Tím č. 4 –
Gang4Six Téma: Kandidát
na najlepší multimediálny produkt roku 2008 Vedúci
projektu: Mgr. Alena Kovárová |
||||||
|
Zúčastnení členovia tímu: Bc. Sašo Kiselkov Bc. Bianka Kováčová Bc. Martin Kozmon Bc. Lenka Litvová Bc. Michal Poláčik Bc. Jakub Tekeľ |
|||||
Zápis
vypracoval: Jakub Tekeľ |
Zápis
overil: Martin Kozmon |
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
12.1 |
Spojazdniť SVN |
27.2.2008 |
12.3.2008 |
Predĺžená |
Sašo Kiselkov |
13.1 |
Vytvorenie modelu komára s vysokým počtom
polygónov |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Martin Kozmon |
13.2 |
Začiatok programovania ovládania zvukom |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Lenka Litvová |
13.4 |
GUI + zistiť funkčnosť |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Predĺžená |
Michal Poláčik |
13.5 |
Bounding boxy – zistiť fungovanie |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Splnená |
Jakub Tekeľ |
13.6 |
Vytvorenie spresneného plánu |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Splnená |
Bianka Kováčová |
13.7 |
Úspešne spustiť prototyp |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |
13.8 |
Naučiť sa štruktúru Ogre |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Sašo Kiselkov |
13.9 |
Aktualizovať webstránku |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Splnená |
Martin Kozmon |
·
Zhodnotili
sme úlohy z minulého týždňa
·
Jakub
sa rozhodol implementovať vlastnú detekciu a riešenie kolízii
·
Martin
sa pozrel na Cell-Shading v Ogre, využitie vyžaduje ďalší prieskum
·
Sašo
skompiloval Ogre, pracuje na spustení pod Linuxom
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
12.1 |
Spojazdniť SVN |
27.2.2008 |
19.3.2008 |
Opäť predĺžená |
Sašo Kiselkov |
14.1 |
Pokračovanie programovania ovládania zvukom |
12.3.2008 |
19.3.2008 |
Aktívna |
Lenka Litvová |
14.2 |
Implementovať vlastnú detekciu kolízii |
12.3.2008 |
19.3.2008 |
Aktívna |
Jakub Tekeľ |
13.8 |
Naučiť sa štruktúru Ogre |
5.3.2008 |
19.3.2008 |
Predĺžená |
Sašo Kiselkov |
14.3 |
Aktualizovať si projektové denníky |
12.3.2008 |
19.3.2008 |
Aktívna |
Všetci |
14.4 |
Vytvoriť a exportovať model nemocnice |
12.3.2008 |
19.3.2008 |
Aktívna |
Martin Kozmon |
13.4 |
GUI + zistiť funkčnosť |
5.3.2008 |
19.3.2008 |
Predĺžená |
Michal Poláčik |
14.5 |
Zistiť fungovanie Cell-Shading v Ogre |
12.3.2008 |
19.3.2008 |
Aktívna |
Michal Poláčik |
13.7 |
Úspešne spustiť prototyp |
5.3.2008 |
19.3.2008 |
Predĺžená |
Bianka Kováčová |