Tím č. 4 – Gang4Six

  Téma: Kandidát na najlepší multimediálny produkt roku 2008

  Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová

Stretnutie č.: 14

Dátum: 12.3.2008

Čas: 16.00 – 17.30

Miesto: Softvérové štúdio (D07b)

Prílohy:

 

 

Zúčastnení členovia tímu:

Bc. Sašo Kiselkov

Bc. Bianka Kováčová

Bc. Martin Kozmon

Bc. Lenka Litvová

Bc. Michal Poláčik

Bc. Jakub Tekeľ

Zápis vypracoval: Jakub Tekeľ

Zápis overil: Martin Kozmon

 

Zhodnotenie úloh

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

12.1

Spojazdniť SVN

27.2.2008

12.3.2008

Predĺžená

Sašo Kiselkov

13.1

Vytvorenie modelu komára s vysokým počtom polygónov

5.3.2008

12.3.2008

 

Aktívna

Martin Kozmon

13.2

Začiatok programovania ovládania zvukom

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Lenka

Litvová

13.4

GUI + zistiť funkčnosť

5.3.2008

12.3.2008

Predĺžená

Michal Poláčik

13.5

Bounding boxy – zistiť fungovanie

5.3.2008

12.3.2008

Splnená

Jakub Tekeľ

13.6

Vytvorenie spresneného plánu

5.3.2008

12.3.2008

Splnená

Bianka Kováčová

13.7

Úspešne spustiť prototyp

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Bianka Kováčová

13.8

Naučiť sa štruktúru Ogre

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Sašo Kiselkov

13.9

Aktualizovať webstránku

5.3.2008

12.3.2008

Splnená

Martin Kozmon

Zápis

·         Zhodnotili sme úlohy z minulého týždňa

·         Jakub sa rozhodol implementovať vlastnú detekciu a riešenie kolízii

·         Martin sa pozrel na Cell-Shading v Ogre, využitie vyžaduje ďalší prieskum

·         Sašo skompiloval Ogre, pracuje na spustení pod Linuxom

 

Úlohy na ďalšie obdobie

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

12.1

Spojazdniť SVN

27.2.2008

19.3.2008

Opäť predĺžená

Sašo Kiselkov

14.1

Pokračovanie programovania ovládania zvukom

12.3.2008

19.3.2008

Aktívna

Lenka

Litvová

14.2

Implementovať vlastnú detekciu kolízii

12.3.2008

19.3.2008

Aktívna

Jakub Tekeľ

13.8

Naučiť sa štruktúru Ogre

5.3.2008

19.3.2008

Predĺžená

Sašo Kiselkov

14.3

Aktualizovať si projektové denníky

12.3.2008

19.3.2008

Aktívna

Všetci

14.4

Vytvoriť a exportovať model nemocnice

12.3.2008

19.3.2008

Aktívna

Martin Kozmon

13.4

GUI + zistiť funkčnosť

5.3.2008

19.3.2008

Predĺžená

Michal Poláčik

14.5

Zistiť fungovanie Cell-Shading v Ogre

12.3.2008

19.3.2008

Aktívna

Michal Poláčik

13.7

Úspešne spustiť prototyp

5.3.2008

19.3.2008

Predĺžená

Bianka Kováčová