Tím č. 4 – Gang4Six

  Téma: Kandidát na najlepší multimediálny produkt roku 2008

  Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová

 

Stretnutie č.: 20

Dátum: 23.4.2008

Čas: 16.00 – 17:30

Miesto: Softvérové štúdio (D07b)

Prílohy:

 

 

Zúčastnení členovia tímu:

Bc. Sašo Kiselkov

Bc. Bianka Kováčová

Bc. Martin Kozmon

Bc. Lenka Litvová

Bc. Michal Poláčik

Bc. Jakub Tekeľ

Zápis vypracoval: Jakub Tekeľ

Zápis overil: Sašo Kiselkov

Zhodnotenie úloh

 

Úloha č.

Popis

Termín

 zadania

Termín

ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

17.5

Umelá inteligencia v Lue

2.4.2008

23.4.2008

Predĺžená

Jakub Tekeľ

17.7

Dokumentácia k implementácii

2.4.2008

29.4.2008

Aktívna

Bianka Kováčová (Všetci)

 

18.1

Integrácia ovládania a fyziky

9.4.2008

23.4.2008

Ukončená

Sašo Kiselkov (Michal Poláčik)

18.2

Namodelovanie príbehových elementov

9.4.2008

18.4.2008

Ukončená

Martin Kozmon  (Jakub Tekeľ )

18.4

Integrácia zvukového výstupu do core enginu

9.4.2008

23.4.2008

Predĺžená

Lenka Litvová (Sašo Kiselkov)

19.1

Zistiť prečo aplikácia seká

16.4.2008

23.4.2008

Ukončená

Michal Poláčik

19.2

Optimalizácia modelu

16.4.2008

20.4.2008

Ukončená

Martin Kozmon

19.3

Menu a setup grafiky

+loading

16.4.2008

23.4.2008

Predĺžená

Lenka Litvová

(Michal Poláčik)

19.4

Zistiť možnosť prepínania modelov + posunúť model

16.4.2008

23.4.2008

Ukončená

Michal Poláčik

19.5

Vykvádrovanie sveta pre účely detekcie kolízií

16.4.2008

23.4.2008

Zrušená

Jakub Tekeľ

19.6

Kostra inštalačnej a používateľskej príručky

16.4.2008

23.4.2008

Ukončená

Bianka Kováčová

 

Zápis

·         Zhodnotili sme úlohy z minulého týždňa.

·         Sašo sa rozhodol použiť knižnicu Ogre op-code na detekciu kolízií. Vykockovanie sveta pre účely pôvodnej detekcie kolízii bolo zrušené.

·         Aplikácia sekala, lebo celé mesto bolo len jeden model. Martin rozsekal mesto na viac modelov.

·         Michal zistil, že modely komára je možné prepínať.

·         30.4. bude konferencia. Účasť členov tímu je povinná. Členovia prídu v oblekoch.

·         30.4. je deadline na odovzdanie používateľskej príručky.

·         Lenka s Martinom sa dohodli na výzore menu a rozdelení práce na ňom.

·         Dohodli sme sa, že program bude mať inštalačný program a setup program.

·         Loading obrazovku sme sa rozhodli aktuálne neriešiť.

Úlohy na ďalšie obdobie

 

Úloha č.

Popis

Termín

 zadania

Termín

ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

17.5

Umelá inteligencia v Lue

2.4.2008

26.4.2008

Predĺžená

Jakub Tekeľ

17.7

Dokumentácia k implementácii

2.4.2008

29.4.2008

Aktívna

Bianka Kováčová (Všetci)

 

18.4

Integrácia zvukového výstupu do core enginu

9.4.2008

26.4.2008

Predĺžená

Lenka Litvová, Sašo Kiselkov

19.3

Menu a setup grafiky

+loading

16.4.2008

30.4.2008

Predĺžená

Lenka Litvová

(Michal Poláčik)

20.1

Vytvoriť setup okno a dodať inštalačný zip Lenke

23.4.2008

25.4.2008

Aktívna

Michal Poláčik

20.2

Urobiť myšou ovládané menu

23.4.2008

25.4.2008

Aktívna

Sašo Kiselkov

20.3.

Dodať zoznam kláves

23.4.2008

26.4.2008

Aktívna

Sašo Kiselkov

20.4.

Urobiť obrázky pre menu

23.4.2008

24.4.2008

Aktívna

Martin Kozmon

20.5.

Popísať navigáciu v menu

23.4.2008

30.4.2008

Aktívna

Bianka Kováčová

20.6.

Vytvoriť inštalačný program a spísať postup inštalácie

23.4.2008

30.4.2008

Aktívna

Lenka Litvová

20.7.

Urobiť popis setupu obrazových nastavení

23.4.2008

30.4.2008

Aktívna

Lenka Litvová (Bianka Kováčová)

20.8.

Popis ovládania hry

23.4.2008

30.4.2008

Aktívna

Lenka Litvová