Tím č. 4 –
Gang4Six Téma: Kandidát
na najlepší multimediálny produkt roku 2008 Vedúci
projektu: Mgr. Alena Kovárová |
||||||
|
Zúčastnení členovia tímu: Bc. Sašo Kiselkov Bc. Bianka Kováčová Bc. Martin Kozmon Bc. Lenka Litvová Bc. Michal Poláčik Bc. Jakub Tekeľ |
|||||
Zápis
vypracoval: Martin Kozmon |
Zápis
overil: Jakub Tekeľ |
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
|
17.1 |
Vytvoriť poster na IIT.SRC |
2.4.2008 |
16.4.2008 |
Ukončená |
Martin Kozmon Lenka Litvová |
|
17.5 |
Umelá inteligencia v Lue |
2.4.2008 |
13.4.2008 |
Predĺžená |
Jakub Tekeľ |
|
17.7 |
Dokumentácia k implementácii |
2.4.2008 |
29.4.2008 |
Stále aktívna |
Bianka Kováčová (Všetci) |
|
18.1 |
Integrácia ovládania
a fyziky |
9.4.2008 |
13.4.2008 |
Predĺžená |
Sašo Kiselkov (Michal Poláčik) |
|
18.2 |
Namodelovanie príbehových elementov |
9.4.2008 |
16.4.2008 |
Predĺžená |
Martin Kozmon
(Jakub Tekeľ ) |
|
18.3 |
Zostavenie zvukovej knižnice ku hre |
9.4.2008 |
12.4.2008 |
Splnená |
Lenka Litvová (Jakub Tekeľ, Martin Kozmon) |
|
18.4 |
Integrácia zvukového výstupu do core enginu |
9.4.2008 |
16.4.2008 |
Predĺžená |
Lenka Litvová (Sašo Kiselkov) |
|
18.5 |
Úprava zvukového ovládania |
9.4.2008 |
16.4.2008 |
Splnená |
Lenka Litvová |
|
·
Zhodnotili
sme úlohy z minulého týždňa.
·
Martin
bude konkrétne modelovať:
o
Modely
príbehových elementov – schránka, list, klobúk, balónik + obrázky.
o
Modely
vylepšení – prídavné motory, nádrže.
·
Integrácia
Lenky a Jakuba nemohla byť vykonaná z dôvodu omeškania úlohy 18.1.
·
Všetci
testovali zvukové ovládanie. Niektorí z nás mali problém
s dosahovaním požadovanej frekvencie (komár nechcel vzlietnuť), ale
zistili sme, že ak používateľovi nebude fungovať klasické Zzzz, môže ešte
skúsiť aj Sssss alebo Ccccc. Prestávky na nadychovanie boli ošetrené
k našej spokojnosti - komár už nepadal prudko dolu pri nádychu.
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
||||
17.5 |
Umelá inteligencia v Lue |
2.4.2008 |
23.4.2008 |
Predĺžená |
Jakub Tekeľ |
||||
17.7 |
Dokumentácia k implementácii |
2.4.2008 |
29.4.2008 |
Predĺžená |
Bianka Kováčová (Všetci) |
|
|||
18.1 |
Integrácia ovládania
a fyziky |
9.4.2008 |
23.4.2008 |
Predĺžená |
Sašo Kiselkov (Michal Poláčik) |
||||
18.2 |
Namodelovanie príbehových elementov |
9.4.2008 |
18.4.2008 |
Stále aktívna |
Martin Kozmon
(Jakub Tekeľ ) |
||||
18.4 |
Integrácia zvukového výstupu do core enginu |
9.4.2008 |
23.4.2008 |
Predĺžená |
Lenka Litvová (Sašo Kiselkov) |
||||
19.1 |
Zistiť prečo aplikácia seká |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Aktívna |
Michal Poláčik |
||||
19.2 |
Optimalizácia modelu |
16.4.2008 |
20.4.2008 |
Aktívna |
Martin Kozmon |
||||
19.3 |
Menu a setup grafiky +loading |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Aktívna |
Lenka Litvová (Michal Poláčik) |
||||
19.4 |
Zistiť možnosť prepínania modelov + posunúť model |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Aktívna |
Michal Poláčik |
||||
19.5 |
Vykvádrovanie sveta pre účely detekcie kolízií |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Aktívna |
Jakub Tekeľ |
||||
19.6 |
Kostra inštalačnej a používateľskej príručky |
16.4.2008 |
23.4.2008 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |
||||