.10.2007

Splnená

Martin Kozmon

3.4

Zistiť použiteľnosť VRCommanderu v našom projekte

23.10.2007

30.10.2007

Splnená

Lenka Litvová

3.5

Začať písať dokumentáciu

23.10.2007

15.11.2007

Aktívna

Bianka Kováčová

3.6

Vytvorenie plánu

23.10.2007

28.10.2007

Splnená

Bianka Kováčová, Martin Kozmon

3.7

Vloženie plánu do dotProjectu

28.10.2007

30.10.2007

Predĺžená

Jakub Tekeľ

3.8

Založenie projektového denníka

23.10.2007

30.10.2007

Predĺžená

Sašo Kiselkov

4.1

Začať s návrhom

30.10.2007

6.11.2007

Rozdelená

Všetci

Zápis

·        Na základe ukážkovej scény urobenej v prostredí OGRE a jeho porovnania s ostatnými dostupnými prostrediami sme sa definitívne rozhodli ho využiť pri našej aplikácii.

·         Prezreli sme si návrh komára a jeho pohybu, ktorý sme vyhodnotili ako výborný. Ukážkový súbor je umiestnený na webovej stránke tímu.

·        Oboznámili sme sa so základným ovládaním  aplikácie dotProject. Do dotProject sa dá prihlásiť na stránke <http://www.totorisu.sk/gang4six>. Prihlasovacie meno a heslo každý dostane od administrátora, ktorým je Jakub. Po prihlásení je potrebné kliknúť na položku <Projects>, kde pre firmu gang4six je tam jeden jediný projekt – Multimediálny produkt. Ďalšie používanie dotProjectu je intuitívne.

·        Dozvedeli sme o možnej účasti na tohtoročnom TTA festivale, ktorý sa koná 23. a 24. novembra v Grazi. Sašo a Martin prejavili záujem zúčastniť sa.

·        Lenka predstavila možnosti aplikácie PiLfIuS! ako náhrady za VRCommander, ktorý sa ukázal byť komerčný. Zhodli sme sa, že jej využitie pre hlasové ovládanie aplikácie by bolo efektívnym riešením, pokiaľ nedôjde k zbytočnému ďalšiemu zaťaženiu používateľa.

·        Kontrola projektových denníkov dopadla dobre, pričom sa vyskytla požiadavka zároveň určiť týždenne odpracované človekohodiny. Sašo úlohu 3.8 zatiaľ nesplnil.

·        Rozdelili sme si úlohy na dokumentácii a bol vytvorený podrobný plán na ďalšie obdobie (viď úlohy).


 

Úlohy na ďalšie obdobie

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

1.3

Dohodnúť sa na štruktúre písania komentárov k zdrojákom

9.10.2007

 

Odložená

 

3.5

Začať písať dokumentáciu, a spájať jednotlivé časti

23.10.2007

15.11.2007

Aktívna

Bianka Kováčová

3.7

Vloženie plánu do dotProjectu

28.10.2007

1.11.2007

Predĺžená

Jakub Tekeľ

3.8

Založenie projektového denníka

23.10.2007

6.11.2007

Predĺžená

Sašo Kiselkov

4.1.1

Špecifikácia konceptu hry, základnej myšlienky a motivácie

30.10.2007

9.11.2007

Aktívna

Sašo Kiselkov, Martin Kozmon

4.1.2

Návrh príbehu, postáv a grafického rozhrania

30.10.2007

9.11.2007

Aktívna

Sašo Kiselkov, Martin Kozmon

4.1.3

Návrh koncepcie hry a levelov

30.10.2007

9.11.2007

Aktívna

Michal Poláčik, Jakub Tekeľ

4.1.4

Porovnanie s existujúcimi aplikáciami

30.10.2007

9.11.2007

Aktívna

Michal Poláčik

4.1.5

Porovnanie rôznych prostredí pre tvorbu grafiky a zdôvodnenie výberu Ogre3D

30.10.2007

6.11.2007

Aktívna

Michal Poláčik

4.1.6

Špecifikácia používateľskej interakcie s aplikáciou, analýza možností a existujúcich riešení, návrh

30.10.2007

6.11.2007

Aktívna

Lenka Litvová

4.1.7

Určenie softvérových a hardvérových požiadaviek pre softvérové štúdio

30.10.2007

6.11.2007

Aktívna

Všetci

4.2

Priebežná aktualizácia a spresňovanie plánu

30.10.2007

17.12.2007

Aktívna

Martin Kozmon