Tím č. 4 – Gang4Six Téma: Kandidát
na najlepší multimediálny produkt roku 2008 Vedúci
projektu: Mgr. Alena Kovárová |
|
||||||
|
Zúčastnení
členovia tímu: Bc. Sašo Kiselkov Bc. Bianka Kováčová Bc. Martin Kozmon Bc. Lenka Litvová Bc. Michal Poláčik Bc. Jakub Tekeľ |
||||||
Zápis vypracoval: Jakub
Tekeľ |
Zápis overil: Sašo
Kiselkov |
||||||
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
||||
17.5 |
Umelá inteligencia v Lue |
2.4.2008 |
23.4.2008 |
Predĺžená |
Jakub Tekeľ |
||||
17.7 |
Dokumentácia k implementácii |
2.4.2008 |
29.4.2008 |
Aktívna |
Bianka Kováčová (Všetci) |
|
|||
18.1 |
Integrácia ovládania a fyziky |
9.4.2008 |
23.4.2008 |
Ukončená |
Sašo Kiselkov (Michal Poláčik) |
||||
18.2 |
Namodelovanie príbehových elementov |
9.4.2008 |
18.4.2008 |
Ukončená |
Martin Kozmon
(Jakub Tekeľ ) |
||||
18.4 |
Integrácia zvukového výstupu do core
enginu |
9.4.2008 |
23.4.2008 |
Predĺžená |
Lenka Litvová (Sašo Kiselkov) |
||||
19.1 |
Zistiť prečo aplikácia seká |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Ukončená |
Michal Poláčik |
||||
19.2 |
Optimalizácia modelu |
16.4.2008 |
20.4.2008 |
Ukončená |
Martin Kozmon |
||||
19.3 |
Menu a setup grafiky +loading |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Predĺžená |
Lenka Litvová (Michal Poláčik) |
||||
19.4 |
Zistiť možnosť prepínania modelov + posunúť model |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Ukončená |
Michal Poláčik |
||||
19.5 |
Vykvádrovanie sveta pre účely detekcie kolízií |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Zrušená |
Jakub Tekeľ |
||||
19.6 |
Kostra inštalačnej a používateľskej príručky |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Ukončená |
Bianka Kováčová |
||||
·
Zhodnotili
sme úlohy z minulého týždňa.
·
Sašo
sa rozhodol použiť knižnicu Ogre op-code
na detekciu kolízií. Vykockovanie sveta pre účely
pôvodnej detekcie kolízii bolo zrušené.
·
Aplikácia
sekala, lebo celé mesto bolo len jeden model. Martin rozsekal mesto na viac
modelov.
·
Michal
zistil, že modely komára je možné prepínať.
·
30.4.
bude konferencia. Účasť členov tímu je povinná. Členovia prídu v oblekoch.
·
30.4.
je deadline na odovzdanie používateľskej príručky.
·
Lenka
s Martinom sa dohodli na výzore menu a rozdelení práce na ňom.
·
Dohodli
sme sa, že program bude mať inštalačný program a setup
program.
·
Loading obrazovku sme sa rozhodli aktuálne neriešiť.
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
||||
17.5 |
Umelá inteligencia v Lue |
2.4.2008 |
26.4.2008 |
Predĺžená |
Jakub Tekeľ |
||||
17.7 |
Dokumentácia k implementácii |
2.4.2008 |
29.4.2008 |
Aktívna |
Bianka Kováčová (Všetci) |
|
|||
18.4 |
Integrácia zvukového výstupu do core
enginu |
9.4.2008 |
26.4.2008 |
Predĺžená |
Lenka Litvová, Sašo Kiselkov |
||||
19.3 |
Menu a setup grafiky +loading |
16.4.2008 |
30.4.2008 |
Predĺžená |
Lenka Litvová (Michal Poláčik) |
||||
20.1 |
Vytvoriť setup okno
a dodať inštalačný zip Lenke |
23.4.2008 |
25.4.2008 |
Aktívna |
Michal Poláčik |
||||
20.2 |
Urobiť myšou ovládané menu |
23.4.2008 |
25.4.2008 |
Aktívna |
Sašo Kiselkov |
||||
20.3. |
Dodať zoznam kláves |
23.4.2008 |
26.4.2008 |
Aktívna |
Sašo Kiselkov |
||||
20.4. |
Urobiť obrázky pre menu |
23.4.2008 |
24.4.2008 |
Aktívna |
Martin Kozmon |
||||
20.5. |
Popísať navigáciu v menu |
23.4.2008 |
30.4.2008 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |
||||
20.6. |
Vytvoriť inštalačný program a spísať postup
inštalácie |
23.4.2008 |
30.4.2008 |
Aktívna |
Lenka Litvová |
||||
20.7. |
Urobiť popis setupu
obrazových nastavení |
23.4.2008 |
30.4.2008 |
Aktívna |
Lenka Litvová (Bianka Kováčová) |
||||
20.8. |
Popis ovládania hry |
23.4.2008 |
30.4.2008 |
Aktívna |
Lenka Litvová |
||||