Tím č. 4 – Gang4Six

  Téma: Kandidát na najlepší multimediálny produkt roku 2008

  Vedúci projektu: Mgr. Alena Kovárová

Stretnutie č.: 13

Dátum: 5.3.2008

Čas: 16.00 – 17.30

Miesto: Softvérové štúdio (D07b)

Prílohy:

 

 

Zúčastnení členovia tímu:

Bc. Sašo Kiselkov

Bc. Bianka Kováčová

Bc. Martin Kozmon

Bc. Lenka Litvová

Bc. Michal Poláčik

Bc. Jakub Tekeľ

Zápis vypracoval: Martin Kozmon

Zápis overil: Jakub Tekeľ

 

Zhodnotenie úloh

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

11.8

Vytvorenie modelov prostredia

20.2.2008

5.3.2008

 

Splnená

Martin Kozmon

12.1

Spojazdniť SVN

27.2.2008

5.3.2008

Predĺžená

Sašo Kiselkov

12.2

Rozbehnúť s ostatnými členmi tímu implementáciu projektu

27.2.2008

5.3.2008

Rozdelená

Sašo Kiselkov

12.3

Napísať kapitolu o podobných riešeniach.

27.2.2008

29.2.2008

Splnená

Lenka Litvová

 

 

Zápis

·         Zhodnotili sme úlohy z minulého týždňa

·         Spresnili sme plán letného semestra

·         Dohodli sme kľúčové veci, ktoré treba implementovať

 

 

 

 

 

 

Úlohy na ďalšie obdobie

 

Úloha č.

Popis

Termín zadania

Termín ukončenia

Stav

Zodpovedné osoby

12.1

Spojazdniť SVN

27.2.2008

12.3.2008

Predĺžená

Sašo Kiselkov

13.1

Vytvorenie modelu komára s vysokým počtom polygónov

5.3.2008

12.3.2008

 

Aktívna

Martin Kozmon

13.2

Začiatok programovania ovládania zvukom

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Lenka

Litvová

13.4

GUI + zistiť funkčnosť

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Michal Poláčik

13.5

Bounding boxy – zistiť fungovanie

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Jakub Tekeľ

13.6

Vytvorenie spresneného plánu

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Bianka Kováčová

13.7

Úspešne spustiť prototyp

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Bianka Kováčová

13.8

Naučiť sa štruktúru Ogre

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Sašo Kiselkov

13.9

Aktualizovať webstránku

5.3.2008

12.3.2008

Aktívna

Martin Kozmon