Tím č. 4 – Gang4Six

  Téma: Kandidát na najlepší multimediálny produkt roku 2008

  Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová

Stretnutie č.: 17

Dátum: 2.4.2008

Čas: 16.10 – 17:30

Miesto: Softvérové štúdio (D07b)

Prílohy:

 

 

Zúčastnení členovia tímu:

Bc. Sašo Kiselkov

Bc. Bianka Kováčová

Bc. Martin Kozmon

Bc. Lenka Litvová

Bc. Michal Poláčik

Bc. Jakub Tekeľ

Zápis vypracoval: Lenka Litvová

Zápis overil: Jakub Tekeľ

 

Zhodnotenie úloh

 

Úloha č.

Popis

Termín

 zadania

Termín

ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

13.4

GUI + zistiť funkčnosť

26.3.2008

2.4.2008

Splnená

Michal Poláčik

14.2

Implementovať vlastnú detekciu kolízií

26.3.2008

2.4.2008

Splnená

Jakub Tekeľ

14.3

Aktualizovať si projektové denníky

12.3.2008

2.4.2008

Splnená

Sašo Kiselkov

15.1

Rozbehať Ogre3D s našou aplikáciou

19.3.2008

2.4.2008

Splnená

Sašo Kiselkov

15.2

Commitnutie nového ovládania do SVN

19.3.2008

26.3.2008

Splnená

Jakub Tekeľ

16.1

Začať s dokumentáciou projektu a riadenia

26.3.2008

2.4.2008

Splnená

Bianka Kováčová

16.2

Integrovať ovládanie zvukom do Ogre3D

26.3.2008

2.4.2008

Splnená

Michal Poláčik

Lenka Litvová

17.1

Vytvoriť poster na IIT.SRC

2.4.2008

16.4.2008

Budúca

Martin Kozmon Lenka Litvová

 

 

Zápis

·         Zhodnotili sme úlohy z minulého týždňa.

·         Úloha 14.2 je splnená, ale keď bude definitívny svet, treba ho nakockovať.

·         Úloha 16.2 je splnená, ale je potrebné prispôsobiť konštanty pre používateľsky prívetivé ovládanie.

·         Sašo nás oboznámil s ďaľším postupom práce na projekte. Navrhol nanovo prepísať celý program s lepšou štruktúrou. Navrhol využitie skriptovacie jazyka Lua. Sašovi bolo zverené vedenie implementačných prác.

Úlohy na ďalšie obdobie

 

Úloha č.

Popis

Termín

 zadania

Termín

ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

17.1

Vytvoriť poster na IIT.SRC

2.4.2008

16.4.2008

Aktívna

Martin Kozmon Lenka Litvová

17.2

Exportovať model sveta

2.4.2008

9.4.2008

Aktívna

Martin Kozmon

17.3

Modely ľudí

2.4.2008

9.4.2008

Aktívna

Martin Kozmon

17.4

Prepis celého projektu podľa navrhnutého postupu

2.4.2008

9.4.2008

Aktívna

Sašo Kiselkov (Michal Poláčik)

17.5

Umelá inteligencia

2.4.2008

9.4.2008

Aktívna

Jakub Tekeľ

17.6

Dodať Bianke časový plán na tvorbu projektu

2.4.2008

3.4.2008

Aktívna

Sašo Kiselkov

17.7

Dokumentácia k implementácii

2.4.2008

29.4.2008

Aktívna

všetci

17.8

Detailne špecifikovať príbehový obsah hry (itemy, questy)

2.4.2008

16.4.2008

Aktívna

Jakub Tekeľ (Bianka Kováčová)