|
Tím č. 4 –
Gang4Six Téma: Kandidát
na najlepší multimediálny produkt roku 2008 Vedúci
projektu: Mgr. Alena Kovárová |
||||||
|
Zúčastnení členovia tímu: Bc. Sašo Kiselkov Bc. Bianka Kováčová Bc. Martin Kozmon Bc. Lenka Litvová Bc. Michal Poláčik Bc. Jakub Tekeľ |
|||||
|
Zápis
vypracoval: Martin Kozmon |
Zápis
overil: Jakub Tekeľ |
|||||
|
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
|
11.8 |
Vytvorenie modelov prostredia |
20.2.2008 |
5.3.2008 |
Splnená |
Martin Kozmon |
|
12.1 |
Spojazdniť SVN |
27.2.2008 |
5.3.2008 |
Predĺžená |
Sašo Kiselkov |
|
12.2 |
Rozbehnúť s ostatnými členmi tímu implementáciu
projektu |
27.2.2008 |
5.3.2008 |
Rozdelená |
Sašo Kiselkov |
|
12.3 |
Napísať kapitolu o podobných riešeniach. |
27.2.2008 |
29.2.2008 |
Splnená |
Lenka Litvová |
·
Zhodnotili
sme úlohy z minulého týždňa
·
Spresnili
sme plán letného semestra
·
Dohodli
sme kľúčové veci, ktoré treba implementovať
|
Úloha č. |
Popis |
Termín zadania |
Termín ukončenia |
Stav |
Zodpovedné osoby |
|
12.1 |
Spojazdniť SVN |
27.2.2008 |
12.3.2008 |
Predĺžená |
Sašo Kiselkov |
|
13.1 |
Vytvorenie modelu komára s vysokým počtom
polygónov |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Martin Kozmon |
|
13.2 |
Začiatok programovania ovládania zvukom |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Lenka Litvová |
|
13.4 |
GUI + zistiť funkčnosť |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Michal Poláčik |
|
13.5 |
Bounding boxy – zistiť fungovanie |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Jakub Tekeľ |
|
13.6 |
Vytvorenie spresneného plánu |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |
|
13.7 |
Úspešne spustiť prototyp |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Bianka Kováčová |
|
13.8 |
Naučiť sa štruktúru Ogre |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Sašo Kiselkov |
|
13.9 |
Aktualizovať webstránku |
5.3.2008 |
12.3.2008 |
Aktívna |
Martin Kozmon |